*

PEUGEOT 208 5D

od 54 400 PLN z VAT *

Wymiary

  • /image/31/9/peugeot-208-5d-wymiary-dlugosc.73319.jpg

    DŁUGOŚĆ

  • SZEROKOŚĆ / WYSOKOŚĆ

  • /image/32/3/peugeot-208-5d-wymiary-wnetrze.73323.jpg

    WNĘTRZE

  • /image/32/5/peugeot-208-5d-wymiary-bagaznik.73325.jpg

    BAGAŻNIK

EMISJA CO2

Wydajność silników wysokoprężnych HDi FAP, jednostek benzynowych VTi i THP oraz trzycylindrowych konstrukcji benzynowych nowej generacji przyczynia się do znaczącego obniżenia emisji CO2. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym zawiera się w przedziale od 3,6 do 6,4 l/100 km, natomiast emisja CO2 wynosi od około 95 do 149 g/km.

NOWE SILNIKI

W Peugeot 208 oferowana jest gama czterech silników wysokoprężnych oraz czterech najnowocześniejszych jednostek benzynowych. Samochód jest dużo lżejszy od poprzednika, dzięki czemu emituje mniej zanieczyszczeń i dwutlenku węgla.

Model 208 otrzymał pierwsze silniki z nowej gamy benzynowych jednostek trzycylindrowych 1,0 l i 1,2 l VTi oraz konstrukcje THP łączące wysokie osiągi oraz niskie spalanie*.

Wydajne układy e-HDi również zapewniają niższe zużycie paliwa oraz większą przyjemność z jazdy.

 

Średnie zużycie paliwa dla silników 1,0 l i 1,2 l VTi wynosi odpowiednio 4,3 i 4,5 l/100 km.
 

e-HDi STOP & START TECHNOLOGY

Silniki Diesla są dostępne z technologią e-HDi oraz mikrohybrydową technologią Stop & Start. Wyłączanie silnika tuż przed zatrzymaniem się auta i na postoju odbywa się niezwykle szybko, a także bez hałasu i wibracji, przy jednoczesnym zapewnieniu niższego zużycia paliwa i zredukowanej emisji CO2. Po zdjęciu przez kierowcę nogi z pedału hamulca silnik włącza się błyskawicznie oraz równie cicho i bezwibracyjnie.