Sytuacja zdrowotna (COVID 19) Dowiedz się więcej

PRACA ASO – COVID 19

/image/02/8/ap-2018-accueil-apv-afs-reception-002.656028.jpg

PRACA AUTORYZOWANYCH SERWISÓW PEUGEOT PODCZAS EPIDEMII WIRUSA COVID-19

Autoryzowane Serwisy Peugeot robią wszystko, aby skutecznie prowadzić obsługę serwisową oraz naprawy samochodów osobowych i dostawczych wszystkich swoich klientów. Świadczą również usługę Assistance w przypadku awarii auta. Zapewniają mobilność zarówno klientom flotowym, jak i indywidualnym, którzy muszą korzystać z samochodów.
Najważniejszym priorytetem jest teraz ochrona zdrowia naszych klientów oraz pracowników serwisów. Dlatego wszystkie Autoryzowane Serwisy Peugeot są do Waszej dyspozycji zachowując wszelkie środki ostrożności i wytyczne związane z ochroną zdrowia oraz przestrzeganiem zasad higieny. W przypadku gdy masz symptomy choroby, takie jak kaszel czy wysoka temperatura, prosimy o nie planowanie wizyty w serwisie, gdyż będzie miał on prawo do odmówienia wykonania usługi.
Robimy wszystko co możliwe, by chronić Twoje zdrowie i wszystkich naszych klientów oraz aby zapewnić Ci bezpieczeństwo i mobilność.
Zadbaj o siebie i Twoich bliskich.


W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego z najbliższym Autoryzowanym Serwisem Peugeot.


A w przypadku konieczności zapisania samochodu do serwisu zachęcamy do skorzystania z funkcjonalności WIZYTA W SERWISIE ON-LINE.

POZOSTAJEMY DO TWOJEJ DYSPOZYCJI

Peugeot Assistance

  

MOŻESZ LICZYĆ NA NASZĄ POMOC

 

PEUGEOT ASSISTANCE

Usługa Assistance jest wciąż świadczona. W razie awarii Twojego samochodu skontaktuj się z Peugeot Assistance pod numerem telefonu: 0 800 22 24 24.

DEZYNFEKCJA SAMOCHODU W SERWISIE PEUGEOT

i

ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIA

1- Jeżeli spóźnię się na obowiązkowy przegląd okresowy, czy zachowam gwarancję?

Tolerancja w stosunku do planu obsługi okresowej wynosi do 3 miesięcy lub 3.000 km.

2- Jeżeli zaplanowane przeze mnie czynności serwisowe nie są pilne, w jaki sposób mogę zmodyfikować wizytę umówioną on-line?

Możesz zadzwonić bezpośrednio do serwisu w którym wizyta była zaplanowana lub zmienić parametry wizyty on-line korzystając z e-maila z potwierdzeniem wizyty, który otrzymałeś/aś.

3- Jakie czynności serwisowe są wykonywane przez mój serwis w okresie epidemi Covid 19?

Wszystkie. Wykonujemy wszystkie standardowe operacje (przeglądy, naprawy, ...). W tym okresie najwyższy priorytet będą jednak miały pilne czynności.

4- Czy serwisy są otwarte dla wszystkich klientów?

Tak. Zajmiemy się Twoim samochodem bez względu na to, czy jesteś osobą prywatną, czy reprezentujesz firmę.

5- Mój samochód objęty jest kampanią serwisową. Czy muszę udać się do serwisu?

Tak. Twoje bezpieczeństwo to dla nas priorytet.

6- Czy usługa Asistance wciąż działa?

Tak, usługa jest świadczona. Jeżeli chcesz z niej skorzystać, zadzwoń pod numer 0 800 22 24 24.
W razie awarii Twój samochód zostanie odholowany do domu (jeżeli dysponujesz miejscem parkingowym) lub do serwisu. Zorganizujemy Ci transport do domu.