PEUGEOT BOXER FURGON | TECHNOLOGIA

Showroom

PEUGEOT Boxer Furgon

od 112 238 PLN

od 91 250 PLN

TECHNOLOGIE I ŁĄCZNOŚĆ

/image/89/1/peugeot-3008-2016-903-fr.267891.jpg

HILL DESCENT CONTROL

Kontrola prędkości zjazdu Hill Descent Control i, w zestawieniu ze standardowym systemem ESP i systemem inteligentnej kontroli trakcji, to funkcja ułatwiająca zjazd samochodu z góry w szczególności po błocie lub żwirze. System uruchamia się przy nachyleniu co najmniej 8% i pozwala zachować kierowcy stałą prędkość i pełną kontrolę nad pojazdem, bez konieczności hamowania. Działa przy prędkości poniżej 30 km/h.

/image/89/2/peugeot-box-2014-053-fr.267892.jpg

KAMERA COFANIA

Dodatkowym ułatwieniem przy wykonywaniu manewrów jest dostępna w nowym PEUGEOT Boxer kamera cofania i.

Kamera cofania przekazuje automatycznie obraz strefy za samochodem na ekran dotykowy i. Umożliwia precyzyjne kierowanie pojazdem dzięki widocznym na ekranie, zmieniającym kolor liniom.

Dla większego bezpieczeństwa obraz pojawia się automatycznie podczas otwierania tylnych drzwi lub włączania biegu wstecznego.

/image/88/9/peugeot-box-2014-037-fr.151367.267889.jpg

EKRAN DOTYKOWY

Nowy Multimedialny Ekran Dotykowy – 5-calowy ekran dotykowy – zapewnia między innymi dostęp do nawigacji i.
Connecting Box oraz funkcja odczytu wiadomości SMS gwarantują zrelaksowaną i spokojną jazdę.

SYSTEMY WSPOMAGANIA PROWADZENIA

/image/89/3/peugeot-box-2014-069-fr.267893.jpg
  • Nowy, programowany tempomat i ogranicznik prędkości i umożliwia utrzymywanie lub ograniczanie prędkości pojazdu do zaprogramowanej prędkości na drogach o dowolnym profilu.
  • Dostępny w standardzie system ESP, połączony z opcjonalną kontrolą Hill Descent Control i, zestawioną z systemem inteligentnej kontroli trakcji, ułatwia zjazd samochodu z góry w szczególności po błocie lub żwirze. System uruchamia się przy nachyleniu co najmniej 8% i pozwala zachować kierowcy stałą prędkość i pełną kontrolę nad pojazdem, bez konieczności hamowania. Działa przy prędkości poniżej 30 km/h.
  • Funkcja LAC i dostosowuje działanie układu ESP w zależności od obciążenia samochodu i rozmieszczenia ładunku. Umożliwia ona pewniejsze utrzymanie żądanego toru jazdy w krytycznych sytuacjach.
  • System kontroli ciśnienia w oponach i to system monitorujący ciśnienie w oponach za pośrednictwem czujników, zamontowanych w każdym kole. Alarmuje on kierowcę w przypadku spadku ciśnienia lub przebicia opony.
  • AFIL i monitoruje w sposób ciągły drogę dzięki kamerze, umieszczonej nad wewnętrznym lusterkiem wstecznym. Jest on oferowany w wyposażeniu standardowym w wersjach o DMC powyżej 3,5 tony i jest dostępny w opcji we wszystkich pozostałych wersjach.

BEZPIECZEŃSTWO

/image/89/0/peugeot-box-2014-068-fr.267890.jpg

Układ hamulcowy, został przebudowany i wzmocniony, aby poprawić skuteczność
hamowania i komfort akustyczny. Każdy nowy PEUGEOT Boxer jest wyposażony w cztery hamulce tarczowe, co poprawia skuteczność i trwałość układu hamulcowego.

Aby poprawić widoczność, nowy PEUGEOT Boxer może zostać wyposażony w światła przeciwmgłowe z poliwęglanowymi soczewkamii, zamontowane w dolnej części przedniego zderzaka.

Aby skutecznie chronić pasażerów w razie wypadku, nowy PEUGEOT Boxer został wyposażony w: • 1 poduszkę kierowcy i 1 poduszkę przednią
pasażerai, • 2 poduszki boczne i, • 2 poduszki kurtynowe i.

Wzmocniona konstrukcja nadwozia PEUGEOT Boxer:

  • wzmocniona konstrukcja ze strefą kontrolowanego zgniotu z przodu, która pochłania energię zderzenia,
  • sztywna konstrukcja stalowa, tworząca blok i zapewniająca ochronę pasażerom oraz wzmocnione drzwi przednie, które zwiększają sztywność całego pojazdu,
  • odpowiednie dobranie przedniego zawieszenia, tak aby przy czołowym zderzeniu część energii została przekazana pod nadwozie,
  • wyeliminowanie cofania się pedałów i kolumny kierowniczej, aby lepiej chronić kierowcę

Zużycie paliwa i emisja CO2

Pomiary zgodne z procedurą WLTP(1): Zużycie paliwa od 8,4 do 10,4 w cyklu mieszanym, od 8,3 do 9,9 w cyklu niskim, od 7,4 do 9,3 w cyklu średnim, od 7,4 do 9,4 w cyklu wysokim i od 10 do 12,1 w cyklu bardzo wysokim zgodnie z procedurą WLTP (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 222 do 272 (g/km).
 
(1) Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone na podstawie procedury WLTP zgodnie z Rozporządzeniami (WE) nr 715/2007, nr 2017/1153 oraz nr 2017/1151. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu. Tabele pokazują wartości od najwyższych do najniższych, uzyskane z uwzględnieniem wyposażenia dodatkowego pojazdu. Wszystkie informacje były aktualne w momencie publikacji materiału. Peugeot Polska Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki Peugeot zastrzegają sobie prawo do zmian specyfikacji produktów. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży oraz na stronie: https://www.peugeot.pl/swiat-marki-peugeot/innowacje-i-technologie/wltp.html