PEUGEOT 308 SW - TECHNOLOGIA

Dynamiczny, przestronny i nowoczesny - Peugeot 308 SW sprawdzi sie w każdych warunkach

PEUGEOT 308 SW

od 75 300 PLN

od 61 220 PLN

Opinie klientów, którzy kupili ten model

Zobacz opinie: 1

PEUGEOT 308 SW, 100% efektywność

WYDAJNE SILNIKI

/image/21/7/peugeot-essence-2017-008.291217.jpg
/image/21/5/peugeot-5008-2017-005-fr.291215.jpg

SILNIKI PURETECH

PEUGEOT 308 jest dostępny z dwoma trzycylindrowymi silnikami benzynowymi PureTech: wersją 110 S&S oraz wersją 130 S&S. Zmodernizowane jednostki wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa i 6-stopniową, manualną skrzynię biegów lub EAT8i – 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów. Wszystko to zapewnia wyjątkowe osiągi i wrażenia za kierownicą, utrzymując zużycie paliwa na niskim poziomie.

SILNIKI BLUEHDI

PEUGEOT 308 jest dostępny z silnikami BlueHDi – wersją 100 S&S oraz wersją 130 S&S - wyposażonymi w nowy, kompaktowy systemem oczyszczania spalin.  Gazy są filtrowane już w silniku i w układzie wydechowym, wpływając na obniżenie zużycia paliwa oraz większy poziom kontroli emisji. Obie jednostki napędowe współpracują ze skrzyniami biegów MGB6i lub EAT8i.

i

WYJĄTKOWE SILNIKI 308 SW GT

/image/21/6/peugeot-diesel-2017-006-fr.291216.jpg

Wyjątkowe silniki podkreślają niepowtarzalny, sportowy charakter PEUGEOT 308 SW GT. Klienci mogą wybrać jednostkę PureTech 225 S&S lub silnik BlueHDi 180 S&S, połączony z automatyczną skrzynią EAT8i.

NOWA AUTOMATYCZNA SKRZYNIA EAT8

i

Nowa funkcja Shift and Park by wirei, w którą wyposażona jest skrzynia EAT8i, ułatwia zmianę biegów, jest intuicyjna i ergonomiczna dzięki rozbudowanemu systemowi elektronicznych sterowników. Zmiana biegów jest szybka i płynna, można jej dokonywac za pośrednictwem manetek za kierownicą, także w trybie automatycznym. 

SYSTEMY WSPOMAGAJĄCE PROWADZENIE

i

PEUGEOT 308 jest wyposażony w szereg systemów wspomagających prowadzeniei:

  •     System aktywnego monitorowania martwego pola      
  •     VisioPark 1
  •     Active Safety Brake  
  •     System Smartbeam      
  •     System monitorowania ograniczeń prędkości
  •     Adaptacyjny tempomat z funkcją STOP 

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2

Pomiary zgodne z procedurą WLTP(1): Zużycie paliwa od 4,4 do 7 w cyklu mieszanym, od 7,3 do 8,8 w cyklu niskim, od 5,6 do 6,8 w cyklu średnim, od 4,9 do 6 w cyklu wysokim i od 5,9 do 7,5 w cyklu bardzo wysokim zgodnie z procedurą WLTP (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 111 do 163 (g/km).
 
(1) Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone na podstawie procedury WLTP zgodnie z Rozporządzeniami (WE) nr 715/2007, nr 2017/1153 oraz nr 2017/1151. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu. Tabele pokazują wartości od najwyższych do najniższych, uzyskane z uwzględnieniem wyposażenia dodatkowego pojazdu. Wszystkie informacje były aktualne w momencie publikacji materiału. Peugeot Polska Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki Peugeot zastrzegają sobie prawo do zmian specyfikacji produktów. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży oraz na stronie: https://www.peugeot.pl/swiat-marki-peugeot/innowacje-i-technologie/wltp.html