PEUGEOT 308 R HYbrid: DYNAMICZNY, SPORTOWY TRYB PROWADZENIA

/image/40/2/308_r_hybrid.16901.329402.jpg

PEUGEOT 308 R HYbrid: DYNAMICZNY, SPORTOWY TRYB PROWADZENIA

Moc 500 KM i napęd na cztery koła zapewniają wyjątkowo silne emocje za kierownicą, wzmacniając ekstremalnie sportowy charakter samochodu, wyjątkowego w swojej kategorii.  

/image/41/5/308rhybrid_hotlap1.16922.329415.jpg

TRYB HOT LAP


Wybór najbardziej wydajnego trybu Hot Lap uwalnia całkowity potencjał trzech źródeł napędu i pozwala rozwinąć 500 KM mocy, przy czym maksymalny moment obrotowy wynosi 730 Nm.

/image/41/6/308rhybrid_sport2.16923.329416.jpg

TRYB SPORT


Tryb Sport umożliwia osiągnięcie łącznej mocy 400 KM i 530 NM momentu obrotowego, głównie dzięki pracy silnika benzynowego i tylnego silnika elektrycznego. Przy wciśnięciu pedału przyspieszenia, przedni silnik elektryczny działa jak dopalacz, wspomagając pracę pozostałych jednostek napędowych.

/image/41/7/308rhybrid_road1.16924.329417.jpg

TRYB ROAD


W trybie Road, maksymalna moc i maksymalny moment obrotowy wynoszą odpowiednio 300 KM i 400 Nm. Peugeot 308 R HYbrid jest w tym trybie napędzany głównie silnikiem benzynowym, wykorzystującym cały swój potencjał. Tylny silnik elektryczny włącza się w fazach przyspieszenia. Przedni silnik elektryczny nie jest w tym trybie aktywny.

/image/41/8/308rhybrid_zev1.16925.329418.jpg

TRYB ZEV


Tryb ZEV wykorzystuje tylny silnik elektryczny do napędu Peugeot 308 R HYbrid. Przedni silnik elektryczny włącza się po wciśnięciu przez kierowcę pedału przyspieszenia.