GAMA SAMOCHODÓW PEUGEOT PLUG-IN HYBRID

/image/43/8/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.456438.jpg
/image/43/8/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.456438.jpg

Układy napędowe HYBRID i HYBRID4 będą dostępne w PEUGEOT 3008 i w nowych modelach PEUGEOT 508 i 508 SW jesienią 2019 r.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID i HYBRID4

Zawsze i wszędzie

/image/44/1/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.456441.jpg

PEUGEOT 3008 SUV charakteryzuje się niespotykaną mocą jak na model seryjny. Wraz z wprowadzeniem do oferty wersji HYBRID4 wkracza w nowy wymiar. Ta luksusowa wersja z napędem na cztery koła zapewnia moc 300 KM/220 kW. 

/image/44/0/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-318.456440.jpg

To efekt połączenia silnika PureTech o mocy 200 KM/147 kW z dwoma silnikami elektrycznymi (jednym z przodu, drugim z tyłu, z których każdy ma moc 110 KM/80 kW).

Samochód rozpędza się od 0 do 100 km w ciągu 6,5 s*. Akumulator o pojemności 13,2 kWh umożliwia pokonanie dystansu do 50 km w cyklu WLTP(2) (60 km w cyklu NEDC(1)) w trybie jazdy 100% elektrycznej.

/image/43/9/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.456439.jpg

Tryb 4WD pozwala zwiększyć skuteczność napędu na drogach o słabej nawierzchni lub w terenie. W efekcie, dzięki równomiernemu rozłożeniu mocy na cztery koła, samochód zachowuje doskonałą przyczepność na mokrych, błotnistych, zaśnieżonych i krętych drogach.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 dysponuje potężną mocą i ma napęd na cztery koła, a jednocześnie należy do samochodów o najmniejszej emisji CO2 na rynku poniżej 49 g CO2 /km WLTP*.

Zastosowanie wielowahaczowej osi tylnej zapewnia wysoki komfort pasażerom siedzącym w drugim rzędzie. Jego wprowadzenie nie zmniejszyło przestronności kabiny ani objętości bagażnika nad poziomem wykładziny, która jest teraz wyżej ustawiona. 

The HYBRID4 engine is only available in the GT version with an exclusive Alcantara® Gris Gréval for the fittings, accompanied by “Grey Oak” decorations made of real old-finished oak. New ADAS taken from the new PEUGEOT 508 are also made available: adaptive cruise control with a Stop & Go function and lane positioning assist.

A few months after its launch, the HYBRID4 will be joined in its range by the HYBRID version with 225 hp (165 kW) combining a 180 hp/132 kW PureTech engine with a 110 hp/80 kW electric engine, in traction.

PEUGEOT 508 and 508 SW HYBRID

Radykalnie efektywne

Nowe modele PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID łączą silnik PureTech o mocy 180 KM/132 kW z silnikiem elektrycznym o mocy 110 KM/80 kW, zapewniając całkowitą moc maksymalną 225 KM/165 kW. 

/image/44/5/peugeot-508phev-1809tech-316.456445.jpg

Nowe PEUGEOT 508 HYBRID i 508 SW HYBRID łączą silnik PureTech o mocy 180 KM /132 kW z silnikiem elektrycznym o mocy 110 KM/80 kW, zapewniając całkowitą moc maksymalną 225 KM/165 kW.

Silnik Hybrid zastosowany w nowych PEUGEOT 508 i 508 SW został zaprojektowany z myślą o intensywniejszych doznaniach. Optymalizuje łączny koszt posiadania dzięki najwyższemu poziomowi efektywności, przy emisji CO2 poniżej 49 g CO2/km zgodnie z normą WLTP(2).

Akumulator ma pojemność 11,8 kWh i umożliwia pokonanie w trybie w 100% elektrycznym dystansu ponad 40 km zgodnie z normą WLTP(2) (50 km w cyklu NEDC(1)).

Umiejscowienie układu przeniesienia napędu nie oznaczało żadnych kompromisów. Utrzymano przestronność wnętrza, a pojemność bagażnika pozostała identyczna jak w wersji z silnikiem spalinowym (487 l dla PEUGEOT 508 i 530 l dla PEUGEOT 508 SW).

Oferta jest dostępna w trzech poziomach wyposażenia:

  • Allure i Allure Business - świetnie wyposażone, najbardziej popularne wersje, 
  • GT Line – dynamiczna jazda z klasą,
  • GT - luksusowa wersja z ekskluzywnymi elementami, wyposażona w standardzie w wyjątkową tapicerkę Alcantara® w kolorze Szarym Gréval.

PEUGEOT 3008  HYBRID4 :

  • Średni zasięg(1): 50 km WLTP/60 km NEDC(2)
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym(1): 49g/km WLTP/49g km NEDC(2)
  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym(1): 2,2 l/100 km WLTP/2,2 l/100 km NEDC(2)

PEUGEOT 508 et 508 SW HYBRID :

  • Średni zasięg(1): 40 km WLTP/50 km NEDC(2)
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym(1): 49g/km WLTP /49g km NEDC(2)
  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym(1): 2,2 l/100 km WLTP/2,2 l/100 km NEDC(2)

(1) Dane szacunkowe, podane wyłącznie w celach orientacyjnych, z zastrzeleniem uzyskania homologacji

(2) Podane wartości zostały uzyskane na podstawie protokołu WLTP. Od 1 września 2018 roku wszystkie nowe modele podlegają homologacji z wykorzystaniem światowej zharmonizowanej procedury badania samochodów lekkich (WLTP), będącej nową procedurą, umożliwiającą pomiar zużycia paliwa, emisji CO2 oraz zasięgu doładowywanych modeli hybrydowych. Procedura, z testami przeprowadzanymi w bardziej realistycznych warunkach, zastępuje w całości stosowany dotychczas nowy europejski cykl jazdy (NEDC). Zasięg mierzony zgodnie z procedurą WLTP dla modeli hybrydowych typu plug-in jest w wielu przypadkach mniejszy niż mierzony według procedury NEDC. Podane wartości zasięgu są wartościami średnimi dla samochodów w gamie. Wszystkie podane wartości mogą się zmieniać w zależności od poziomu wyposażenia, zainstalowanych opcji i rodzaju ogumienia.