Sytuacja zdrowotna (COVID 19) Dowiedz się więcej

COVID-19 | Jakie usługi są dostępne ?

/image/70/2/peugeot-blue-box.651702.jpg

W związku z tą szczególną sytuacją w której się obecnie znajdujemy, chcemy przedstawić Państwu pare informacji. Przede wszystkim mamy nadzieję, że wszystkie Państwa zespoły i rodziny są bezpieczne. Chcielibyśmy zapewnić, że Grupa PSA podjęła wszelkie środki aby zapewnić bezpieczeństwo swoim pracownikom. Aby zminimalizować ryzyko, Grupa PSA postanowiła zamknąć wszystkie swoje europejskie fabryki.

Jeżeli chodzi o działalność handlową, nasi Managerowie kontynuują pracę zdalną związaną ze wszystkimi tematami dotyczącymi Państwa floty pojazdów.

Współpracujemy z naszymi sprzedawcami aby w miarę możliwości kontynuować zarówno nasze działania posprzedażowe jak i dostawy samochodów (wyprodukowanych ze ścisłymi zasadami higieny).

Zgodnie z wytycznymi ogłoszonymi przez władze Polski w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19 18.03.2020:

  • Serwisy pozostają otwarte w celu świadczenia usług posprzedażowych i obsługi technicznej pojazdów aby zapewnić naszym klientom bezpieczeństwo podróży.
  • Z działami sprzedaży można kontaktować się telefoniczne 22 458 46 73, poprzez pocztę elektroniczną oraz dostępne narzędzia online https://peugeot-pl-pl.custhelp.com/app/ask . Nasze zespoły w dalszym ciągu będą udzielać informacji dotyczących pojazdów nowych i używanych oraz porad w sprawie użytkowania i obsługi technicznej pojazdów.

Pomimo okoliczności, pozostajemy do Państwa dyspozycji

Prosimy, aby dbali Państwo o siebie, swoją rodzinę i najbliższych.

Jeszcze raz dziękujemy za zaufanie do Grupy PSA i jej marek – w tym trudnym okresie jest to niezwykle budujące dla wszystkich naszych zespołów. Razem wyjdziemy z tego kryzysu silniejsi.

Z poważaniem, Peugeot Polska.