PRACA ASO - COVID 19
PRACA AUTORYZOWANYCH SERWISÓW PEUGEOT PODCZAS EPIDEMII WIRUSA COVID-19
Autoryzowane Serwisy Peugeot robią wszystko, aby skutecznie prowadzić obsługę serwisową oraz naprawy samochodów osobowych i dostawczych wszystkich swoich klientów. Świadczą również usługę Assistance w przypadku awarii auta. Zapewniają mobilność zarówno klientom flotowym, jak i indywidualnym, którzy muszą korzystać z samochodów.
Najważniejszym priorytetem jest teraz ochrona zdrowia naszych klientów oraz pracowników serwisów. Dlatego wszystkie Autoryzowane Serwisy Peugeot są do Waszej dyspozycji zachowując wszelkie środki ostrożności i wytyczne związane z ochroną zdrowia oraz przestrzeganiem zasad higieny. W przypadku gdy masz symptomy choroby, takie jak kaszel czy wysoka temperatura, prosimy o nie planowanie wizyty w serwisie, gdyż będzie miał on prawo do odmówienia wykonania usługi.
Robimy wszystko co możliwe, by chronić Twoje zdrowie i wszystkich naszych klientów oraz aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i mobilność.
Zadbaj o siebie i Twoich bliskich.
W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Peugeot.
A w przypadku konieczności zapisania samochodu do serwisu zachęcamy do skorzystania z funkcjonalności WIZYTA W SERWISIE ON-LINE.
POZOSTAJEMY DO TWOJEJ DYSPOZYCJI
- Znajdź dane kontaktowe najbliższego Autoryzowanego Serwisu Peugeot.
- Skontaktuj się z działem obsługi klienta Peugeot korzystając z formularza kontaktowego.
- Umów się on-line na wizytę w serwisie.
MOŻESZ LICZYĆ NA NASZĄ POMOC
PEUGEOT ASSISTANCE
Usługa Assistance jest wciąż świadczona. W razie awarii Twojego samochodu skontaktuj się z Peugeot Assistance pod numerem telefonu: 0 800 22 24 24.
DEZYNFEKCJA SAMOCHODU W SERWISIE PEUGEOT
1- Jeżeli spóźnię się na obowiązkowy przegląd okresowy, czy zachowam gwarancję?
Tolerancja w stosunku do planu obsługi okresowej wynosi do 3 miesięcy lub 3.000 km.
2- Jeżeli zaplanowane przeze mnie czynności serwisowe nie są pilne, w jaki sposób mogę zmodyfikować wizytę umówioną on-line?
Możesz zadzwonić bezpośrednio do serwisu w którym wizyta była zaplanowana lub zmienić parametry wizyty on-line korzystając z e-maila z potwierdzeniem wizyty, który otrzymałeś/aś.
3- Jakie czynności serwisowe są wykonywane przez mój serwis w okresie epidemi Covid 19?
Wszystkie. Wykonujemy wszystkie standardowe operacje (przeglądy, naprawy, ...). W tym okresie najwyższy priorytet będą jednak miały pilne czynności.
4- Czy serwisy są otwarte dla wszystkich klientów?
Tak. Zajmiemy się Twoim samochodem bez względu na to, czy jesteś osobą prywatną, czy reprezentujesz firmę.
5- Mój samochód objęty jest kampanią serwisową. Czy muszę udać się do serwisu?
Tak. Twoje bezpieczeństwo to dla nas priorytet.
6- Czy usługa Asistance wciąż działa?
Tak, usługa jest świadczona. Jeżeli chcesz z niej skorzystać, zadzwoń pod numer 0 800 22 24 24.
W razie awarii Twój samochód zostanie odholowany do domu (jeżeli dysponujesz miejscem parkingowym) lub do serwisu. Zorganizujemy Ci transport do domu.