PEUGEOT L500 R HYbrid prowadzi się, jakby był przyklejony do asfaltu. Wykorzystuje swój potencjał od samego startu. To samochód stworzony dla wysokich osiągów – jest szeroki, niski (zaledwie metr wysokości) i lekki (1000 kg). Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje tylko 2,5 sekundy, po 19 sekundach samochód przejeżdża pierwszy kilometr. 500-konna hybryda plug-in, przygotowana przez zespół PEUGEOT Sport, składa się z dwóch silników elektrycznych – jeden zamontowano z przodu, drugi z tyłu – oraz 270-konnej jednostki benzynowej. Cały zespół napędowy osiąga 730 Nm momentu obrotowego. Stylowe, zgrabne linie nadwozia biegną od logo umieszczonego na grillu w stronę kierowcy i aerodynamicznego tyłu samochodu, będącego nawiązaniem do stylistyki przodka sprzed stu lat. Tylną partię nadwozia zdobią trzy lampy tworzące motyw pazura, charakterystyczny element obecnej identyfikacji świetlnej Marki PEUGEOT.
Wraz z premierą nowej gry na PlayStation®4 Gran Turismo Sport, PEUGEOT i PEUGEOT SPORT zaprezentowali nową, elegancką, sportową wersję samochodu: PEUGEOT L 750 R HYbrid Vision Gran Turismo.
W celu osiągnięcia większej wydajności, PEUGEOT wyposażył L750 R Hybrid Vision Gran Turismo w silnik spalinowy współpracujący z silnikiem elektrycznym. Jednostka spalinowa osiąga 580 KM przy maksymalnych obrotach 10.000 obr./min. Moc silnika elektrycznego wynosi 170 KM, dając PEUGEOT L750 R HYBRID Gran Turismo łączną moc 750 KM. Silnik elektryczny zasilany jest akumulatorem litowo-jonowym chłodzonym cieczą, z kolei 7-biegowa skrzynia biegów to najnowocześniejsza technologia prosto z torów wyścigowych. Całość zespołu napędowego umieszczona została na wysokości tylnej osi.
Przy masie 825 kg, o 175 kg lżejszy niż PEUGEOT L 500 R HYbrid, samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h ciągu 2,4 sekundy!