KWIECIEŃ 2025

2 minuty czytania

Chcesz otrzymywać nasz newsletter? 
Chcesz otrzymywać nasz newsletter? 

Napęd hybrydowy 48 V:
mocny i wydajny!

 

Dzięki nowej 48‑woltowej technologii hybrydowej PEUGEOT rozszerza ofertę zelektryfikowanych modeli. Marka zaspokaja oczekiwania dotyczące osiągów i efektywności współczesnych pojazdów, a jednocześnie koncentruje się na żywotności podzespołów. Nowa generacja napędów hybrydowych zawiera 40% nowych części. Jedną ze zmian jest zastąpienie pasków napędu rozrządu wytrzymalszymi łańcuchami. Jednocześnie zoptymalizowano sprawność cieplną silników zgodnie z normami środowiskowymi. Innowacyjna konstrukcja przyczynia się do znaczącego obniżenia emisji CO2 i zużycia paliwa jako istotnych parametrów w codziennym użytkowaniu samochodu.

Napęd hybrydowy 48 V:

mocny i wydajny!

 

Dzięki nowej 48‑woltowej technologii hybrydowej PEUGEOT rozszerza ofertę zelektryfikowanych modeli. Marka zaspokaja oczekiwania dotyczące osiągów i efektywności współczesnych pojazdów, a jednocześnie koncentruje się na żywotności podzespołów. Nowa generacja napędów hybrydowych zawiera 40% nowych części. Jedną ze zmian jest zastąpienie pasków napędu rozrządu wytrzymalszymi łańcuchami. Jednocześnie zoptymalizowano sprawność cieplną silników zgodnie z normami środowiskowymi. Innowacyjna konstrukcja przyczynia się do znaczącego obniżenia emisji CO2 i zużycia paliwa jako istotnych parametrów w codziennym użytkowaniu samochodu.

EFEKTYWNOŚĆ 48‑WOLTOWYCH UKŁADÓW HYBRYDOWYCH

 

Tzw. miękki układ hybrydowy, w którego skład wchodzi kompaktowy 48‑woltowy akumulator litowo-jonowy i silnik elektryczny, umożliwia korzystanie z trybu wyłącznie elektrycznego nawet przez 50% jazdy w mieście. Dzięki temu zużycie paliwa w mieście spada nawet o 30%, a kierowca może poruszać się w strefach czystego transportu w trybie bezemisyjnym. Silnik elektryczny dostarcza także dodatkowej mocy w trakcie dynamicznego przyspieszania. Wszystkie te zalety są dostępne bez konieczności doładowywania akumulatora z zewnętrznego źródła prądu, ponieważ odbywa się ono automatycznie w fazie regeneracji. Warto też wspomnieć, że taki układ ogranicza zużywanie się hamulców.

EFEKTYWNOŚĆ 48‑WOLTOWYCH UKŁADÓW HYBRYDOWYCH

Tzw. miękki układ hybrydowy, w którego skład wchodzi kompaktowy 48‑woltowy akumulator litowo-jonowy i silnik elektryczny, umożliwia korzystanie z trybu wyłącznie elektrycznego nawet przez 50% jazdy w mieście. Dzięki temu zużycie paliwa w mieście spada nawet o 30%, a kierowca może poruszać się w strefach czystego transportu w trybie bezemisyjnym. Silnik elektryczny dostarcza także dodatkowej mocy w trakcie dynamicznego przyspieszania. Wszystkie te zalety są dostępne bez konieczności doładowywania akumulatora z zewnętrznego źródła prądu, ponieważ odbywa się ono automatycznie w fazie regeneracji. Warto też wspomnieć, że taki układ ogranicza zużywanie się hamulców.

DOSTĘPNE I UNIWERSALNE ROZWIĄZANIE HYBRYDOWE

 

Nowy układ miękkiej hybrydy PEUGEOT umożliwia połączenie przyjemności z jazdy z obniżeniem zużycia paliwa i łatwością użytkowania. To pierwszy krok do pełnej elektryfikacji. Zelektryfikowane rozwiązanie jest częścią wizji mobilności zakładającej harmonię między osiągami a zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska. Układ hybrydowy z akumulatorem 48 V wpisuje się więc w realizowaną przez markę PEUGEOT ideę upowszechniania elektryfikacji poprzez niezawodne i efektywne rozwiązania dopasowane do aktualnych potrzeb.

DOSTĘPNE I UNIWERSALNE ROZWIĄZANIE HYBRYDOWE

 

Nowy układ miękkiej hybrydy PEUGEOT umożliwia połączenie przyjemności z jazdy z obniżeniem zużycia paliwa i łatwością użytkowania. To pierwszy krok do pełnej elektryfikacji. Zelektryfikowane rozwiązanie jest częścią wizji mobilności zakładającej harmonię między osiągami a zrównoważonym rozwojem i ochroną środowiska. Układ hybrydowy z akumulatorem 48 V wpisuje się więc w realizowaną przez markę PEUGEOT ideę upowszechniania elektryfikacji poprzez niezawodne i efektywne rozwiązania dopasowane do aktualnych potrzeb.