INFORMACJE TECHNICZNE

sprawdź raty Perfect Drive dla Peugeot Expert

Expert Furgon

od 102 500 PLN

od 83 333 PLN

Nowy Expert jest dostępny z dużym wyborem wysokoprężnych silników BlueHDi o mocy od 95 do 180 KM spełniających normę czystości spalin Euro 6.

WYMIARY

  • /image/17/9/peugeot_expert_dimensions-1.68179.jpg

    Nadwozie

  • /image/18/1/peugeot_expert_dimensions-2.68181.jpg

    Wnętrze

  • /image/18/3/dimensions.68183.jpg

    Ładowność użytkowa

  • /image/18/5/peugeot_expert_dimensions-4.68185.jpg

    Objętość użytkowa i system Moduwork

SILNIKI BlueHDi

/image/18/7/peugeot_expert_layout4.68187.jpg

Nowe silniki BlueHDi zapewniają niezwykłą przyjemność jazdy, niższe zużycie paliwa i zredukowaną emisję CO2.
Wyjątkowo dynamiczny silnik 2,0 BlueHDi 180 S&S EAT6 jest oferowany z 6-przełożeniową skrzynią biegów wyposażoną w technologię Quickshift. Szybsza i bardziej płynna zmiana biegów, wyjątkowe doznania z prowadzenia i zredukowana emisja CO2 – potencjał nowych silników BlueHDi może budzić prawdziwy entuzjazm!

TECHNOLOGIA BlueHDi

Technologia BlueHDi jako jedyna łączy w układzie wydechowym samochodu filtr cząstek stałych FAP z umiejscowionym przed nim układem selektywnej redukcji katalitycznej SCR.
Ten innowacyjny system po uruchomieniu silnika umożliwia szybsze obniżenie temperatury zapłonu sadzy.
Zapewnia także: 
– obniżenie nawet o 90% emisji tlenków azotu (NOx),
– wychwycenie 99,9% cząstek stałych bez względu na ich wielkość i warunki jazdy,
– znaczącą redukcję emisji CO2 i zużycia paliwa.

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO2

Pomiary zgodne z procedurą WLTP(1): Zużycie paliwa od 5,5 do 7,5 w cyklu mieszanym, od 8,1 do 8,9 w cyklu niskim, od 6,3 do 7,1 w cyklu średnim, od 5,6 do 6,4 w cyklu wysokim i od 7,2 do 8,3 w cyklu bardzo wysokim zgodnie z procedurą WLTP (l/100 km). Emisja CO2 (w cyklu mieszanym) WLTP: od 150 do 170 (g/km).
 
(1) Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 są zmierzone na podstawie procedury WLTP zgodnie z Rozporządzeniami (WE) nr 715/2007, nr 2017/1153 oraz nr 2017/1151. Od 1 września 2018 r. nowe samochody są homologowane zgodnie ze światową zharmonizowaną procedurą badania samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych (WLTP). Nowa procedura badań pozwala uzyskać bardziej realistyczne wyniki zużycia paliwa i emisji CO2. Procedura WLTP zastąpiła dotychczasową europejską procedurę homologacyjną (NEDC). Z uwagi na warunki pomiarów, które lepiej oddają rzeczywiste warunki eksploatacji pojazdów wartości zużycia paliwa i emisji CO2 uzyskane zgodnie z procedurą WLTP mogą być w wielu przypadkach wyższe od uzyskanych na podstawie protokołu NEDC. Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 mogą się różnić od rzeczywistych w zależności od wyposażenia danego pojazdu, w tym wyposażenia dostępnego w opcji lub jako akcesoria fabryczne oraz typu opon. Zużycie paliwa i emisja CO2 zależy również od warunków użytkowania samochodu w tym m.in. pogody, indywidualnego stylu jazdy kierowcy i obciążenia pojazdu. Tabele pokazują wartości od najwyższych do najniższych, uzyskane z uwzględnieniem wyposażenia dodatkowego pojazdu. Wszystkie informacje były aktualne w momencie publikacji materiału. Peugeot Polska Sp. z o.o. oraz Dealerzy marki Peugeot zastrzegają sobie prawo do zmian specyfikacji produktów. Szczegółowe informacje można uzyskać w najbliższym punkcie sprzedaży oraz na stronie: https://www.peugeot.pl/swiat-marki-peugeot/innowacje-i-technologie/wltp.html