14/07/2023

Szacowany czas czytania: 2 minuty

Do you want to receive our newsletters?  Sign up

Wraz z premierą modelu PM-01 marka Peugeot Motocycles stylowo świętuje swoje 125. urodziny

W 2023 r. marka Peugeot Motocycles świętuje 125. rocznicę powstania. W ostatnich miesiącach marka trymufalnie powróciła do świata dwuśladów wraz z wypuszczeniem na rynek maksi skutera XP400 w kwietniu 2023 r. oraz niedawnej gorącej premiery modelu PM-01. Nowy motocykl spod szyldu Lwa po raz pierwszy zaprezentowano publiczne w listopadzie 2022 r. podczas targów EICMA w Mediolanie, a na jego oficjalną premierę czekały rzesze fanów. Nie sposób wyobrazić sobie lepszego momentu na wprowadzenie tego jednośladu na dynamicznie rosnący rynek europejski, gdzie w porównaniu z pierwszym kwartałem 2022 r.(i) Według danych ACEM, Association des constructeurs de motocycles.   notuje się 15,5-procentowy wzrost liczby nowych rejestracji pojazdów tej kategorii. Pozwól sobie cieszyć się mobilnością, poczuj wolność i oszczędzaj czas dzięki temu stylowemu, wygodnemu motocyklowi o małej pojemności, dostępnemu w przystępnej cenie.

PM-01 - kompaktowy model o unikalnym stylu

Ten nowy, stosunkowo kompaktowy model wyróżnia się sylwetką o krągłych liniach. Przednie i tylne reflektory LED układają się w charakterystyczny dla marki motyw trzech pazurów.

PM-01 - kompaktowy model o unikalnym stylu

Ten nowy, stosunkowo kompaktowy model wyróżnia się sylwetką o krągłych liniach. Przednie i tylne reflektory LED układają się w charakterystyczny dla marki motyw trzech pazurów.
Model PM-01 dostępny jest w 3 wersjach kolorystycznych: błękitnym Jet Blue, białym Sharp White i czarnym Storm Black.

Widelce w rozmiarze 41 mm są odwrócone i posiadają aluminiowe lub złote wykończenie, w zależności od objętości skokowej silnika.

PM-01 jest dostępny w dwóch wersjach o pojemności silnika: 300 cc (29 KM) i 125 cc (14 KM).

Sportowe opony gwarantują idealną przyczepność i optymalny poziom komfortu.

Marka spod znaku lwa pomyślała o wszystkim, jeśli chodzi o niezbędne elementy wyposażenia. Umieszczone w kierownicy gniazdo USB gwarantuje, że nie musisz już martwić się rozładowującą się baterią w swoim smartfonie. 5-calowy kolorowy ekran TFT oferuje lepszy kontrast i pozostaje czytelny nawet przy silnym nasłonecznieniu.

Peugeot Motocycles, 125 lat innowacji

 

Dwa najnowsze modele Peugeot Motocycles w wielkim stylu uświetniają obchody 125. urodzin marki.

Od otwarcia fabryki Mandeure w regionie Doubs w 1898 r. marka nie ustaje w pracach nad innowacyjnymi rozwiązaniami.

Oto przegląd najważniejszych dat w historii Peugeot Motocycles:

Pasmo wielkich zwycięstw Peugeot Motocycles

 

 

1905 r.: Guippone i Cissac kończą wyścig Tour de France Motocycliste na 1 i 2 pozycji 
1914 r.: rekord prędkości dla Paula Péana
1923 r.: Gillard wygrywa Grands Prix Lyonu, Francji, Hiszpanii i Grand Prix des Nations w Monzie na trasie o długości 500 M
1931 et 1932 : Panna Foley w P107 wygrywa Tour de France Moto
1933 r.: Robert Pahin wygrywa Bol d'Or w modelu P108 z silnikiem o pojemności 250 cc 
1934 r.: 9 rekordów świata dla modelu P515 o pojemności 500 cc (w tym rekord na dystansie 3 000 km przy średniej prędkości jazdy 118,162 km/godz.)
1952 r.: André Bouin wygrywa Bol d'Or w modelu P176 z silnikiem o pojemności 175 cc
1905 r.: Guippone i Cissac kończą wyścig Tour de France Motocycliste na 1 i 2 pozycji 
1914 r.: rekord prędkości dla Paula Péana
1923 r.: Gillard wygrywa Grands Prix Lyonu, Francji, Hiszpanii i Grand Prix des Nations w Monzie na trasie o długości 500 M
1931 et 1932 : Panna Foley w P107 wygrywa Tour de France Moto
1933 r.: Robert Pahin wygrywa Bol d'Or w modelu P108 z silnikiem o pojemności 250 cc 
1934 r.: 9 rekordów świata dla modelu P515 o pojemności 500 cc (w tym rekord na dystansie 3 000 km przy średniej prędkości jazdy 118,162 km/godz.)
1952 r.: André Bouin wygrywa Bol d'Or w modelu P176 z silnikiem o pojemności 175 cc
OKRYJ WSZYSTKIE ARTYKUŁY