Sytuacja zdrowotna (COVID 19) Dowiedz się więcej

COVID-19 | Jakie usługi są dostępne ?

/image/70/2/peugeot-blue-box.651702.jpg

W związku ze szczególną sytuacją podczas pandemii Covid-19 informujemy że marka Peugeot stosuje wszelkie środki, aby zapewnić bezpieczeństwo zarówno swoim pracownikom jak i swoim klientom.

Jeżeli chodzi o działalność handlową, nasi Managerowie kontynuują pracę zdalną związaną ze wszystkimi tematami dotyczącymi Państwa floty pojazdów.

Współpracujemy z naszymi sprzedawcami aby w miarę możliwości kontynuować dostawy samochodów (wyprodukowanych ze ścisłymi zasadami higieny).

Autoryzowane Serwisy Peugeot natomiast prowadzą skuteczną obsługę serwisową oraz naprawy samochodów osobowych i dostawczych wszystkich swoich klientów. Świadczą również usługę Assistance w przypadku awarii auta. Zapewniają mobilność zarówno klientom flotowym, jak i indywidualnym, którzy muszą korzystać z samochodów.

Pomimo okoliczności, pozostajemy więc do Państwa pełnej dyspozycji.

  • Serwisy pozostają otwarte w celu świadczenia usług posprzedażnych i obsługi technicznej pojazdów aby zapewnić Państwu bezpieczeństwo podróży.
  • Z działami sprzedaży można kontaktować się telefoniczne 22 458 46 73, poprzez pocztę elektroniczną oraz dostępne narzędzia online https://peugeot-pl-pl.custhelp.com/app/ask . Nasze zespoły w dalszym ciągu będą udzielać informacji dotyczących pojazdów nowych i używanych oraz porad w sprawie użytkowania i obsługi technicznej pojazdów.

Dziękujemy za zaufanie.

Życzymy dużo zdrowia.

Razem wyjdziemy z tego kryzysu silniejsi.

Z poważaniem, Peugeot Polska.