SUV 2008 | INFORMACJE TECHNICZNE

Wyjątkowy, kompaktowy suv Peugeot 2008

SUV 2008

od 71 000 PLN z VAT *

od 57 724 PLN Cena netto*

Opinie klientów, którzy kupili ten model

Zobacz opinie: 1

Wykończenia

SKRZYNIA BIEGÓW EAT6

/image/53/5/peugeot_suv2008_layout1-6.52535.jpg

Nowy SUV PEUGEOT 2008 wyposażony jest w silnik 1.2 PureTech 110 S&S, który połączony z sześciobiegową skrzynią automatyczną EAT6.  Takie rozwiązanie sprzyja optymalizacji zużycia paliwa i intensyfikuje doznania za kierownicą. Skrzynia EAT6 wykorzystuje technologię Quickshift, która zapewnia szybką i płynną zmianę biegów.

Co warto podkreślić, efektywność energetyczna skrzyni EAT6 odpowiada skrzyni manualnej, dzięki redukcji wewnętrznego tarcia i wyposażeniu jej w konwertery, które blokują się ograniczając uślizg.

Wersja EAT6 zapewnia radość z jazdy na doskonałym poziomie, zachowując niskie spalanie.

Silniki PureTech

/image/53/6/peugeot_suv2008_layout4-7.52536.jpg

Trzycylindrowe silniki PureTech, dzięki ultranowoczesnej technologii, łączą doskonałą jakość z wyjątkowymi osiągami i efektywnością. Przyjemność z jazdy, którą zapewniają nawet przy niskich obrotach, jest na najwyższym poziomie. Silniki PureTech to idealny balans pomiędzy niskim momentem obrotowym a dużą mocą. Silnik tego typu pozwala zredukować emisję CO² i spalanie, bez szkody dla mocy i przyjemności z jazdy.

Silniki BlueHDi

/image/53/7/peugeot_suv2008_layout4-6.52537.jpg

Dostępne w nowym SUV PEUGEOT 2008 silniki 1.6 BlueHDi są wyjątkowe dzięki połączeniu technologii SCR (selektywnej redukcji katalitycznej) z systemem FAP (filtrem cząstek stałych). Wszystkie są zgodne z normą EURO 6, łącząc doskonałe osiągi z ograniczonym zużyciem paliwa i emisją CO² . To sprawia, że rodzina silników BlueHDi to najbardziej ekonomiczna i oszczędna propozycja na rynku.

Filtr cząstek stałych i SCR

/image/53/8/peugeot_suv2008_layout1-7.52538.jpg

Technologia BlueHDi zapewnia zoptymalizowane zużycie paliwa  dzięki technologiom SCR i FAPi

Instalacja SCR powyżej FAP (filtra cząstek stałych) pozwoliła:
- zredukować NOx (tlenki azotu) o nawet 90%,
- zoptymalizować emisję CO² i spalanie (redukcja nawet o 4% w porównaniu z odpowiednimi silnikami spełniającymi normę Euro 5),
- osiągnąć szybszą gotowość do pracy po uruchomieniu, dzięki możliwości pracy w niższej temperaturze.

Stop & Start

/image/53/9/peugeot_suv2008_layout4-5.52539.jpg

Szybka, efektywna i cicha technologia Stop & Start pozwala silnikowi pozostawać w trybie uśpienia tuż przed i zaraz po zatrzymaniu samochodu. System pozwala redukować zużycie paliwa i emisję CO2.
 
Gdy pedał hamulca zostanie zwolniony, silnik ponownie się uruchomi, bez zbędnego hałasu i wibracji.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2

Pomiary zgodne z procedurą WLTP(1): Zużycie paliwa od 4,2 do 7,2 w cyklu mieszanym, od 6,3 do 8,7 w cyklu niskim, od 5,2 do 7 w cyklu średnim, od 4,8 do 5,2 w cyklu wysokim i od 6 do 7,7 w cyklu bardzo wysokim zgodnie z procedurą WLTP (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 111 do 163 (g/km).
 
(1) Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone na podstawie procedury WLTP zgodnie z Rozporządzeniami (WE) nr 715/2007, nr 2017/1153 oraz nr 2017/1151. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu. Tabele pokazują wartości od najwyższych do najniższych, uzyskane z uwzględnieniem wyposażenia dodatkowego pojazdu. Wszystkie informacje były aktualne w momencie publikacji materiału. Peugeot Polska Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki Peugeot zastrzegają sobie prawo do zmian specyfikacji produktów. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży oraz na stronie: https://www.peugeot.pl/swiat-marki-peugeot/innowacje-i-technologie/wltp.html