PEUGEOT L500 R Hybrid i L750 R HYbrid VISION GRAN TURISMO

classe énergétique

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur? At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Temporibus autem quibusdam et aut officiis debitis aut rerum necessitatibus saepe eveniet ut et voluptates repudiandae sint et molestiae non recusandae. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.

détails du financement

montants exprimés TTC

prix du véhicule(1) 21 458,25 €
premier loyer 2499,03 €

dont loyer financier

2499,03 €

contrat garantie et entretien (2)

offert

35 loyers suivants 253,21 €

dont loyer financier

253,21 €

contrat garantie et entretien (2)

offert

durée

36mois

Kilométrage annuel

10 000 km

Option d'achat

13 570,34 €

montant total du en cas d'acquisition 24 931,71 €

offre de location avec option d'achat, sans assurance facultative, proposée par PSA finance France. Offre valable pour toute commande dans le cadre du site internet Citroen.fr, réservée aux particuliers majeurs résidant en France métropolitaine, sous réserve d'acceptation du dossier par CREDIPAR, locataire gérant de CLV, SA au capital de 138 517 008, RCS Nan terre 317 425 981,9 rue henri Barbusse 92230 Gennevilliers, n° ORIAS 07004921 (www.orias.fr). PSA finance France est une dénomination commerciale de CREDIPAR.

(1) Le montant du prix et des loyers n'inclut pas le cout du certificat d'immatriculation qui reste à la charge du locataire.

(2) Prestation Citroen Contract Garantie et Entretien offerte pour 36 mois et/ou 30 000 Km, au premier des 2 termes durée/ kilométrage atteint, selon conditions générales disponibles sur internet

RACING CONCEPT

PEUGEOT L500 R HYbrid prowadzi się, jakby był przyklejony do asfaltu. Wykorzystuje swój potencjał od samego startu. To samochód stworzony dla wysokich osiągów – jest szeroki, niski (zaledwie metr wysokości) i lekki (1000 kg). Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 sekundy, po 19 sekundach samochód przejeżdża pierwszy kilometr. 500-konna hybryda plug-in, przygotowana przez zespół PEUGEOT Sport, składa się z dwóch silników elektrycznych – jeden zamontowano z przodu, drugi z tyłu – oraz 270-konnej jednostki benzynowej. Cały zespół napędowy osiąga 730 Nm momentu obrotowego. Stylowe, zgrabne linie nadwozia biegną od logo umieszczonego na grillu w stronę kierowcy i aerodynamicznego tyłu samochodu, będącego nawiązaniem do stylistyki przodka sprzed stu lat. Tylną partię nadwozia zdobią trzy lampy tworzące motyw pazura, charakterystyczny element obecnej identyfikacji świetlnej Marki PEUGEOT.

HOLOGRAFICZNY PEUGEOT i-COCKPIT®

/image/05/1/l500-inter02.31051.jpg

Wyścigowy PEUGEOT L500 R HYbrid został tak zaprojektowany, aby stanowić jeden organizm z kierowcą. Wrażenia z jazdy wzmacnia design wnętrza, który ma formę unoszącej się nad ziemią kapsuły, otulającej kierowcę.  

System PEUGEOT i-Cockpit zyskał w tym bolidzie nowy wymiar i charakter odpowiadający sportom motorowym. Symbolizuje to mały wolant, będący integralnym elementem struktury wnętrza oraz dwa hologramowe projektory, wyświetlające niezbędne informacje. Zespół konstruktorów PEUGEOT, nieustannie poszukując optymalnych rozwiązań aerodynamicznych, zreinterpretował architekturę dwumiejscowego L45.  Stworzony został w ten sposób jednomiejscowy bolid, oferujący wirtualnemu pilotowi szereg doznań w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem gogli VR. L500 R HYbrid to ponadczasowy PEUGEOT.

HOŁD ZŁOŻONY ZWYCIĘSTWOM MARKI PEUGEOT

/image/06/5/l500-dynamique-04.31065.jpg

PEUGEOT L500 R HYbrid to hołd złożony L45 i bogatej przeszłości marki PEUGEOT w Stanach Zjednoczonych.  Bolidy spod znaku lwa trzykrotnie zwyciężały na dystansie 500 mil na słynnym torze Indianapolis, drugim najstarszym tego typu obiekcie na świecie. L45 (nazwa wzięła się od pojemności silnika – 4,5 l), który kontynuował sukcesy L76, powstał w 1912 jako owoc pracy zespołu młodych, odważnych kierowców. „Charlatans” – pod tą nazwą byli znani − wyprodukowali całą serię wyścigówek, które zapoczątkowały nową erę w projektowaniu wyścigowych silników. Zespół funkcjonował do 1919 roku. L76 był pierwszym samochodem na świecie, który wyposażono w czterocylindrowy silnik, posiadający cztery zawory na każdy cylinder i dwa górne wałki rozrządu. Jako pierwszy nowoczesny samochód wyścigowy osiągnął prędkość 190 km/h. „Charlatans” za kierownicą pierwszych bolidów Marki Peugeot, L76, L57, L3 i L45, odnosili sukces za sukcesem na całym świecie. Kierowcy Georges Boillot, Jules Goux i Paolo Zuccarelli oraz inżynier Ernest Henry cieszyli się sławą odważnych innowatorów. Ten pionierski wysiłek w amerykańskich wyścigach przetarł ścieżkę następcom i zapoczątkował serię spektakularnych zwycięstw PEUGEOT Sport w USA: Ariego Vatanena w 1988 roku i Robby’ego Unsera w 1989 roku w PEUGEOT 405 T16 podczas legendarnego, górskiego wyścigu Pikes Peak oraz Sébastiena Loeba w PEUGEOT 208 T16 Pikes Peak (w 2013 roku pobił rekord przejeżdżając 20 kilometrów w drodze na szczyt w 8’13”878).

Marka PEUGEOT nigdy nie przestała walczyć o najwyższe trofea. Najlepszym przykładem jest wyczyn Stéphane’a Peterhansela, który uczcił powrót Marki do Dakaru czterokrotnym zwycięstwem z rzędu, od 1987 do 1990 roku.  

PEUGEOT L500 R HYbrid” to hołd złożony wyścigowemu dorobkowi marki, sięgającemu początków XX wieku. Przedstawiona wizja, pełna elegancji, zainspirowana duchem sportu i innowacji, reprezentująca najnowsze technologie, określa przyszłość Marki PEUGEOT w sporcie samochodowym” – tłumaczy Matthias Hossann, szef ds. samochodów koncepcyjnych i rozwoju technologicznego Marki PEUGEOT.

L750 R HYbrid VISION GRAN TURISMO

Wraz z premierą nowej gry na PlayStation®4 Gran Turismo Sport, PEUGEOT i PEUGEOT SPORT zaprezentowali nową, elegancką, sportową wersję samochodu: PEUGEOT L 750 R HYbrid Vision Gran Turismo.

W celu osiągnięcia większej wydajności, PEUGEOT wyposażył L750 R Hybrid Vision Gran Turismo w silnik spalinowy współpracujący z silnikiem elektrycznym. Jednostka spalinowa osiąga 580 KM przy maksymalnych obrotach 10.000 obr./min. Moc silnika elektrycznego wynosi 170 KM, dając PEUGEOT L750 R HYBRID Gran Turismo łączną moc 750 KM. Silnik elektryczny zasilany jest akumulatorem litowo-jonowym chłodzonym cieczą, z kolei 7-biegowa skrzynia biegów to najnowocześniejsza technologia prosto z torów wyścigowych. Całość zespołu napędowego umieszczona została na wysokości tylnej osi.

Przy masie 825 kg, o 175 kg lżejszy niż PEUGEOT L 500 R HYbrid, samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h ciągu 2,4 sekundy!