Sytuacja zdrowotna (COVID 19) Dowiedz się więcej

NAŁADUJ SWÓJ SAMOCHÓD HYBRYDOWY

/image/34/8/peugeot-508phev-1809pb-002.630348.jpg

JAK NAŁADOWAĆ SAMOCHÓD HYBRYDOWY PEUGEOT?

Modele PEUGEOT z napędem hybrydowym plug-in zostały tak zaprojektowane, aby ich doładowywanie było proste i praktyczne. Po podłączeniu do stacji ładowania, zmieniające się kolory wskaźników, umieszczonych wokół gniazda, ładowania informują o postępie ładowania. Pokrywa gniazda ładowania znajduje się w lewym tylnym błotniku, a na przewód ładowania przewidziano specjalny schowek pod podłogą bagażnika. Czas ładowania akumulatora może się różnić w zależności od mocy gniazda lub terminala ładowania.

Modele PEUGEOT z napędem hybrydowym plug-in można ładować na różne sposoby, abyś zawsze dysponował pełnym zasięgiem w trybie elektrycznym.

/image/35/1/reseau-electrique-bleu.630351.png

1. Domowa instalacja elektryczna
Najczęściej jest to instalacja jednofazowa,
jednak dla upewnienia się  zalecamy
kontakt z dostawcą energii elektrycznej.

/image/35/3/bonne-recharge-bleu.630353.png

2. Terminale ładowania
Istnieją trzy rodzaje terminali
umożliwiające trzy rodzaje ładowania
akumulatora trakcyjnego:
standardowe, przyspieszone i szybkie.

/image/35/2/cable-de-recharge-bleu.630352.png

3. Przewód ładowania akumulatora
Im większe jest obciążenie prądowe,
jakie może przenieść dany przewód,
tym szybsze będzie ładowanie akumulatora.

/image/35/4/chargeur-embarque-bleu.630354.png

4. Ładowarka pokładowa
Jest to ostatnie ogniwo w układzie ładowania,
na stałe zamontowane w samochodzie.
W opcji dostępna jest ładowarka 7,4 kW, 32 A.

/image/35/1/reseau-electrique-bleu.630351.png

1. Domowa instalacja elektryczna
Najczęściej jest to instalacja jednofazowa,
jednak dla upewnienia się  zalecamy
kontakt z dostawcą energii elektrycznej.

/image/35/3/bonne-recharge-bleu.630353.png

2. Terminale ładowania
Istnieją trzy rodzaje terminali
umożliwiające trzy rodzaje ładowania
akumulatora trakcyjnego:
standardowe, przyspieszone i szybkie.

/image/35/2/cable-de-recharge-bleu.630352.png

3. Przewód ładowania akumulatora
Im większe jest obciążenie prądowe,
jakie może przenieść dany przewód,
tym szybsze będzie ładowanie akumulatora.

/image/35/4/chargeur-embarque-bleu.630354.png

4. Ładowarka pokładowa
Jest to ostatnie ogniwo w układzie ładowania,
na stałe zamontowane w samochodzie.
W opcji dostępna jest ładowarka 7,4 kW, 32 A.

ŁADOWANIE W DOMU LUB W PRACY

Ładowanie samochodów hybrydowych Peugeot jest bardzo proste. Zarówno w domu jak i w miejscu pracy, z dostępem lub bez  do specyficznej instalacji, zapewniamy ci doładowanie  samochodu w każdej sytuacji. Zoptymalizuj czas ładowania swojego samochodu hybrydowego wybierając najbardziej dogodny sposób ładowania.

/image/34/9/peugeot-508phev-1809pb-001.630349.jpg

Gniazdo domowe
Jest to rozwiązanie dla  wszystkich użytkowników.
Jeśli potrzebujesz doładować swój samochód hybrydowy wystarczy,
że podłączysz go do zwykłego ściennego gniazdka elektrycznego.

7h
Czas potrzebny do pełnego naładowania
Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID






Wzmocnione gniazdo domowe
Wzmocnione gniazdo domowe jest oszczędnym rozwiązaniem,
które umożliwia doładowanie
samochodu w pełni wystarczające
w codziennym użytkowaniu.


4h
Czas potrzebny do pełnego naładowania
Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID


 

WallBox
Duża moc i skrócony czas ładowania
Umożliwia odzyskanie pełnego zasięgu samochodu
w ciągu zaledwie kilku godzin dzięki mocy ładowania 22 kW.


1h45i
Czas potrzebny do pełnego naładowania
Peugeot 508 HYBRID & SW HYBRID


Gniazdo domowe
Jest to rozwiązanie dla  wszystkich użytkowników.
Jeśli potrzebujesz doładować swój samochód hybrydowy wystarczy,
że podłączysz go do zwykłego ściennego gniazdka elektrycznego.

7h
Czas potrzebny do pełnego naładowania
Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID






Wzmocnione gniazdo domowe
Wzmocnione gniazdo domowe jest oszczędnym rozwiązaniem,
które umożliwia doładowanie
samochodu w pełni wystarczające
w codziennym użytkowaniu.


4h
Czas potrzebny do pełnego naładowania
Peugeot 508 HYBRID i 508 SW HYBRID


 

WallBox
Duża moc i skrócony czas ładowania
Umożliwia odzyskanie pełnego zasięgu samochodu
w ciągu zaledwie kilku godzin dzięki mocy ładowania 22 kW.


1h45i
Czas potrzebny do pełnego naładowania
Peugeot 508 HYBRID & SW HYBRID


ŁADOWANIE Z TERMINALI PUBLICZNYCH

Szybkie ładowanie w godzinę i 45 minut

Dzięki sieci publicznych terminali ładowania możesz doładować swój samochód hybrydowy w pobliżu miejsca, gdzie jesteś. Zlokalizuj terminale ładowania za pomocą  pokładowego systemu nawigacji.

/image/35/0/peugeot-508phev-sw-2019-006-fr.630350.jpg

Terminal ładowania o mocy 22 kW
Wystarczy tyle czasu, ile spędzisz w kinie
 możesz  ruszyć w dalszą drogę.


2h
Ładowania, żeby odzyskać 80% zasięgu Peugeot e-208

Terminal ładowania o mocy 50 kW
Gdy krążyłeś po supermarkecie, robiąc zakupy,
twój Peugeot został w pełni naładowany, zanim dotarłeś do kasy.

1h
Ładowania, żeby odzyskać 340 km zasięgu Peugeot e-208

 

Terminal ładowania o mocy 100 kW
W drodze na wakacje wystarczy tyle czasu,
ile trwa przerwa na odpoczynek,
aby całkowicie doładować akumulator.


30 min
Ładowania, żeby odzyskać 80% zasięgu Peugeot e-208

Terminal ładowania o mocy 22 kW
Wystarczy tyle czasu, ile spędzisz w kinie
 możesz  ruszyć w dalszą drogę.


2h
Ładowania, żeby odzyskać 80% zasięgu Peugeot e-208

Terminal ładowania o mocy 50 kW
Gdy krążyłeś po supermarkecie, robiąc zakupy,
twój Peugeot został w pełni naładowany, zanim dotarłeś do kasy.

1h
Ładowania, żeby odzyskać 340 km zasięgu Peugeot e-208

 

Terminal ładowania o mocy 100 kW
W drodze na wakacje wystarczy tyle czasu,
ile trwa przerwa na odpoczynek,
aby całkowicie doładować akumulator.


30 min
Ładowania, żeby odzyskać 80% zasięgu Peugeot e-208

OBLICZ CZAS ŁADOWANIA

PRZEWODY DO ŁADOWANIA AKUMULATORA

stnieją cztery rodzaje przewodów ładowania, które umożliwiają doładowanie samochodu hybrydowego z domowego gniazdka lub z publicznego terminala.

/image/35/5/peugeot-508phev-sw-2018-cable-fr.630355.jpg

Przewód typu 2 standard
Dostarczany fabrycznie wraz z samochodem.
Umożliwia ładowanie samochodu ze źródeł o mocy do 1,8 kW.


Optymalny do ładowania samochodu z domowych gniazdek.

Przewód typu 2 wzmocniony
Do dokupienia przy zakupie samochodu.
Umożliwia ładowanie ze źródeł o mocy do 3,2 kW.

Optymalny do ładowania samochodu ze wzmocnionych gniazdek domowych.

Przewód typu 3 jednofazowy
Do dokupienia przy zakupie samochodu.
Umożliwia ładowanie ze źródeł o mocy do 7,4 kW.

Optymalny do ładowania samochodu z terminali typu Wallbox o mocy 7,4 kW lub z terminali publicznych.


Przewód typu 3 trójfazowy
Do dokupienia przy zakupie samochodu.
Umożliwia ładowanie ze źródeł o mocy do 3,2 kW.


Optymalny do ładowania samochodu z terminali typu Wallbox lub z terminali publicznych.

Przewód typu 2 standard
Dostarczany fabrycznie wraz z samochodem.
Umożliwia ładowanie samochodu ze źródeł o mocy do 1,8 kW.


Optymalny do ładowania samochodu z domowych gniazdek.

Przewód typu 2 wzmocniony
Do dokupienia przy zakupie samochodu.
Umożliwia ładowanie ze źródeł o mocy do 3,2 kW.

Optymalny do ładowania samochodu ze wzmocnionych gniazdek domowych.

Przewód typu 3 jednofazowy
Do dokupienia przy zakupie samochodu.
Umożliwia ładowanie ze źródeł o mocy do 7,4 kW.

Optymalny do ładowania samochodu z terminali typu Wallbox o mocy 7,4 kW lub z terminali publicznych.


Przewód typu 3 trójfazowy
Do dokupienia przy zakupie samochodu.
Umożliwia ładowanie ze źródeł o mocy do 3,2 kW.


Optymalny do ładowania samochodu z terminali typu Wallbox lub z terminali publicznych.

CHARAKTERYSTYKA AKUMULATORÓW TRAKCYJNYCH

/image/34/7/peugeot-508phev-1809tech-316.630347.jpg

Wersje HYBRID i HYBRID4 są wyposażone w wysokonapięciowy akumulator litowo-jonowy (300 V), który znajduje się  pod tylnymi siedzeniami. Ma jedną z największych dostępnych na rynku w tym segmencie samochodów pojemność, która wynosi od 11,8i do 13,2i kWh. Umożliwia pokonanie w trybie w 100% elektrycznym dystansu do 59 km zgodnie z protokołem  WLTPi. Akumulator ma 8-letnią gwarancję lub do przebiegu 160 tys. km na 70% pojemności ładowania. Peugeot zobowiązuje się do standardowej wymiany każdego uszkodzonego akumulatora w ciągu  gwarancji. Dla zmniejszenia emisji CO2 podczas codziennej jazdy po mieście należy w maksymalnym stopniu korzystać z trybu elektrycznego. Przed przełączeniem  w tryb spalinowy,  samochód może się poruszać w trybie elektrycznym z prędkością do 135 km/h.