PEUGEOT TRAVELLER | INFORMACJE TECHNICZNE

Poznaj wyjątkowe możliwości Peugeot Traveller
Poznaj wyjątkowe możliwości Peugeot Traveller

PEUGEOT Traveller

od 142 500 PLN

od 115 854 PLN

WYMIARY

  • /image/14/2/peugeot_traveller_layout_14_3.102142.jpg

    DŁUGOŚĆ

  • /image/14/3/peugeot_traveller_layout_14_5.102143.jpg

    SZEROKOŚĆ

  • /image/14/4/peugeot_traveller_layout-14-6.102144.jpg

    WYSOKOŚĆ

  • /image/14/5/peugeot_traveller_layout_14-11.102145.jpg

    OBJĘTOŚĆ BAGAŻNIKA

SCHOWKI I GNIAZDA

/image/14/6/peugeot_traveller_layout_6-14.102146.jpg
/image/14/7/peugeot_traveller_layout_6-12.102147.jpg

W całej kabinie PEUGEOT Traveller rozmieszczono liczne zamknięte i otwarte schowki o pojemności do 49 litrów. Samochód wyposażony jest w cztery gniazdka 12 V.

SILNIKI BLUEHDI

/image/14/8/peugeot_traveller_galerie-4-2.102148.jpg

Silniki BlueHDi łączą doskonałe właściwości jezdne z rekordowo niskimi w tym segmencie zużyciem paliwa i emisją CO2.

Szczególnie wydajny jest silnik 2,0 BlueHDi 180 S&S EAT6, dostępny z automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach, wyposażoną w technologię Quickshift. System ten gwarantuje świetne parametry: szybszą zmianę biegów i płynniejszą pracę, przez co zapewnia niezwykłą przyjemność jazdy i ogranicza emisję dwutlenku węgla. Silniki BlueHDi wyróżniają się pod każdym względem!

MODUŁ SCR I FILTR CZĄSTEK STAŁYCH

Technologia BlueHDi zapewnia zoptymalizowane zużycie paliwa, dzięki modułowi SCR i filtrowi cząstek stałych FAP. Instalacja SCR powyżej FAP (filtra cząstek stałych) pozwoliła:

– zredukować NOx (tlenki azotu) o nawet 90%,

– zoptymalizować emisję CO2 i spalanie (redukcja nawet o 4% w porównaniu z odpowiednimi silnikami spełniającymi normę Euro 5),

– szybciej osiągnąć gotowość do pracy po uruchomieniu dzięki możliwości pracy w niższej temperaturze.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2

Pomiary zgodne z procedurą WLTP(1): Zużycie paliwa od 5,5 do 7,5 w cyklu mieszanym, od 8,1 do 8,9 w cyklu niskim, od 6,3 do 7,1 w cyklu średnim, od 5,6 do 6,4 w cyklu wysokim i od 7,2 do 8,3 w cyklu bardzo wysokim zgodnie z procedurą WLTP (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 150 do 170 (g/km).
 
(1) Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone na podstawie procedury WLTP zgodnie z Rozporządzeniami (WE) nr 715/2007, nr 2017/1153 oraz nr 2017/1151. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu. Tabele pokazują wartości od najwyższych do najniższych, uzyskane z uwzględnieniem wyposażenia dodatkowego pojazdu. Wszystkie informacje były aktualne w momencie publikacji materiału. Peugeot Polska Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki Peugeot zastrzegają sobie prawo do zmian specyfikacji produktów. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży oraz na stronie: https://www.peugeot.pl/swiat-marki-peugeot/innowacje-i-technologie/wltp.html