NOWY
208
NOWY 208
WERSJA HYBRYDOWA LUB BENZYNOWA
NOWY 208 W WERSJI HYBRYDOWEJ LUB BENZYNOWEJ
NIEODPARTA PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY
Nowy PEUGEOT 208 zyskał świeży design: nowoczesny, odważny wygląd, najnowsze kultowe reflektory Full LED Technology(i) Dostępne w standardzie w wersji GT z przodu i LED z tyłu, a także całkowicie zmienione obręcze kół.
Nowy PEUGEOT 208 zyskał świeży design: nowoczesny, odważny wygląd, najnowsze kultowe reflektory Full LED Technology(i) Dostępne w standardzie w wersji GT z przodu i LED z tyłu, a także całkowicie zmienione obręcze kół.
GŁÓWNE ZALETY
NOWEGO 208
NIEODPARTY UROK
Niepowtarzalny sportowy wygląd i nowa, bardziej nowoczesna stylistyka
PO PROSTU NIEZWYKŁY PEUGEOT i-COCKPIT®
Kompaktowa kierownica, panel cyfrowych zegarów 3D, 10-calowy ekran dotykowy HD i eleganckie fortepianowe klawisze sterowania
OPTYMALNE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY
Jazda samochodem staje się bezpieczniejsza i łatwiejsza dzięki szerokiej ofercie technologii wspomagania prowadzenia
WYDAJNY SILNIK HYBRYDOWY
Możliwość jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym bez konieczności doładowania.
ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI
NIEODPARTY UROK
Niepowtarzalny sportowy wygląd i nowa, bardziej nowoczesna stylistyka
PO PROSTU NIEZWYKŁY PEUGEOT i-COCKPIT®
Kompaktowa kierownica, panel cyfrowych zegarów 3D, 10-calowy ekran dotykowy HD i eleganckie fortepianowe klawisze sterowania
OPTYMALNE BEZPIECZEŃSTWO JAZDY
Jazda samochodem staje się bezpieczniejsza i łatwiejsza dzięki szerokiej ofercie technologii wspomagania prowadzenia
WYDAJNY SILNIK HYBRYDOWY
Możliwość jazdy z napędem spalinowym lub energooszczędnym napędem elektrycznym bez konieczności doładowania.
ZAAWANSOWANE USŁUGI ŁĄCZNOŚCI
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ SILNIK HYBRYDOWY
JAZDA Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM
EFEKTYWNOŚĆ
ZERO ŁADOWANIA
PERSONALIZACJA 208
5 SILNIKÓW
3 WERSJE WYPOSAŻENIA
7 KOLORÓW
5 SILNIKÓW
3 WERSJE WYPOSAŻENIA
7 KOLORÓW
WYBIERZ SILNIK
2 SILNIKI HYBRYDOWE I 3 SILNIKI BENZYNOWE
Moc 136 KM (100 kW)
6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,6 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 104 do 106 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa
- W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
- Silnik hybrydowy: Moc 136 KM
Moc 100 KM (74 kW)
6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,5 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 101 do 105 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa
- W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
- Silnik hybrydowy: Moc 100 KM
MOC 75 KM (55 kW)
5-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 120 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 75 BVM5
MOC 100 KM (74 kW)
6-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,2 do 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 116 do 121 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 BVM6
MOC 100 KM (74 kW)
8-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,5 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 124 do 125 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 EAT8
Moc 136 KM (100 kW)
6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,6 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 104 do 106 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,6 do 4,7 -Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 104 do 106 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa
- W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
- Silnik hybrydowy: Moc 136 KM
Moc 100 KM (74 kW)
6-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 4,5 do 4,7 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 101 do 105 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 4,5 do 4,7 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 101 do 105 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Do 15% mniejsze zużycie paliwa
- W mieście do 30%(i) Do 30% niższe zużycie paliwa w mieście wg WLTP i do 15% niższe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP w porównaniu z równoważnym silnikiem benzynowym mniejsze zużycie paliwa
- W mieście ponad 50% czasu jazdy na napędzie elektrycznym(i) Według procedury testów WLTP: czas jazdy, w zależności od stanu naładowania akumulatora i stylu jazdy
- Automatyczne ładowanie: bez potrzeby podłączania, ładuje się podczas jazdy(i) Automatyczne ładowanie bez kabla do ładowania: akumulator ładuje się, gdy samochód hamuje
- Silnik hybrydowy: Moc 100 KM
MOC 75 KM (55 kW)
5-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 120 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): 120 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 75 BVM5
MOC 100 KM (74 kW)
6-BIEGOWA SKRZYNIA MANUALNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 5,2 do 5,4 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 116 do 121 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,2 do 5,4 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 116 do 121 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 BVM6
MOC 100 KM (74 kW)
8-BIEGOWA SKRZYNIA AUTOMATYCZNA
- Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,5 l/100 km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Emisja CO2 w cyklu mieszanym: od 124 do 125 g/km(i) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km): 5,5 – Emisja CO2 w cyklu mieszanym (g/km): od 124 do 125 g/km, zgodnie z dyrektywą UE 1999/94. Wartości homologacyjne ustalono na podstawie cyklu mieszanego WLTP, na podstawie którego nowe pojazdy są homologowane od 1 września 2018 r.; informacje aktualne na dzień 24.04.2024 r. Wartości podano w celach porównawczych. Ważne: rzeczywiste wartości zużycia paliwa i emisji CO₂ mogą się znacznie różnić w zależności od warunków użytkowania i różnych czynników, takich jak: wyposażenie dodatkowe, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita pojazdu, korzystanie z niektórych elementów wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki pogodowe itp.
- Silnik benzynowy: PureTech S&S 100 EAT8
WYBIERZ WERSJĘ WYPOSAŻENIA
208 ACTIVE
Poznaj świat PEUGEOT
z wyrafinowanym wyposażeniem Active,
które spełni wszystkie Twoje potrzeby.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 ACTIVE
Nadwozie i design:
- Reflektory przednie LED i światła do jazdy dziennej z motywem 3 pazurów
- Tylne światła LED z motywem 3 pazurów
- Stalowe obręcze kół MONTI 16”
- Przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
Wnętrze i system multimedialny:
- Tapicerka PNEUMA z wytłoczonym efektem 3D
- 10-calowy ekran dotykowy i Bluetooth (radio i telefon)
- Bluetooth®
- Bezprzewodowe systemy Apple CarPlay™ i Android Auto™
Bezpieczeństwo i komfort:
- Klimatyzacja manualna
- Pakiet Widoczność(i) Automatyczne światła
- Pakiet Bezpieczeństwo(i) Rozwiązania w pakiecie: Regulator / Ogranicznik prędkości Automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji Aktywne ostrzeganie o niezamierzonym przekroczeniu linii pasa ruchu i pobocza Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych z rekomendacją prędkości Kontrola uwagi kierowcy
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie
- Zestaw naprawczy do opon
208 ALLURE
Rozkoszuj się stylem najwyższej
jakości i korzystaj z wydajnego
wyposażenia z pakietem Allure.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 ALLURE
(Wyposażenie ponad wersję 208 ACTIVE)
Nadwozie i design:
- Aluminiowe obręcze kół NOMA 16”, dwukolorowe, diamentowane
- Osłona chłodnicy z przetłoczeniem w kolorze nadwozia
- Mocno przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
- Antena w kształcie płetwy rekina
Wnętrze i system multimedialny:
- Tapicerka z tłoczonej tkaniny CASUAL LOMSA
- Peugeot i-Cockpit® 2D z konfigurowalnym 10-calowym cyfrowym wyświetlaczem
- 10-calowy ekran dotykowy HD Peugeot i-Connect(i) Radio z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym HD z możliwością konfiguracji: – Obsługa jak w przypadku smartfona – Bezprzewodowy Mirror Screen – Peugeot Connect SOS & Assistance z funkcją zdalnej pomocy – Aktualizacje „Over the Air” (OTA) z możliwością konfiguracji jak w smartfonie
- 2 gniazda USB w tylnej części konsoli (A+C) i 1 gniazdo USB C na konsoli przedniej (łącznie 4 gniazda USB)
- Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym
Bezpieczeństwo i komfort:
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
- Wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane elektrycznie
- Automatyczne uruchamianie wycieraczek szyby przedniej
208 GT
Daj się uwieść wyjątkowej elegancji
i nowoczesnym technologiom
dostępnym w wersji wyposażenia GT.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 GT
(Wyposażenie ponad wersję 208 ALLURE)
Nadwozie i design:
- Reflektory w technologii Full LED ze światłami do jazdy dziennej LED z motywem 3 pazurów(i) Łatwiejsza jazda nocą dzięki funkcji Matrix Beam (automatyczna regulacja kierunku świateł umożliwiająca jak najczęstszą jazdę ze światłami drogowymi)
- Tylne światła LED z motywem 3 pazurów (stop, bieg wsteczny i kierunkowskazy)
- Aluminiowe obręcze kół YANAKA 17”, dwukolorowe, diamentowane
- Czarne, błyszczące nadkola
- Aluminiowe progi drzwi z napisem PEUGEOT
Wnętrze i system multimedialny:
- Tapicerka z tkaniny BELOMKA
- Peugeot i-Cockpit® 3D z 10-calowym cyfrowym zestawem wskaźników head-up
- Bezprzewodowe ładowanie smartfona (15 W)
- Nastrojowe oświetlenie(i) Konfigurowalne oświetlenie w ośmiu kolorach
- Kompaktowa kierownica obszyta skórą licową z oznaczeniem GT
- Aluminiowe pedały w sportowym stylu
- Dywaniki przód i tył
Bezpieczeństwo i komfort:
- Visiopark 1(i) Kamera cofania HD, wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie Proximity
- Koło zapasowe
208 ACTIVE
Poznaj świat PEUGEOT z
wyrafinowanym wyposażeniem Active,
które spełni wszystkie Twoje potrzeby.
Nadwozie i design:
- Reflektory przednie LED i światła do jazdy dziennej z motywem 3 pazurów
- Tylne światła LED z motywem 3 pazurów
- Stalowe obręcze kół MONTI 16”
- Przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
Wnętrze i system multimedialny:
- Tapicerka PNEUMA z wytłoczonym efektem 3D
- 10-calowy ekran dotykowy i Bluetooth (radio i telefon)
- Bluetooth®
- Bezprzewodowe systemy Apple CarPlay™ i Android Auto™
Bezpieczeństwo i komfort:
- Klimatyzacja manualna
- Pakiet Widoczność(i) Automatyczne światła
- Pakiet Bezpieczeństwo(i) Rozwiązania w pakiecie: Regulator / Ogranicznik prędkości Automatyczne hamowanie awaryjne z ostrzeżeniem o ryzyku kolizji Aktywne ostrzeganie o niezamierzonym przekroczeniu linii pasa ruchu i pobocza Rozszerzone rozpoznawanie znaków drogowych z rekomendacją prędkości Kontrola uwagi kierowcy
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane ręcznie
- Zestaw naprawczy do opon
208 ALLURE
Rozkoszuj się stylem najwyższej
jakości i korzystaj z wydajnego
wyposażenia z pakietem Allure.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 ALLURE
(Wyposażenie ponad wersję 208 ACTIVE)
Nadwozie i design:
- Aluminiowe obręcze kół NOMA 16”, dwukolorowe, diamentowane
- Osłona chłodnicy z przetłoczeniem w kolorze nadwozia
- Mocno przyciemnione tylne szyby boczne i szyba tylna
- Antena w kształcie płetwy rekina
Wnętrze i system multimedialny:
- Tapicerka z tłoczonej tkaniny CASUAL LOMSA
- Peugeot i-Cockpit® 2D z konfigurowalnym 10-calowym cyfrowym wyświetlaczem
- 10-calowy ekran dotykowy HD Peugeot i-Connect(i) Radio z 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym HD z możliwością konfiguracji: – Obsługa jak w przypadku smartfona – Bezprzewodowy Mirror Screen – Peugeot Connect SOS & Assistance z funkcją zdalnej pomocy – Aktualizacje „Over the Air” (OTA) z możliwością konfiguracji jak w smartfonie
- 2 gniazda USB w tylnej części konsoli (A+C) i 1 gniazdo USB C na konsoli przedniej (łącznie 4 gniazda USB)
- Podwyższona konsola centralna z podłokietnikiem i elektrycznym hamulcem postojowym
Bezpieczeństwo i komfort:
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa
- Wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, składane elektrycznie
- Automatyczne uruchamianie wycieraczek szyby przedniej
208 GT
Daj się uwieść wyjątkowej elegancji
i nowoczesnym technologiom dostępnym
w wersji wyposażenia GT.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
208 GT
(Wyposażenie ponad wersję 208 ALLURE)
Nadwozie i design:
- Reflektory w technologii Full LED ze światłami do jazdy dziennej LED z motywem 3 pazurów(i) Łatwiejsza jazda nocą dzięki funkcji Matrix Beam (automatyczna regulacja kierunku świateł umożliwiająca jak najczęstszą jazdę ze światłami drogowymi)
- Tylne światła LED z motywem 3 pazurów (stop, bieg wsteczny i kierunkowskazy)
- Aluminiowe obręcze kół YANAKA 17”, dwukolorowe, diamentowane
- Czarne, błyszczące nadkola
- Aluminiowe progi drzwi z napisem PEUGEOT
Wnętrze i system multimedialny:
- Tapicerka z tkaniny BELOMKA
- Peugeot i-Cockpit® 3D z 10-calowym cyfrowym zestawem wskaźników head-up
- Bezprzewodowe ładowanie smartfona (15 W)
- Nastrojowe oświetlenie(i) Konfigurowalne oświetlenie w ośmiu kolorach
- Kompaktowa kierownica obszyta skórą licową z oznaczeniem GT
- Aluminiowe pedały w sportowym stylu
- Dywaniki przód i tył
Bezpieczeństwo i komfort:
- Visiopark 1(i) Kamera cofania HD, wspomaganie parkowania przodem i tyłem, wizualne i dźwiękowe
- Bezkluczykowy dostęp i uruchamianie Proximity
- Koło zapasowe
OKREŚL SWÓJ STYL
WYMIARY
WYMIARY ZEWNĘTRZNE NOWEGO PEUGEOT 208
- Długość: 4055 mm
- Szerokość: 1745 mm(i) Bez lusterek bocznych
- Wysokość: 1430 mm
WYMIARY WNĘTRZA NOWEGO PEUGEOT 208
Przód (rząd 1)
- Szerokość na wysokości łokci: 1382 mm
- Przestrzeń nad głową: 886 mm (877 Cielo)
Tył (rząd 2)
- Szerokość na wysokości łokci: 1350 mm
- Przestrzeń na nogi: 239 mm
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA NOWEGO PEUGEOT 208
- Do 1163 litrów po złożeniu tylnej kanapy.
WYMIARY ZEWNĘTRZNE NOWEGO PEUGEOT 208
- Długość: 4055 mm
- Szerokość: 1745 mm(i) Bez lusterek bocznych
- Wysokość: 1430 mm
WYMIARY WNĘTRZA NOWEGO PEUGEOT 208
Przód (rząd 1)
- Szerokość na wysokości łokci: 1382 mm
- Przestrzeń nad głową: 886 mm (877 Cielo)
Tył (rząd 2)
- Szerokość na wysokości łokci: 1350 mm
- Przestrzeń na nogi: 239 mm
POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA NOWEGO PEUGEOT 208
- Do 1163 litrów po złożeniu tylnej kanapy.
ZAMÓW SWOJEGO NOWEGO PEUGEOT 208
Odkryj wszystkie zalety PEUGEOT w zaciszu własnego domu.
Poznaj i błyskawicznie zamów swój nowy samochód.
NOWY PEUGEOT 208 DLA KLIENTÓW BIZNESOWYCH
Korzystasz z auta służbowego? Jest to Twój jedyny samochód? Skorzystaj z naszych wszystkich usług dla klientów biznesowych. Teraz możesz skonfigurować i zamówić swojego PEUGEOT 208 z napędem hybrydowym lub benzynowym, a także umówić serwis samochodu bez wychodzenia z biura.
Profesjonaliści rozumieją profesjonalistów, dlatego doskonale znamy Twoje potrzeby.