4 POWODY,
ABY WYBRAĆ NOWEGO 3008 HYbrid4

Innowacyjny charakter kompaktowego crossovera 3008 HYybrid4 polega na nowatorskim połączeniu cech samochodów z różnych segmentów: dynamiki hatchbacka, dużej ilości miejsca typowej dla samochodów jednobryłowych i wysokiego nadwozia wyróżniającego SUV-a. Jego stosunkowo kompaktowe wymiary łączą się z wyrażającym solidność stylem. Peugeot 3008 HYybrid4 pokazuje jednocześnie mocny charakter i liczne zalety: wysokiej klasy, nowoczesny design, solidną konstrukcję, komfort w każdych okolicznościach, doznania z jazdy, zdolność adaptacji. Technologia HYbrid4 to pierwsze na świecie połączenie silnika wysokoprężnego 2.0 HDi FAP o mocy 120 kW (163 KM) z silnikiem elektrycznym o mocy 27 kW (37 KM). Jest to prawdziwy przełom w zakresie obniżania zużycia paliwa i emisji CO2, ale również napędu na cztery koła.
1

NOWOCZESNA STYLISTYKA NADWOZIA

NOWOCZESNA STYLISTYKA NADWOZIA
NOWOCZESNA STYLISTYKA NADWOZIA

Nowy Peugeot 3008 Hybrid4 wyróżnia się między innymi oznaczeniami HY4 na przednich drzwiach, atrapie chłodnicy oraz pokrywie bagażnika, a także lśniącymi, czarnymi elementami dekoracyjnymi poprzeczki przedniego grilla, aerodynamiczną krzywizną spojlera oraz bocznymi fartuchami. Nowe, diodowe reflektory nawiązują do innowacyjnej stylistyki firmy, a trzy płynne świetliste pasy tylnych lamp stanowią wizytówkę modelu i przykuwają wzrok przechodniów.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT NADWOZIA 3008 HYbrid4
2

CZTERY TRYBY JAZDY

CZTERY TRYBY JAZDY

W konsoli środkowej znajduje się pokrętło wyboru trybów pracy układu napędowego: ZEV, 4WD (napęd na cztery koła), Auto lub Sport. Dzięki połączeniu osiągów i kontroli model 3008 HYbrid4 wyróżnia się ponadprzeciętną dynamiką i wyjątkową prostotą obsługi.

Auto: optymalna wydajność paliwowa.

ZEV: tryb elektryczny.

Sport: możliwość wykorzystania pełnej mocy (200 KM).

4WD: jazda w trudnych warunkach lub terenie.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT TECHNOLOGII 3008 HYbrid4
3

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY I ELEKTRYCZNY

SILNIK WYSOKOPRĘŻNY I ELEKTRYCZNY

Hybrydowy układ napędowy modelu 3008 HYbrid4 opiera się na połączeniu silnika elektrycznego o maksymalnej mocy 37 KM (27 kW) ze 163-konną (120 kW) jednostką wysokoprężną 2.0 HDi FAP. Zależnie od trybu jazdy silniki mogą pracować wymiennie lub jednocześnie.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT TECHNOLOGII 3008 HYbrid4
4

EMISJA CO2

Przyjazny środowisku model 3008 HYbrid4 imponuje wyjątkowo niskim zapotrzebowaniem na paliwo oraz równie niewielkim poziomem emisji CO2. W bezemisyjnym trybie ZEV (ang. Zero Emission Vehicle) pojazd zadowala się 3,8 litra paliwa na 100 kilometrów, emitując zaledwie 99 g CO2 na kilometr. Peugeot 3008 HYbrid4 spełnia najsurowsze normy dotyczące zanieczyszczania środowiska i jednocześnie oferuje przyjemność z jazdy niespotykaną dotąd w segmencie pojazdów z napędem hybrydowym.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT TECHNOLOGII 3008 HYbrid4