21 marzec
Czas czytania: 10 min
Allure: nowe logo i kocia sylwetka
...i wewnątrz!
Dwa hybrydowe zespoły napędowe typu plug-in dostępne w wersjach z napędem na 2 koła
Dwa hybrydowe zespoły napędowe typu plug-in dostępne w wersjach z napędem na 2 koła
- NOWY PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: Napęd na 2 koła / połączenie silnika PureTech 150 KM (110 kW) z silnikiem elektrycznym 81 kW i 8-przełożeniową skrzynią biegów e-EAT8.
- PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Napęd na 2 koła / połączenie silnika PureTech 180 KM (132 kW) z silnikiem elektrycznym 81 kW i 8-przełożeniową skrzynią biegów e-EAT8.
Dwa hybrydowe zespoły napędowe typu plug-in dostępne w wersjach z napędem na 2 koła
- NOWY PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: Napęd na 2 koła / połączenie silnika PureTech 150 KM (110 kW) z silnikiem elektrycznym 81 kW i 8-przełożeniową skrzynią biegów e-EAT8.
- PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: Napęd na 2 koła / połączenie silnika PureTech 180 KM (132 kW) z silnikiem elektrycznym 81 kW i 8-przełożeniową skrzynią biegów e-EAT8.
'W wersjach PEUGEOT 508 SPORT ENGINEERED z napędem na 4 koła dostępny jest hybrydowy zespół napędowy typu plug-in opracowany specjalnie dla tej wersji przez PEUGEOT SPORT.
W wersjach hybrydowych typu plug-in 180, 225 i 360 pojemność litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego wynosi 12,4 kWh, a moc 102 kW. Z terminala ładowania typu Wall Box (32 A) pełne naładowanie następuje w ciągu 1 godz. 40 min przy użyciu pokładowej ładowarki prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW.
'W wersjach PEUGEOT 508 SPORT ENGINEERED z napędem na 4 koła dostępny jest hybrydowy zespół napędowy typu plug-in opracowany specjalnie dla tej wersji przez PEUGEOT SPORT.
W wersjach hybrydowych typu plug-in 180, 225 i 360 pojemność litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego wynosi 12,4 kWh, a moc 102 kW. Z terminala ładowania typu Wall Box (32 A) pełne naładowanie następuje w ciągu 1 godz. 40 min przy użyciu pokładowej ładowarki prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW.
Dwa silniki spalinowe
- PureTech 130 EAT8: 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra i mocy 130 KM, współpracujący z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów EAT8 i systemem Stop & Start.
- BlueHdi 130 EAT8: 4-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 1,5 litra i mocy 130 KM, współpracujący z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów EAT8 i systemem Stop & Start. W wersjach hybrydowych typu plug-in 180, 225 i 360 pojemność litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego wynosi 12,4 kWh, a moc 102 kW. Z terminala ładowania typu Wall Box (32 A) pełne naładowanie następuje w ciągu 1 godz. 40 min przy użyciu pokładowej ładowarki prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW.
Dwa silniki spalinowe
- PureTech 130 EAT8: 3-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra i mocy 130 KM, współpracujący z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów EAT8 i systemem Stop & Start.
- BlueHdi 130 EAT8: 4-cylindrowy silnik wysokoprężny o pojemności 1,5 litra i mocy 130 KM, współpracujący z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów EAT8 i systemem Stop & Start. W wersjach hybrydowych typu plug-in 180, 225 i 360 pojemność litowo-jonowego akumulatora trakcyjnego wynosi 12,4 kWh, a moc 102 kW. Z terminala ładowania typu Wall Box (32 A) pełne naładowanie następuje w ciągu 1 godz. 40 min przy użyciu pokładowej ładowarki prądu jednofazowego o mocy 7,4 kW.
Nowy PEUGEOT i -Cockpit®.
Kompaktowa kierownica zapewnia wyjątkową zwrotność i precyzję ruchów, zwielokrotniając przyjemność prowadzenia:
- Kierownica wyposażona w przyciski sterowania systemem multimedialnym;
- Nowe logo umieszczone pośrodku;
- 12-calowy ekran cyfrowego zespołu zegarów z nowymi trybami wyświetlania, które można zmieniać na kierownicy;
- 10-calowy centralny ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości umieszczony pośrodku deski rozdzielczej;
- Eleganckie przełączniki klawiszowe pełniące rolę skrótów do głównego menu;
- Nowy sterownik automatycznej skrzyni biegów;
- W wersjach hybrydowych: Przycisk Brake (B) pozwalający na aktywację funkcji hamowania z odzyskiwaniem energii. W wersjach spalinowych w jego miejscu pojawia się przycisk Manual (M), który umożliwia ręczne przełączanie biegów za pomocą łopatek umieszczonych za kierownicą.
Nowy PEUGEOT i -Cockpit®.
Kompaktowa kierownica zapewnia wyjątkową zwrotność i precyzję ruchów, zwielokrotniając przyjemność prowadzenia:
- Kierownica wyposażona w przyciski sterowania systemem multimedialnym;
- Nowe logo umieszczone pośrodku;
- 12-calowy ekran cyfrowego zespołu zegarów z nowymi trybami wyświetlania, które można zmieniać na kierownicy;
- 10-calowy centralny ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości umieszczony pośrodku deski rozdzielczej;
- Eleganckie przełączniki klawiszowe pełniące rolę skrótów do głównego menu;
- Nowy sterownik automatycznej skrzyni biegów;
- W wersjach hybrydowych: Przycisk Brake (B) pozwalający na aktywację funkcji hamowania z odzyskiwaniem energii. W wersjach spalinowych w jego miejscu pojawia się przycisk Manual (M), który umożliwia ręczne przełączanie biegów za pomocą łopatek umieszczonych za kierownicą.
System PEUGEOT i-Connect® Advanced
System PEUGEOT i-Connect® Advanced
Przyjemność z jazdy i komfort
- Ergonomiczne fotele z elektryczną regulacją ustawień... wyposażone w pneumatyczny masaż i podgrzewane siedziska!
- Praktyczne i przestronne schowki;
- System klimatyzacji wyposażony w AQS (Air Quality System), który stale monitoruje jakość powietrza dostającego się do kabiny;
- system audio FOCAL® Premium Hi-Fi z 10 głośnikami, w których zastosowano unikatowe technologie, chronione patentami. Restyling, którego efektem jest nowy, odmłodzony model 508, wyraźnie zwrócony ku przyszłości.
- Ergonomiczne fotele z elektryczną regulacją ustawień... wyposażone w pneumatyczny masaż i podgrzewane siedziska!
- Praktyczne i przestronne schowki;
- System klimatyzacji wyposażony w AQS (Air Quality System), który stale monitoruje jakość powietrza dostającego się do kabiny;
- system audio FOCAL® Premium Hi-Fi z 10 głośnikami, w których zastosowano unikatowe technologie, chronione patentami. Restyling, którego efektem jest nowy, odmłodzony model 508, wyraźnie zwrócony ku przyszłości.