TECHNOLOGIE ELEKTRYCZNE
Napędy elektryczne PEUGEOT umożliwiają bezemisyjną, płynną i cichą jazdę, a także wysoką jakość jazdy po drogach.
Nowy PEUGEOT 208 i nowy SUV PEUGEOT 2008 są dostępne w wersji elektrycznej.
SILNIK ELEKTRYCZNY
Kompaktowy i pełen wigoru
Silnik elektryczny jest wspomagany przez następujące elementy:
- Falownik – przekształca prąd stały w prąd zmienny.
- Przekładnia redukcyjna – pozwala na dopasowanie obrotów silnika do normalnego zakresu prędkości samochodu.
AKUMULATOR
Wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy (400 V) służy do magazynowania energii elektrycznej w samochodzie. Jest umieszczony pod podłogą i w ten sposób nie zmniejsza przestrzeni w kabinie ani pojemności bagażnika. Akumulator ma pojemność 50 kWh i umożliwia pobór mocy do 100 kW. Zapewnia zasięg do 362 km zgodnie z protokołem WLTPDane orientacyjne, podawane szacunkowo, w oczekiwaniu na potwierdzenie w procesie homologacji WLTP. Zasięg może się różnić w zależności od rzeczywistych warunków eksploatacji (warunki pogodowe, styl jazdy itp.). .
System regulacji termicznej poprzez obieg cieczy chłodzącej i wykorzystanie pompy ciepła pozwala na szybkie ładowanie akumulatora, wydłuża jego żywotność i zapewnia optymalny zasięg.
Aby zapewnić użytkownikom pojazdu komfort psychiczny, akumulator jest objęty 8-letnią gwarancją (lub do przebiegu 160 tys. km) na 70% fabrycznej pojemności ładowania.
Czynniki wpływające na zasięg samochodu elektrycznego
ŁADOWANIE
Proste i szybkie
Pokrywa gniazda ładowania jest dyskretnie umieszczona w lewym tylnym błotniku.
Ładowanie akumulatora trwa:
- Poniżej 16 godzin ze wzmocnionego gniazda typu Green'UpTM (z ładowarką 3,7 kW, 16 A).
- 5 godzin w przypadku korzystania ze stacji ładowania 22 kW Wallbox i ładowarki 11 kWWyposażenie opcjonalne . Możliwość montażu w domuZapoznaj się z warunkami w salonie .
- Naładowanie akumulatora do 80% w ciągu 30 minutCzas ładowania może różnić się w zależności od rodzaju i mocy danej stacji ładowania, temperatury otoczenia oraz temperatury samego akumulatora. : przy użyciu ładowarki o mocy 100 kW
PLATFORMA e-CMP
Nowa platforma przystosowana do napędu elektrycznego
JAZDA, KTÓRA DAJE RADOŚĆ
W 100% elektryczny
PEUGEOT i-Cockpit® 3D
Nowy PEUGEOT i-Cockpit® 3D z kompaktową kierownicą, cyfrowym ekranem 3D z możliwością konfiguracji i ekranem dotykowym o przekątnej 10 cali jest sterowany głosem. Oświetlenie ambientowe jest dostępne w ośmiu kolorach.
DRIVE ASSIST
Nowy system Drive Assist zapoczątkowuje epokę półautonomicznej i inteligentnej jazdy, która jest możliwa dzięki pokładowym radarom i kamerom.
HAMOWANIE REKUPERACYJNE
Włączenie trybu Brake aktywuje hamulec silnikowy, który pozwala na doładowywanie akumulatora w czasie zwalniania.
3 TRYBY JAZDY
- Sport – ukierunkowany na osiągi i doznania z jazdy.
- Normal – tryb ten odpowiada normalnym ustawieniom do codziennego użytkowania i zapewnia maksymalny komfort.
- Eco – optymalizuje zasięg samochodu.