5 POWODÓW,
ABY WYBRAĆ NOWEGO 308

Projektanci i inżynierowie Peugeot stworzyli eleganckiego, nowoczesnego hatchbacka o charakterystycznej, sportowej stylistyce. Odkryj Nowego Peugeot 308 oferującego najnowsze technologie, wysoką wydajność i niezapomniane wrażenia z jazdy w najczystszej postaci.
1

PEUGEOT i-Cockpit

W kabinie nowego Peugeot 308 kierowca zasiada przed unikalnym, niezwykle innowacyjnym kokpitem Peugeot i-Cockpit, który zapewnia najwyższy komfort użytkowania. Kokpit 308, który w 2013 roku został wyróżniony tytułem Most Beautiful Interior Design podczas 29 edycji imprezy International Automobile Festival, obejmuje takie elementy jak mniejsze, bardziej sportowe koło kierownicy, niezwykle czytelny, designerski wyświetlacz przezierny HUD oraz atrakcyjny wizualnie panel instrumentów. Ponadto odnajdziemy tam również duży ekran dotykowy o przekątnej 9,7 cala skierowany w stronę kierowcy. Urządzenie to umożliwia intuicyjną obsługę wielu systemów i aplikacji pokładowych Peugeot 308.

PEUGEOT i-Cockpit
2

STYLISTYKA

Płynne, zrównoważone linie nadwozia tworzą elegancką sylwetkę nowego Peugeot 308. Dopracowana, dynamiczna, opływowa stylistyka perfekcyjnie oddaje lekkość konstrukcji i wydajność układu napędowego, które kontrastują z charakterystycznymi elementami mocnego samochodu sportowego takimi jak szerokie opony, krzykliwe felgi stanowiące idealne uzupełnienie sylwetki nadwozia, ociekająca chromem atrapa chłodnicy czy wpisane w trójkąt, dynamiczne linie stylistyki tylnej części pojazdu.

Dowiedz się więcej na temat stylistyki nadwozia Dowiedz się więcej na temat stylistyki wnętrza
3

WYDAJNOŚĆ/CO2

WYDAJNOŚĆ/CO2
WYDAJNOŚĆ/CO2
WYDAJNOŚĆ/CO2

Nowy Peugeot 308 jest lżejszy o 140 kg i wyposażony w technologie poprawiające wydajność paliwową.

Nowy trzycylindrowy, benzynowy, turbodoładowany silnik PureTech

Nowego Peugeota 308 w specyfikacji 1.2 e-THP (130 KM)i Wersja 110-konna dostępna będzie w 2014 roku. wyposażono w najnowszy trzycylindrowy, benzynowy, turbodoładowany silnik z rodziny PureTech, który może współpracować z 6-stopniową skrzynią manualną lub 6-stopniową przekładnią automatyczną EAT6iW 2014 roku dostępna będzie z silnikiem 1.2 e-THP 130. (ang. Efficient Automatic Transmission 6) o zoptymalizowanej wydajności. Kompaktowy, modularny motor łączy w sobie najbardziej zaawansowane technologie napędowe oraz rozwiązania zwiększające wydajność paliwową.

Technologia BlueHDi

BlueHDi to oficjalna nazwa rodziny silników wysokoprężnych firmy Peugeot, które spełniają wymagania normy Euro 6. Technologia BlueHDi umożliwia ogromną, ponad 90-procentową redukcję emisji tlenków azotu (NOx), ograniczenie emisji CO2 oraz zmniejszenie zużycia paliwa w połączeniu z niemal całkowitym ograniczeniem emisji cząstek stałych (99,9%)i Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: od 3,1 do 4,1 l/100 km, emisja CO2 od 82 do 107 g/km.. Nowego Peugeot 308 można zamówić z jedną z trzech jednostek napędowych BlueHDi: 1.6 BlueHDi 100 z 5-stopniową przekładnią manualną, 1.6 BlueHDi 120 z 6-stopniową przekładnią manualną oraz 2.0 BlueHDi 150 z przekładnią manualną lub 6-stopniowym automatem EAT6 (ang. Efficient Automatic Transmission 6).

Przekładnia EAT6

Automatyczna, 6-stopniowa przekładnia EAT6 (ang. Efficient Automatic Transmission 6), która została zaprojektowana z myślą o znacznej redukcji poziomu emisji CO2, zapewnia stały przypływ mocy i znakomite osiągi.

Dowiedz się więcej na temat lekkiej konstrukcji modelu 308 Dowiedz się więcej na temat wydajności ekologiczne Dowiedz się więcej na temat skrzyni biegów EAT6
4

JAKOŚĆ

JAKOŚĆ
JAKOŚĆ

Na każdym etapie powstawania projektu dbano o to, aby nowy 308 osiągnął najwyższą jakość wykonania. Elitarny charakter 308 wynika z jego DNA, z każdego materiału użytego do jego produkcji, każdego detalu wykończenia. Efekt tych poczynań widoczny jest już na pierwszy rzut oka.

Dowiedz się więcej na temat czystej jakości nadwozia Dowiedz się więcej na temat czystej jakości wnętrza
5

RODZINNY KOMPAKT