Sytuacja zdrowotna (COVID 19) Dowiedz się więcej

Nowy PEUGEOT 508 SW HYBRID

508sw hybrid
Nowy Peugeot 508sw hybrid

NOWY PEUGEOT 508 SW HYBRID

od 177 700 PLN

od 144 471 PLN

Poznaj nowe kombi klasy premium PEUGEOT 508 SW z napędem hybrydowym plug-in.

Ciesz się z zalet jazdy w trybie elektrycznym i korzystaj z wszechstronności hybrydowego napędu.

ZALETY NAJNOWSZEGO PEUGEOT SW HYBRID

HYBRYDA TYPU PLUG-IN - UNIWERSALNY SAMOCHÓD

508sw hybrid

Do 52 km
zasięgu (WLTP) w trybie Electric

Do 225 KM
maksymalnej łącznej mocy

0 g emisji CO2 
w trybie Electric

PRZYJEMNOŚĆ PROWADZENIA

  

Uniwersalny w użytkowaniu i nowe doznania w trybie 100% elektrycznym:

  • Zasięg do 52 km w trybie elektrycznym i
  • Płynna jazda, pozbawiona szarpnięć, mniejsze drgania
  • Dynamiczne przyspieszenia dzięki natychmiastowemu, wysokiemu momentowi obrotowemu
  • Cicha praca

OSZCZĘDNOŚCI

    

Oszczędności podczas eksploatacji:

  • Niższe zużycie paliwa średnio o 40%i
  • Zero emisji CO2 w trybie elektrycznym
  • Korzystanie z trybu Electric
  • Gwarancja na akumulator trakcyjny: 8 lat lub do przebiegu 160 000 km przy zachowaniu sprawności ładowania na poziomie 70%

ŁATWE UŻYTKOWANIE

       

We designed simple functions just for you:Funkcje stworzone specjalnie dla ciebie:

  • Łatwe i intuicyjne ładowanie akumulatora w 7 godzini
  • Przyspieszone ładowanie do pełnej pojemności w 1 godzinę 45 minuti
  • Informacje dotyczące jazdy dostępne w czasie rzeczywistym
  • Możliwość zdalnego sterowania wybranymi funkcjami samochodu za pomocą MyPeugeot i aplikacji Free2Move Servicesi

DESIGN

CECHY SZCZEGÓLNE

508sw hybrid

Nowy PEUGEOT 508 SW HYBRID można nieomylnie rozpoznać po pewnych elementach nadwozia i kabiny, które dyskretnie przypominają, że mamy do czynienia z hybrydowym samochodem.

/image/78/2/peugeot-508phev-2018-008-fr.544650.6-1-.552782.jpg

EKSKLUZYWNE WNĘTRZE

    

W kabinie nowego kombi klasy premium z napędem hybrydowym zwraca uwagę unikatowa tapicerka z Alcantary® w kolorze Szary Gréval.
Pojemność bagażnika mierzona nad podłogą w nowym PEUGEOT 508 HYBRID jest taka sama jak w wersji spalinowej.

/image/78/3/peugeot-508phev-2019-001-fr.544652.6.552783.jpg

SYGNALIZACJA JAZDY W TRYBIE ELEKTRYCZNYM

    

Aby ułatwić dostęp do stref z ograniczonym ruchem, w przypadku, gdy samochód porusza się w trybie 100% elektrycznym, w górnej części przedniej szyby zapala się niebiesko-turkusowa dioda LED, która jest widoczna z zewnątrz.

/image/78/4/pc05-hedader-peugeot-508phev-2018-004-fr.544640.6.552784.jpg

OZNACZENIE HYBRID

     

Z tyłu i z boku kombi umieszczono opalizujące, przezroczyste oznaczenie HYBRID, które przypomina, że mamy do czynienia z hybrydą plug-in.

MIEJSCE KIEROWCY

SPECJALNY i-COCKPIT® DLA HYBRYD PLUG-IN

/image/77/2/peugeot-508phev-2019-010-fr.552772.jpg

Odkryj i-Cockpit zaprojektowany z myślą o hybrydach plug-ini.
Na cyfrowym wyświetlaczu zegarów w polu widzenia drogi system wyświetla informacje związane z napędem hybrydowym, obejmujące:

  • Tryby jazdi
  • Zasięg na silniku elektrycznym
  • Zasięg na pozostałym paliwie
  • Miernik zużycia mocyi

Pojemnościowy ekran dotykowy 10’’ HD umożliwia dostęp do funkcji konfiguracjii oraz informacji dotyczących jazdy nowym PEUGEOT 508 SW HYBRID:

  • Przepływy energii, które pokazują działanie systemu hybrydowego
  • Statystyki dotyczące zużycia energii elektrycznej i paliwa
  • Ustawienia ładowania akumulatora
  • Aktywacja funkcji e-Save
  • Lokalizacja stacji ładowania oraz zasięg w trybie elektrycznymi

SILNIK

TECHNOLOGIA HYBRYDOWA PLUG-IN

/image/77/1/peugeot-hybrid-2018-002-fr.552771.jpg

TECHNOLOGIA HYBRYDOWA PLUG-IN

  

Nowy hybrydowy układ napędowy plug-in PEUGEOT 508 SW obejmuje silnik benzynowy PureTech (132 kW/180 KM), silnik elektryczny (80 kW/110 KM), akumulator i nową elektryczną 8-stopniową automatyczną skrzynię biegów e-EAT8.
Taka kombinacja oferuje maksymalne połącznie mocyi  obu silników.

/image/77/3/peugeot-508phev-2018-012-fr.552773.jpg

Litowo-jonowy akumulator trakcyjny (300 V)

Samochody PEUGEOT z napędem hybrydowym plug-in są wyposażone w litowo-jonowy akumulator trakcyjny Li-iOn. Jego cena jest już wliczona w cenę samochodu. Wysokonapięciowy akumulator znajduje się pod tylną kanapą, dzięki czemu ani pojemność ani ustawność bagażnika nie zmniejszyły się. Akumulator ma pojemność 11,8 kWh i zapewnia zasięg 52 km WLTPi.


Wersja z napędem hybrydowym plug-in ma również funkcję „e-SAVE”, która umożliwia kierowcy zachować zapas energii, który przyda się później w czasie podróży. Może to być zasięg 10 km, 20 km lub odpowiadający pełnej pojemności akumulatora, aby umożliwić wjazd do strefy ograniczonego ruchu.

WYBÓR TRYBU JAZDY

i

TRYB JAZDY

Nowy PEUGEOT 508 SW HYBRID oferuje cztery tryby jazdy:

  • Electric: jazda w trybie 100% elektrycznym do prędkości 135 km/h.i
  • Sport: wykorzystuje całą dostępną moc silnika spalinowego i silników elektrycznych, zapewniając maksymalne osiągi.
  • Hybrid: naprzemienne korzystanie z trybu elektrycznego i spalinowego, aby optymalnie wykorzystać oba z nich.
  • Confort: umożliwia połączenie trybu HYBRID z komfortem elektronicznie sterowanego zawieszeniai.

Wszystkie tryby umożliwiają jazdę z napędem 100% elektrycznym, w zależności od stanu naładowania akumulatora i rodzaju jazdy.

/image/77/0/peugeot-508phev-2019-008-fr.552770.jpg

ODZYSKIWANIE ENERGII PODCZAS HAMOWANIA

Funkcja „Brake” umożliwia wyhamowanie samochodu bez naciskania na pedał hamulca. Wystarczy pociągnąć do tyłu dźwignię zmiany biegów.

Hamowanie silnikiem umożliwia odzyskiwanie energii i ładowanie akumulatora.

Kierowca może aktywować funkcję za pomocą przycisku na dźwigni zmiany biegów bez względu na wybrany tryb.

/image/77/4/peugeot-508phev-2018-011-fr.552774.jpg

EMISJA CO2

Napędy hybrydowe plug-in nowego 508 SW pozwalają obniżyć emisję CO2 do poziomu 30 g/km WLTPi.

 Podczas jazdy w trybie Electric samochód w ogóle nie emituje CO2.

 

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂
/image/77/6/peugeot-508-2018-431-fr.552776.jpg

ZUŻYCIE PALIWA

Napęd hybrydowy plug-in pozwala na obniżenie zużycia paliwa, średnio o około 40% w porównaniu z wersjami spalinowymi. Średnie zużycia paliwa wynosi 1,3 l/100 km WLTPi.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂

TRYB JAZDY
ODZYSKIWANIE ENERGII PODCZAS HAMOWANIA
EMISJA CO2
ZUŻYCIE PALIWA


PROSTE I SZYBKIE ŁADOWANIE

Do twojej dyspozycji jest kilka możliwych sposobów ładowania akumulatora trakcyjnego, abyś mógł w pełni korzystać z 52 km zasięgu w trybie w pełni elektrycznym WLTPinowego PEUGEOT 508 SW HYBRID.

508sw hybrid

ŁADOWANIE AKUMULATORA TRAKCYJNEGO W DOMU I W MIEJSCU PRACY

Czas potrzebny na pełne naładowanie akumulatora przy użyciu standardowego przewodu, który jest na wyposażeniu samochodui nie przekracza:

7 godzin w przypadku korzystania ze standardowego gniazda (8 A, 220 V)

W przypadku specjalnego przewodui nie przekracza: 

- 4 godzin w przypadku korzystania ze wzmocnionego gniazda Green’up® (14 A, 220 V)

Możesz również skorzystać z oferowanego i zainstalowanego przez nasi w domu gniazda Wallboxi: pełne ładowanie akumulatora trwa maksymalnie 1 godzinę 45 minuti.

Więcej o ładowaniu w domu

ŁADOWANIE Z PUBLICZNYCH TERMINALI

508sw hybrid

Korzystając z usług Free2Move za pośrednictwem aplikacji mobilneji, zyskujesz dzięki karcie Charge My Cari łatwiejszy dostęp do największej sieci publicznych punktów ładowania akumulatorów w Europie.

Zapoznaj sie z ofertą Charge My Car

Więcej o ładowaniu z publicznych terminali


SPECYFICZNE USŁUGI ZWIĄZANE Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM

NIEZALEŻNY JAK NIGDY DOTĄD

Usługi My PEUGEOT® i Free2Move Services zapewnią ci niezależność i sprawne użytkowanie samochodu elektrycznego.

ZDALNA OBSŁUGA TWOJEGO e-PEUGEOTi

Za pomocą smartfona możesz włączyć i zaplanować ładowanie samochodu oraz sprawdzać poziom naładowania. Możesz również włączyć ogrzewanie lub klimatyzację w kabinie.

Charge My Car

Zapewnij sobie bezstresową podróż elektrycznym PEUGEOT dzięki funkcji planowania trasy i sieci stacji ładowania Free2Move Services.

Oprócz specjalnych usługi przeznaczonych dla samochodów z napędem hybrydowym plug-in oferujemy cały wachlarz usług, które zapewnią ci nową jakość podczas korzystania z samochodu.

APLIKACJA MYPEUGEOT®

KONTROLUJ ZDALNIE SWÓJ SAMOCHÓD

508sw hybrid

Korzystaj w czasie rzeczywistym ze spersonalizowanych usług zsynchronizowanych z twoim kontem za pomocą nieodpłatnej aplikacji MyPeugeot®i:

  • Kontroluj stan samochodu (dane dotyczące jazdy, lokalizację).
  • Łatwy i prosty dostęp do pomocy technicznej i usług assistance.
  • Planowanie przeglądów i obsługi technicznej samochodu.
  • Proste zarządzanie ładowaniem akumulatora trakcyjnego i temperaturą w kabinie nowego PEUGEOT 508 SW z napędem hybrydowym plug-in.

GALERIA ZDJĘĆ

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Podane wartości dotyczą wyłącznie nowego PEUGEOT 508 SW HYBRID.

Wartości zużycia paliwa i emisji CO2 WLTP(1):

  • Średni zasięg: 52 kmi
  • Emisja CO2 w cyklu mieszanym: 30 g/kmi
  • Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 1,3 l/100 kmi

Podane wartości dotyczą wyłącznie nowego PEUGEOT 508 SW z silnikiem spalinowym.

  • Wartości zużycia paliwa i emisji CO2 WLTP (1): Zużycie paliwa od 4,9 do 7,8 w cyklu mieszanym, od 6,0 do 10,5 w cyklu niskim, od 5,0 do 7,7 w cyklu średnim, od 4,3 do 6,6 w cyklu wysokim i od 5,0 do 7,8 w cyklu bardzo wysokim zgodnie z procedurą WLTP (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP od 129 do 175 (g/km).

 

  • Wartości zużycia paliwa i emisji CO2 NEDC (2): Zużycie paliwa od 3,9 do 5,7 w cyklu mieszanym, od 3,5 do 4,7 w cyklu pozamiejskim i od 4,4 do 7,5 w cyklu miejskim NEDC (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) NEDC 101 - 132 (g/km).

 

(1) Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są mierzone na podstawie procedury homologacji WLTP zgodnie z zaleceniem Komisji (UE) 2017/948. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowy protokół badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Protokół WLTP zastąpił dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC.

Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić w zależności od wyposażenia pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji i typu opon. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej www.peugeot.pl.

(2) Podane zużycie paliwa i emisja CO2 są zgodne z nowymi przepisami WLTP (zalecenie Komisji (UE) 2017/948). Uzyskane wartości są przeliczane na wartości zgodne z protokołem NEDC w celach porównawczych. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży. Podane wartości nie uwzględniają warunków użytkowania, stylu jazdy, wyposażenia oraz opcji i mogą się różnić w zależności od rodzaju opon. Więcej informacji na temat zużycia paliwa i emisji CO2 można znaleźć w nieodpłatnym praktycznym przewodniku „Homologowane zużycie paliwa i emisja CO2 nowych samochodów osobowych” dostępnym we wszystkich punktach sprzedaży lub francuskiej Agencji ds. Ochrony Środowiska i Energetyki ADEME - Agence de l’Environnement et de la Maîtrise de l’Énergie (Éditions, 2 square Lafayette, BP 406, F-49004 Angers Cedex 01) lub na http:/ www.carlabel ing.ademe.fr/.

* Oferta leasingowa skierowana do przedsiębiorców. Założenia przyjęte do kalkulacji: cena katalogowa brutto 177.900 zł, okres leasingu 36 miesięcy i roczny przebieg 20.000 km, wpłata początkowa 10%, miesięczna rata leasingowa netto: 2 007 zł (zawiera Assistance + samochód zastępczy oraz kartę paliwową). Szczegóły oferty znajdą Państwo u Autoryzowanego Dealera Peugeot.  Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Zgoda na udzielenie leasingu jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta ustalanej zgodnie z procedurami Leasingodawcy.