NOWA JAKOŚĆ I PRZYJEMNOŚĆ JAZDY

/image/43/4/peugeot-508phev-1809pb-305.456434.jpg
/image/43/4/peugeot-508phev-1809pb-305.456434.jpg

PEUGEOT wykorzystuje swoje osiągnięcia technologiczne i oferuje klientom tak samo intensywne i instynktowne wrażenia z jazdy, niezależnie od rodzaju napędu.

PEUGEOT wykorzystuje swoje osiągnięcia technologiczne i oferuje klientom tak samo intensywne i instynktowne wrażenia z jazdy, niezależnie od rodzaju napędu.

Nowe układy napędowe PEUGEOT PLUG-IN HYBRID wnoszą nową jakość i dostarczają nowych doznań, w szczególności dzięki nowym trybom jazdy.

Każdy tryb jazdy jest niepowtarzalny i oferuje odmienne wrażenia:

  • idealnie cicha praca - w 100% elektrycznym trybie ZEROEMISYJNYM,
  • oszałamiające osiągi - tryb SPORT, który wykorzystuje wszystkie rodzaje napędu,
  • wszechstronność - tryb HYBRYDOWY,
  • zwiększona skuteczność napędu w trybie 4WD (PEUGEOT 3008 HYBRID4),
  • komfort w trybie COMFORT, który łączy tryb HYBRID z wygodą elektronicznie sterowanego zawieszenia (nowy PEUGEOT 508 HYBRID).

Wszystkie tryby umożliwiają, w zależności od poziomu naładowania akumulatora, jazdę z wykorzystaniem tylko napędu elektrycznego.

Pomimo zaawansowania technologicznego napędów HYBRID i HYBRID4 ich koncepcja zakłada łatwe i intuicyjne prowadzenie samochodu.

ELEKTRYZUJĄCA JAZDA DZIĘKI PEUGEOT I-COCKPIT®

PEUGEOT i-Cockpit® to flagowy produkt samochodów z logo lwa. Zapewnia stymulujące i intuicyjne doświadczenie z jazdy każdego dnia. Ekran dotykowy, jak i cyfrowy zespół zegarów zostały odpowiednio dostosowane, by spotęgować wrażenia z jazdy, które zapewniają układy napędowe PEUGEOT PLUG-IN HYBRID. 

Cyfrowy zespół zegarów

PEUGEOT i-Cockpit® przeznaczony dla wersji hybrydowych, wyświetla wszystkie informacje dotyczące jazdy w polu widzenia kierowcy (tryb jazdy, wskaźnik zapasu energii, pozostały dystans możliwy do pokonania w trybie elektrycznym, itp.). Informacje można w pełni spersonalizować w zależności od potrzeb.

Wskaźnik „powermetre” znajduje się po prawej stronie cyfrowego zespołu zegarów i zastępuje obrotomierz. Składa się z trzech łatwo rozpoznawalnych stref:

  • strefa ECO odpowiada jeździe, która optymalizuje zużycie energii, 
  • strefa POWER odpowiada bardziej dynamicznemu stylowi jazdy, zapewniającemu maksymalne osiągi, 
  • strefa CHARGE informuje kierowcę o fazach odzyskiwania energii, podczas których następuje doładowywanie akumulatora, głównie w momentach zdjęcia nogi z pedału gazu.

Po obu stronach zespołu zegarów umieszczone są dwa wskaźniki: jeden dotyczy poziomu zapasu paliwa, drugi poziomu zapasu energii elektrycznej. Pod każdym wskaźnikiem wyświetla się również pozostały zasięg, wyrażony w kilometrach.

Aktualny tryb jazdy jest wyświetlany w sposób ciągły, aby w razie potrzeby kierowca mógł go szybko i bez szukania zmienić.

Podczas ładowania akumulatora na zespole zegarów wyświetla się odzyskany zasięg w trybie elektrycznym (w kilometrach), poziom naładowania akumulatora (w procentach), szybkość ładowania akumulatora (w kilometrach jazdy w trybie elektrycznym) oraz czas pozostały do pełnego naładowania akumulatora (w godzinach i/lub minutach).

/image/43/4/peugeot-508phev-1809pb-305.456434.jpg

Ekran dotykowy zawiera też specjalne menu dla wersji hybrydowych. Bezpośredni dostęp do menu zapewnia dodatkowy przycisk „toggle switch”. Zapewnia dostęp do nowych informacji:

  • zakładka „przepływ energii” pokazuje stan działania systemu hybrydowego,
  • zakładka „statystyka zużycia” dostarcza oddzielnych informacji dotyczących zużycia energii elektrycznej i zużycia paliwa,
  • zakładka „nawigacja” jest wzbogacona o dodatkowe informacje:
  • oprócz stacji paliw również terminale ładowania,
  • zasięg w trybie 100% elektrycznym,
  • łączny zasięg w trybie elektrycznym i spalinowym.

Ponadto zakładka „klimatyzacja” z funkcją wstępnej klimatyzacji elektrycznej, która umożliwia, w zależności od temperatury otoczenia, schłodzenie lub ogrzanie kabiny.

Aplikacja MyPeugeot

Funkcjonalność aplikacji mobilnej MyPeugeot została poszerzona dla uzyskania optymalnego działania. Teraz umożliwia ona zdalną aktywację ładowania samochodu, sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora, wstępne schłodzenie lub ogrzanie kabiny z odpowiednim wyprzedzeniem, czy też odczytanie danych dotyczących zużycia energii elektrycznej i paliwa w dowolnym miejscu i czasie.