PEUGEOT 308 - ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE

i

PEUGEOT 308

PEUGEOT 308 - Doskonała efektywność energetyczna

EFEKTYWNE ENERGETYCZNIE SILNIKI

Sprawdź technologiczne osiągi wyjątkowych silników Peugeot 308

NOWE SILNIKI PURETECH

PEUGEOT 308 może być wyposażony w 3-cylindrowe, benzynowe silniki PureTech 110 S&S i Puretech 130 S&Si. To nowa generacja silników benzynowych PureTech z bezpośrednim wtryskiem paliwa, dostępna z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów lub z nową, 8-stopniową, automatyczną skrzynią EAT8i. Silniki charakteryzują się wyższymi osiągami i zapewniają większą przyjemność prowadzenia.

/image/10/4/peugeot-5008-2017-005-fr.291104.jpg

NOWE SILNIKI BLUEHDI

PEUGEOT 308 jest oferowany z nowymi silnikami BlueHDi 100 S&S BVM6 i BlueHDI 130 S&Si dostępnymi z manualną, 6-stopniową skrzynią biegów BVM6 lub automatyczną skrzynią EAT8i i wyposażonymi jako pierwsze w nowy, bardziej ikompaktowy system oczyszczania spalin.  Przy pracach nad obniżaniem emisji spalin skupiono się na miejscu ich powstawania i na układzie wydechowym, uzyskując dalsze obniżenie zużycia paliwa i bardziej skuteczne oczyszczanie.  

UNIKATOWE SILNIKI PEUGEOT 308 GT

/image/10/5/peugeot-diesel-2017-006-fr.291105.jpg

Sportowy charakter nowego PEUGEOT 308 GT podkreślają unikatowe jednostki napędowei, w szczególności nowy silnik PureTech 225 S&S i silnik BlueHDi 180 S&S w połączeniu z nową, 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów EAT8i.

NOWA AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW EAT8

i

Nowa, automatyczna, 8-stopniowa skrzynia biegów EAT8i, oszczędna pod względem zużycia paliwa tak jak skrzynia manualna, zapewnia szybką i płynną zmianę przełożeń. Umożliwia to nowy, elektryczny mechanizm Shift and Park by wirei oraz łopatki zmiany biegów pod kierownicą.

SYSTEMY WSPOMAGANIA - ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE DLA KIEROWCY

Nowy PEUGEOT 308 jest wyposażony w wiele systemów wspomagania prowadzenia najnowszej generacji, takich jak: 

  • Aktywny system monitorowania martwego polai
  • Visiopark 1i
  • Active safety brakei
  • Automatyczne przełączanie świateł drogowychi
  • Rozszerzone rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkościi
  • Adaptacyjny tempomati

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2

Pomiary zgodne z procedurą WLTP(1): Zużycie paliwa od 4,4 do 7 w cyklu mieszanym, od 7,3 do 8,8 w cyklu niskim, od 5,6 do 6,8 w cyklu średnim, od 4,9 do 6 w cyklu wysokim i od 5,8 do 7,5 w cyklu bardzo wysokim zgodnie z procedurą WLTP (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 116 do 169 (g/km).
 
(1) Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone na podstawie procedury WLTP zgodnie z Rozporządzeniami (WE) nr 715/2007, nr 2017/1153 oraz nr 2017/1151. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu. Tabele pokazują wartości od najwyższych do najniższych, uzyskane z uwzględnieniem wyposażenia dodatkowego pojazdu. Wszystkie informacje były aktualne w momencie publikacji materiału. Peugeot Polska Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki Peugeot zastrzegają sobie prawo do zmian specyfikacji produktów. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży oraz na stronie: https://www.peugeot.pl/swiat-marki-peugeot/innowacje-i-technologie/wltp.html