Obsługa na medal. Peugeot z prestiżowymi nagrodami.

Garage check 2018 370 px

Peugeot doceniony

Ubiegły tydzień obfitował w liczne motoryzacyjne emocje, a jednymi z największych były te związane z otrzymaniem dwóch branżowych nagród – tytułu zwycięzcy w Wielkim Teście Salonów oraz  Srebrnego Klucza Jakości. Wyróżnienia są ukoronowaniem polityki wdrażania najwyższych standardów marki i wysokiego poziomu obsługi klienta. Dziękujemy!

Zwycięstwo w Wielkim Teście Salonów

Wielki Test Salonów

Wielki Test Salonów to cykliczne badanie sprawdzające jakość obsługi klienta w salonach czołowych marek motoryzacyjnych w Polsce przeprowadzane przez Kantar Polska oraz tygodnik Auto Świat. W ramach konkursu ankieterzy wizytowali punkty sprzedaży i oceniali ich jakość w trzech kategoriach: jazda testowa, organizacja salonu oraz obsługa klienta. Tym razem zwycięstwo przypadło w udziale salonom spod znaku Lwa. Dziękujemy!

W ramach badania anonimowi klienci odwiedzili 16 punktów sprzedaży Peugeot. Aż 12 spośród nich zdobyło ocenę wyższą niż 90 proc, żaden natomiast nie osiągnął noty poniżej 88 proc. Tak wysokie wyniki indywidualne pozwoliły na osiągnięcie wysokiej średniej wynoszącej 95,3 proc i zapewniającej zwycięstwo.

Wyróżnienie cieszy nas, tym bardziej że wynika bezpośrednio z wysiłków, które włożyliśmy ostatnimi czasy w poprawę doświadczeń naszych klientów. Jak podkreślał Paweł Gawryluk – Dyrektor marki Peugeot w Polsce – podczas odbierania nagrody, zwycięstwo to efekt rebrandingu salonów, licznych szkoleń dla pracowników i kierowników działów, których efektem jest wzrost zadowolenia i przywiązania klientów do marki. Obiecujemy, że nagroda nie zostanie zmarnowana, a prestiżowy tytuł zachęci nas do jeszcze wnikliwszej pracy na rzecz wszystkich zainteresowanych naszymi samochodami.

Autoryzowane serwisy nagodzone

Srebrny Klucz Jakości 2018

Potwierdzenie wysokiej jakości obsługi klienta w salonach to jednak nie jedyna nobilitacja dla Peugeot. Podczas Konferencji Motoryzacyjnej Kantar Automotive otrzymaliśmy także inną ważną nagrodę – drugie miejsce w plebiscycie Garage Quality Check stanowiącym niezależny audyt jakości obsługi serwisów ASO.

Zajęcie drugiego miejsca, które jest powtórzeniem ubiegłorocznego wyniku, to potwierdzenie wysokiego poziomu serwisów marki (Peugeot znalazł się na podium badania po raz trzeci z rzędu). Statuetkę Srebrnego Klucza odebrał Dyrektor ds. Części Zamiennych i Serwisu, który podziękował wszystkim Autoryzowanym Stacjom Obsługi i potwierdził dalszą troskę o najwyższe standardy i wartości propagowane przez markę spod znaku Lwa.