Sytuacja zdrowotna (COVID 19) Dowiedz się więcej

TECHNOLOGIA NAPĘDU ELEKTRYCZNEGO

/image/48/6/header-1-peugeot-2008-1906pc-115.555744.18.601486.jpg
/image/48/6/header-1-peugeot-2008-1906pc-115.555744.18.601486.jpg

Napędy elektryczne PEUGEOT umożliwiają bezemisyjną, płynną i cichą jazdę, a także wysoką jakość jazdy po drogach.
Nowy PEUGEOT 208 i nowy SUV PEUGEOT 2008 są dostępne w wersji elektrycznej.

/image/24/8/peugeot-208-1902hm103-newcrop.746248.jpg

SILNIK ELEKTRYCZNY

Kompaktowy i pełen wigoru

/image/24/7/peugeot-elect-2019-003-fr.746247.jpg

Silnik elektryczny z trwałymi magnesami rozwija maksymalną moc 100 kW/110 KM i osiąga maksymalny moment obrotowy 260 Nm.
Zapewnia optymalną przyjemność jazdy dzięki cichej pracy, minimalnym drganiom i zerowej emisji spalin.

W skład elektrycznego zespołu napędowego wchodzą również dwa następujące elementy:

  • Falownik – przekształca prąd stały pochodzący z akumulatora w prąd zmienny dostosowany do zasilania silnika elektrycznego. Falownik jest umieszczony między akumulatorem trakcyjnym a silnikiem elektrycznym.
  • Przekładnia redukcyjna – samochód elektryczny nie ma skrzyni biegów, lecz przekładnię redukcyjną. Przekładnia pozwala na dopasowanie obrotów silnika do normalnego zakresu prędkości samochodu.

AKUMULATOR

Mocny akumulator

/image/24/9/peugeot-2008-1906pc-123.746249.jpg

Wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy (400 V) służy do magazynowania energii elektrycznej w samochodzie. Jest umieszczony pod podłogą i w ten sposób nie zmniejsza przestrzeni w kabinie ani pojemności bagażnika. Akumulator trakcyjny ma pojemność 50 kWh i umożliwia pobór mocy do 100 kW. Zapewnia zasięg do 340 km zgodnie z protokołem WLTPi. System regulacji termicznej poprzez obieg cieczy chłodzącej i wykorzystanie pompy ciepła pozwalają na szybkie ładowanie akumulatora, wydłużają jego żywotność i zapewniają optymalny zasięg.

Aby zapewnić ci komfort psychiczny podczas eksploatacji, akumulator ma 8-letnią gwarancję (lub do przebiegu 160 tys. km) na 70% fabrycznej pojemności ładowania.

ŁADOWANIE AKUMULATORA

Proste i szybkie

/image/24/6/peugeot-208-1902hm002.746246.jpg

Pokrywa gniazda ładowania jest dyskretnie umieszczona w lewym tylnym błotniku. Przewody ładowania można z łatwością pomieścić w specjalnym, dostępnym w opcji schowku pod podłogą bagażnika. 
Pełne naładowanie akumulatora trwa:

  • Poniżej 16 godzin ze wzmocnionego gniazda typu Green’UpTM (z ładowarką 3,7 kW/16 A)i,
  • Pięć godzin, jeśli korzystasz z dostępnej w naszej ofercie stacji ładowania Wallbox o mocy 22 kW i pokładowej ładowarki o mocy 11 kW i. Proponujemy ci rozwiązanie dostosowane do zainstalowania w domui.
  • Naładowanie akumulatora do 80% w ciągu 30 minut: układ chłodzenia akumulatora pozwala na zastosowanie ładowarek o mocy 100 kW i naładowanie do 80% pojemności w ciągu 30 minuti.

W drodze, w domu czy w miejscu pracy, wszędzie możesz doładować swój samochód. Dzięki naszej ofercie usług Charge My Cari możesz łatwo przygotować się do każdej podróży i doładować samochód z publicznych stacji ładowania.




PLATFORMA e-CMP

Nowa platforma przystosowana do napędu elektrycznego

/image/25/0/208-2019-450.746250.jpg

Nowa modułowa platforma CMP (Common Modular Platform) jest przystosowana do montażu podzespołów właściwych dla każdego rodzaju napędu, bez wpływu na parametry użytkowe samochodu.

JAZDA, KTÓRA DAJE RADOŚĆ

w 100% elektryczne

/image/25/3/peugeot-2008-2019-303-fr.746253.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® 3D 

Odkryj dostępny w naszych samochodach elektrycznych nowy PEUGEOT i-Cockpit® 3D, intuicyjny i ergonomiczny, z kompaktową kierownicą, konfigurowanym cyfrowym ekranem 3D, dużym, sterowanym głosowo ekranem dotykowym 10” HD i siedmioma przełącznikami klawiszowymi. PEUGEOT i-Cockpit® 3D dostarczy ci całkiem nowych doznań z jazdy. Spersonalizuj nastrój w kabinie dzięki oświetleniu ambientowemu, które jest dostępne w ośmiu kolorach.

DRIVE ASSIST

Nowy system Drive Assist zapoczątkowuje epokę półautonomicznej i inteligentnej jazdy, która jest możliwa dzięki pokładowym radarom i kamerom monitorującym tor jazdy, z korygowaniem położenia na pasie ruchu oraz tempomatowi z funkcją utrzymywania bezpiecznej odległości aż do całkowitego zatrzymania i ponownego automatycznego ruszania z miejsca.

/image/25/4/peugeot-208-2019-193-fr.746254.jpg

HAMOWANIE Z ODZYSKIWANIEM ENERGII

Włączenie trybu Brake poprzez pociągnięcie dźwigni skrzyni biegów do tyłu, aktywuje hamulec silnikowy, który pozwala na doładowanie akumulatora trakcyjnego w czasie zwalniania. Generowanie prądu przez silnik elektryczny rozpoczyna się z chwilą zdjęcia nogi z pedału przyspieszenia.

3 TRYBY JAZDY

Trzy tryby jazdy dostosowane do twoich potrzeb: Sport, Normal i Eco. Umożliwiają dostosowanie parametrów samochodu do preferowanego stylu jazdy, w zależności od warunków użytkowania:

  • Sport – ukierunkowany na osiągi i doznania z jazdy, maksymalną moc i moment obrotowy.
  • Normal – tryb ten odpowiada optymalnym ustawieniom do codziennego użytkowania i zapewnia maksymalny komfort.
  • Eco – pozwala zwiększyć zasięg samochodu.

Stała łączność ze światem

Dla zapewnienia w pełni bezpiecznej jazdy

/image/25/5/peugeot-208-2019-436-en.746255.jpg

Usługi mobilne Peugeot Connect umożliwiają konfigurację nawigacji 3D online, która obejmuje usługi TomTom® i dostarcza informacji o ruchu drogowym i strefach ryzyka w czasie rzeczywistym. Nasza usługa Peugeot SOS&Assistance jest do twojej dyspozycji w każdej sytuacji w razie potrzeby wezwania służb ratowniczych lub pomocy drogowej. Aby zapewnić ci komfort psychiczny, samochód jest wyposażony w system automatycznego wzywania pomocy oraz kilka gniazd USB do indukcyjnego doładowywania urządzeń mobilnych.