PRZEGLĄDY SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH PEUGEOT
Przeglądy samochodów elektrycznych PEUGEOT
Kupując samochód elektryczny, decydujesz się zaufać firmie PEUGEOT i technicznemu know-how naszych ekspertów. Dotyczy to również serwisowania – zaufaj sieci PEUGEOT oferującej doskonałą obsługę posprzedażną Twojego pojazdu najnowszej generacji. Przegląd techniczny samochodu elektrycznego wymaga pewnego poziomu wiedzy, narzędzi i specjalnych środków bezpieczeństwa, którymi dysponują serwisy PEUGEOT.
Twój samochód elektryczny PEUGEOT sprawi, że zmieni się Twoje spojrzenie na przeglądy techniczne – są one prostsze i tańsze oraz przyczyniają się do komfortu codziennego użytkowania.
MNIEJSZE WYMAGANIA SERWISOWE
Z serwisowaniem samochodu elektrycznego wiąże się wiele korzyści:
- Samochody z napędem elektrycznym mają mniejsze wymagania pod względem obsługi serwisowej niż samochody z silnikami spalinowymi: pożegnaj się z koniecznością wymiany oleju i filtrów oleju, wymiany sprzęgła czy kontroli układu wydechowego. Oznacza to więc mniej wizyt w serwisie.
- Zużycie określonych elementów, na przykład hamulców, jest mniejsze.
- Łatwiej pozytywnie przejść badanie techniczne.
Obsługa serwisowa samochodu elektrycznego jest nawet do 40% tańsza niż serwisowanie samochodu z silnikiem spalinowym.
USŁUGI PRZEZNACZONE DLA UŻYTKOWNIKÓW SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH
Umowa serwisowa
Wybierz umowę serwisową dla swoich {2}samochodów elektrycznych:{2}{3} wszystko jest wliczone w cenę, tak aby zapewnić Ci bezstresową jazdę i jak najwyższą wartość pojazdu przy odsprzedaży.{3}
- Pomoc drogowa (w tym na wypadek awarii zasilania): Twój samochód zostanie odholowany do Twojego domu, biura lub do najbliższej stacji ładowania w promieniu 30 km.
- Usterki: wymiana lub naprawa wadliwych części.
- Przeglądy okresowe
- Wymiana zużytych części (np. klocków hamulcowych, piór wycieraczek itp.)
- Certyfikat pojemności akumulatora.
Umowa serwisowa to gwarancja:
- Przestrzegania harmonogramu przeglądów samochodu elektrycznego, co niesie za sobą niższe koszty niż pojedyncze wizyty w serwisie.
- Stałych kosztów przeglądów w okresie obowiązywania umowy, niezależnie od sytuacji.
- Zachowania wysokiej wartości odsprzedaży swojego samochodu.
DOŚWIADCZENIE I WIEDZA SIECI PEUGEOT
Jako przykład najnowocześniejszej technologii, Twój samochód elektryczny wymaga obsługi serwisowej prowadzonej przez specjalnie przeszkolonych ekspertów, dysponujących odpowiednimi narzędziami do pracy przy jego unikalnej specyfice.
Przechodzą oni regularne szkolenia, aby perfekcyjnie opanować wszystkie czynności, które należy wykonać przy pojazdach elektrycznych, i zapewnić trwałość funkcjonowania oraz bezpieczeństwo Twojego pojazdu.
W ten sposób unikasz wszelkiego ryzyka: pozostaw serwisowanie swojego samochodu jego producentowi i ludziom, którzy najlepiej znają jego charakterystykę.
Twój samochód zostanie Ci zwrócony po umyciu, wyczyszczeniu i naładowaniuNaładowane do 80%, pod warunkiem że nie spowoduje to opóźnienia w dostawie samochodu do klienta .
10 ZOBOWIĄZAŃ SERWISOWYCH DLA UŻYTKOWNIKÓW SAMOCHODÓW ELEKTRYCZNYCH
Poczucie spokoju i bezpieczeństwa zapewnia:
1. GWARANCJA
Gwarancja na akumulator obowiązuje przez 8 lat lub do
160 000 km
2. POMOC DROGOWA PEUGEOT
Pomoc drogowa obejmuje również awarie zasilania
3. OBSŁUGA SERWISOWA W RĘKACH SPECJALISTÓW
Samochód elektryczny możesz serwisować
w dowolnej placówce należącej do sieci PEUGEOT
Łatwe zarządzanie:
4. UMOWA SERWISOWA
Z usługami przeznaczonymi dla użytkowników samochodów elektrycznych
5. GLOBALNE ROZWIĄZANIA ŁADOWANIA
Dostępność rozwiązań ładowaniaWybierz najlepsze rozwiązanie, sposób rozliczenia oraz montażu
6. GWARANCJA MOBILNOŚCI
Zachowasz mobilność za każdym razem, gdy Twój pojazd jest w serwisie
7. WYCENA I UMAWIANIE WIZYT W SERWISIE ONLINE
Ponadto:
8. REGULARNE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
Aktualizacje przy każdej wizycie w serwisie – dzięki temu
zawsze korzystasz z najnowszych usprawnień
9. ŁADOWANIE W TRAKCIE WIZYTY W SERWISIE
Do 80% pod warunkiem że nie wpłynie to na całkowity czas wizyty w serwisie
10. MYCIE
Twój samochód zostanie umyty przed wydaniem z serwisu, w ramach każdej wizyty,