SKIP TO CONTENT
EV Cible

18/09/2023

Szacowany czas czytania: 4 minuty

Odkrywanie E-3008 

na etapie projektowania auta to zadziwiające doświadczenie!

 

Kiedy trwa proces projektowania nowego modelu, jego prototypy prezentowane są panelom konsumentów, którzy dzielą się swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami, aż do momentu wypracowania finalnego produktu. W przypadku E-3008 na każdym etapie model budził wiele emocji! Oto kilka przykładów pierwszych reakcji klientów.

Odkrywanie E-3008

na etapie projektowania auta to zadziwiające doświadczenie!

 

Kiedy trwa proces projektowania nowego modelu, jego prototypy prezentowane są panelom konsumentów, którzy dzielą się swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami, aż do momentu wypracowania finalnego produktu. W przypadku E-3008 na każdym etapie model budził wiele emocji! Oto kilka przykładów pierwszych reakcji klientów.

 

Kiedy zespół rozpoczyna pracę nad nowym modelem, takim jak E-3008, ważne jest branie pod uwagę długoterminowych tendencji i przewidywanie przyszłych trendów. Przeprowadzenie szeregu testów, w ramach których samochód prezentowany jest panelom złożonym z konsumentów, to jedyny i niezwykle istotny sposób, by sprawdzić w praktyce, czy obrany kierunek jest właściwy. Wraz z rozwojem projektu, można wyznaczyć 4 główne etapy procesu zaangażowania konsumentów.

Cztery kroki do pełnego przekonania!

 

  1. Test pomysłu. Fizyczna sylwetka w skali od 1. Test pozwala zgromadzić informacje o intencjach i pozwala przewidzieć potencjalny kształt, wymiary i istotność testowanych cech pojazdu.
  2. Test atrakcyjności stylistycznej. Zapraszamy dziesiątki osób, by dokonały oceny stylistyki modelu samochodu bez znajomości marki. Na tym etapie ważne jest, by model był zaskoczeniem, jeśli w ciągu 3 najbliższych lat ma trafić w gust szerokiej publiki.
  3. Test zobowiązania do produkcji przemysłowej. Uczestnicy całodziennych testów pochodzą z Francji i Europy. Mają kilka godzin an to, by dogłębnie poznać samochód, z zewnątrz i od środka, a następnie wypełnić kwestionariusz i na koniec zaznaczyć, czy byliby zainteresowani kupnem modelu.
  4. Test modelu przedpremierowego. Ostateczny model, tj. ten który jako pierwszy trafi do produkcji, jest prezentowany w salonach tuż obok głównych modeli konkurencyjnych. To idealny sposób, by wyeksponować swój pojazd!

 

Cztery kroki do pełnego przekonania!

 

  1. Test pomysłu. Fizyczna sylwetka w skali od 1. Test pozwala zgromadzić informacje o intencjach i pozwala przewidzieć potencjalny kształt, wymiary i istotność testowanych cech pojazdu.
  2. Test atrakcyjności stylistycznej. Zapraszamy dziesiątki osób, by dokonały oceny stylistyki modelu samochodu bez znajomości marki. Na tym etapie ważne jest, by model był zaskoczeniem, jeśli w ciągu 3 najbliższych lat ma trafić w gust szerokiej publiki.
  3. Test zobowiązania do produkcji przemysłowej. Uczestnicy całodziennych testów pochodzą z Francji i Europy. Mają kilka godzin an to, by dogłębnie poznać samochód, z zewnątrz i od środka, a następnie wypełnić kwestionariusz i na koniec zaznaczyć, czy byliby zainteresowani kupnem modelu.
  4. Test modelu przedpremierowego. Ostateczny model, tj. ten który jako pierwszy trafi do produkcji, jest prezentowany w salonach tuż obok głównych modeli konkurencyjnych. To idealny sposób, by wyeksponować swój pojazd!

Niezapomniane spotkanie!

 

Spotkania publiczności z nowym E-3008, do których dochodzi na różnych etapach tej podróży, wywołują wiele odmiennych reakcji. W przypadku niektórych paneli testerów prawdziwą niespodzianką było odkrycie elektrycznego SUV-a typu fastback. Wygląd zewnętrzny auta skradł serca publiczności, bo sugerował, że to model wysokiej jakości, futurystyczny, mocny, stanowi obiekt pożądania i jest naszpikowany zaawansowanymi technologiami. Panoramiczna deska rozdzielcza i-Cockpit® w kabinie robie piorunujące wrażenie, a zwłaszcza wielki 21-calowy zakrzywiony panel HD, który stanowi niezaprzeczalny dowód wprowadzonych zmian. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów daje poczucie komfortu, także po stronie pasażera. Zadbano o ergonomię wnętrza tak, aby wszystkie funkcje były dostępne w naturalny sposób pod ręką kierowcy, dając mu poczuć się jak za sterami symulatora lotów! Dominuje przeświadczenie, że oto znaleźliśmy się w samochodzie, który zwiastuje nadejście całkiem nowej generacji pojazdów.

Niezapomniane spotkanie!

 

Spotkania publiczności z nowym E-3008, do których dochodzi na różnych etapach tej podróży, wywołują wiele odmiennych reakcji. W przypadku niektórych paneli testerów prawdziwą niespodzianką było odkrycie elektrycznego SUV-a typu fastback. Wygląd zewnętrzny auta skradł serca publiczności, bo sugerował, że to model wysokiej jakości, futurystyczny, mocny, stanowi obiekt pożądania i jest naszpikowany zaawansowanymi technologiami. Panoramiczna deska rozdzielcza i-Cockpit® w kabinie robie piorunujące wrażenie, a zwłaszcza wielki 21-calowy zakrzywiony panel HD, który stanowi niezaprzeczalny dowód wprowadzonych zmian. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów daje poczucie komfortu, także po stronie pasażera. Zadbano o ergonomię wnętrza tak, aby wszystkie funkcje były dostępne w naturalny sposób pod ręką kierowcy, dając mu poczuć się jak za sterami symulatora lotów! Dominuje przeświadczenie, że oto znaleźliśmy się w samochodzie, który zwiastuje nadejście całkiem nowej generacji pojazdów.

Najpierw wątpliwości, potem satysfakcja!

 

Co więcej, wiele osób od razu zorientowało się, że ma od czynienia z autem elektrycznym, mimo braku wyraźnej informacji na ten temat. To z kolei wywołało lawinę szczegółowych pytań. Jednak zasięg do 700 km w E-3008 sprawił, że obawy rozpłynęły się w powietrzu. Paneliści dostrzegli w modelu wszechstronność, jakiej się spodziewali. Bez względu na konkretne potrzeby lub sytuację rodzinną, każdy z nich był w stanie wyobrazić sobie sienie za kierownicą tego SUV-a typu fastback. Kolejna obawa? Przestrzeń w kabinie. Sylwetka typu fastback w żaden sposób nie wpływa na pojemność bagażnika, która wynosi 520 litrów, więc wątpliwości testerów zostały rozwiane. Nowy E-3008, prawdziwy SUV nowej generacji, zdobywa przebojem serca klientów!

Najpierw wątpliwości, potem satysfakcja!

 

Co więcej, wiele osób od razu zorientowało się, że ma od czynienia z autem elektrycznym, mimo braku wyraźnej informacji na ten temat. To z kolei wywołało lawinę szczegółowych pytań. Jednak zasięg do 700 km w E-3008 sprawił, że obawy rozpłynęły się w powietrzu. Paneliści dostrzegli w modelu wszechstronność, jakiej się spodziewali. Bez względu na konkretne potrzeby lub sytuację rodzinną, każdy z nich był w stanie wyobrazić sobie sienie za kierownicą tego SUV-a typu fastback. Kolejna obawa? Przestrzeń w kabinie. Sylwetka typu fastback w żaden sposób nie wpływa na pojemność bagażnika, która wynosi 520 litrów, więc wątpliwości testerów zostały rozwiane. Nowy E-3008, prawdziwy SUV nowej generacji, zdobywa przebojem serca klientów!