ZAKRES GWARANCJI

W uzupełnieniu obowiązkowej odpowiedzialności ustawowej za wady ukryte, Automobiles Peugeot z siedzibą - 75, Avenue de la GrandeArmée - 75016 PARIS, udziela gwarancji na swoje części zamienne i akcesoria w zakresie wad produkcyjnych lub materiałowych w okresie wyszczególnionym poniżej, począwszy od daty zakupu części zamiennej lub akcesorium w autoryzowanej sieci producenta Automobiles Peugeot w Polsce, bez limitu kilometrów:

  • 3 lata na oryginalne amortyzatory oraz sfery i akumulatory hydrauliczne,
  • 2 lata na oryginalne akumulatory rozruchowe i elementy składowe układu wydechowego pojazdu,
  • 1 rok na pozostałe części zamienne i akcesoria, w tym gamy uzupełniające: Echange Standard (części regenerowane fabrycznie), EUROREPAR.

Gwarancja ma zastosowanie wyłącznie na terenie Polski. W przypadku incydentów objętych gwarancją na części zamienne i akcesoria mających miejsce poza granicami kraju, Nabywca ponosi koszt usunięcia niesprawności części zamiennej lub akcesorium za granicą, wyłącznie w ASO Peugeot i zwraca się do swojego pierwotnego Sprzedawcy w Polsce celem uzyskania zwrotu tych kosztów. W tym wypadku należy przedłożyć dodatkowo zlecenie naprawy pojazdu z ASO Peugeot oraz fakturę za naprawę.

WARUNKI GWARANCJI

  • Upoważnionymi do rozpatrywania zgłoszeń w ramach niniejszej gwarancji na części zamienne i akcesoria są wyłącznie Autoryzowane Stacje Obsługi Peugeot (ASO) w Polsce, których aktualny wykaz wraz z adresem siedziby znajduje się na stronie internetowej peugeot.pl,
  • Warunkiem rozpatrywania niniejszej gwarancji jest niezwłoczne, formalne zgłoszenie do ASO (otwarcie Zlecenia Naprawy) i przedstawienie oryginalnej faktury zakupu wystawionej przez sieć producenta Automobiles Peugeot w Polsce,
  • Reklamowana część zamienna lub akcesorium musi być zamontowana w samochodzie w chwili zgłoszenia do Sprzedawcy tej części. Sprawdzeniu podlega przyczyna wystąpienia usterki części oraz prawidłowość jej montażu, który musi być zgodny z technologią producenta pod rygorem utraty uprawnień z gwarancji,
  • Samochód, w którym dana część lub zespół zostały zamontowane, musi stanowić przedmiot wszystkich operacji obsługowych mających zapewnić niezawodność tej części zaś Nabywca powinien zachować dokumenty potwierdzające wykonanie czynności obsługowych dla reklamowanych części,
  • W sytuacji montażu części poza ASO Peugeot, obowiązkiem Nabywcy jest dostarczenie potwierdzenia prawidłowego montażu, zgodnego z technologią producenta pojazdu, pod rygorem utraty uprawnień z gwarancji,
  • Gwarancja na części i akcesoria nie ma zastosowania w przypadku, jeśli wykryte wady powstały z przyczyn innych niż tkwiące w samej rzeczy, w takim przypadku reklamacja zostaje oddalona,
  • Gwarancja na zespoły elektroniczne wymagające jakiegokolwiek programowania z użyciem urządzenia diagnostycznego, przed rozpoczęciem ich eksploatacji (np. sterowniki elektroniczne, kalkulatory, elementy elektronicznego zabezpieczenia pojazdu, elementy sytemu bezpieczeństwa biernego, czujniki, wskaźniki i moduły wzorcowane itp.) oraz gwarancja na części kodowane będą rozpatrywane wyłącznie w przypadku, gdy wymienione części zamienne i akcesoria były montowane w ASO Peugeot.

GWARANCJA OBEJMUJE

  • wymianę (lub przywrócenie do właściwego stanu) części zamiennej lub akcesoriów uznanych za wadliwe przez przedstawiciela producenta części, jak również robociznę, która dotyczy wymiany lub naprawy tych elementów, w przypadku, jeśli uznane za wadliwe części zamienne lub akcesoria zostały pierwotnie zamontowane w ASO Peugeot,
  • wyłącznie wymianę (lub przywrócenie do właściwego stanu) części zamiennej lub akcesoriów uznanych za wadliwe przez przedstawiciela producenta części, w przypadku, jeśli uznane za wadliwe części zamienne lub akcesoria nie zostały zamontowane w ASO Peugeot.

 GWARANCJA NIE OBEJMUJE

  • przypadków, jeżeli interwencja naprawcza jest wykonana poza umownym czasem obowiązywania gwarancji,
  • zgłoszeń telefonicznych lub w innej formie, ale bez wizyty w ASO,
  • usterki części i jej skutków w przypadku, gdy w momencie jej stwierdzenia Nabywca nie zareagował i nie zgłosił się do ASO,
  • części zużywających się eksploatacyjnie, których wymiana nie jest konsekwencją wady części i/lub niesprawnością jej otoczenia, ale wynikiem normalnego zużycia, zwłaszcza dotyczy to klocków, szczęk i tarcz hamulcowych, ogumienia, sprzęgła, akumulatora rozruchowego 12V, pasków, amortyzatorów, piór wycieraczek, świec, żarówek, baterii, bezpieczników, przegubów kulowych, łożysk kół, tapicerek,
  • czynności związanych z obsługą pojazdu, w który zastosowano część zamienną lub akcesorium, a także regulacji, ustawień lub operacji, których wykonanie wchodzi w normalne ramy obsługi samochodu,
  • napraw prowizorycznych lub częściowych wykonanych na prośbę Nabywcy, dokonania w części zamiennej zmian nieprzewidzianych, ani nie dozwolonych przez producenta tej części,
  • przypadków użytkowania pojazdu w sposób odbiegający od normalnego, a określonego w instrukcji obsługi, powodującego niesprawność części lub nienormalne jej zużycie (np. używanie samochodu w ramach zawodów sportowych; nieprawidłowe używanie funkcji hamowania i sprzęgła; niedbałość użytkownika; przeciążenie pojazdu, nawet chwilowe itp...),
  • przypadków, jeżeli niesprawność części jest związana z nieprzestrzeganiem operacji obsługowych, mających zapewnić niezawodność części, zalecanych przez producenta i wykonywanych z inicjatywy klienta,
  • przypadków drgań i hałasów związanych z normalnym działaniem samochodu i/lub części zamiennej,
  • pogorszenia jakości, takich jak odbarwienie, zmiana lub deformacja części spowodowanych przez ich normalne starzenie się,
  • interwencji wynikających z użycia paliwa nieodpowiedniej lub złej jakości lub użycia dodatku do paliwa niehomologowanego przez producenta pojazdu lub części,
  • wszelkich produktów płynnych nie spełniających specyfikacji producenta (płyny hamulcowe, płyny do chłodzenia, spryskiwacza szyb i produkty kosmetyczne, itp...),
  • incydentów związanych z brakiem odpowiedzi Nabywcy na wezwanie producenta lub jego przedstawiciela, w celu doprowadzenia części do zgodności (kampanie serwisowe),
  • szkód powstałych w następstwie zdarzeń naturalnych, gradobić, powodzi, uderzenia piorunu, wichury lub innych nieprzewidzianych zdarzeń pogodowych, a także powstałych wskutek wypadków, pożarów lub kradzieży,
  • wszelkich innych kosztów niewyszczególnionych w niniejszej gwarancji, a zwłaszcza kosztów związanych z ewentualnym unieruchomieniem pojazdu, jak np. utrata możliwości użytkowania lub eksploatacji, koszt doprowadzenie pojazdu do serwisu itp.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Naprawy nieistotne, jak również wymiana pojedynczych części zamiennych wykonane w ramach gwarancji na części zamienne i akcesoria nie powodują odnowienia biegu niniejszej gwarancji. W przypadku braku możliwości korzystania z pojazdu, w związku z wykonywaniem nieistotnych napraw w ramach gwarancji, które nie były spowodowane Państwa działaniem, niniejsza gwarancja zostanie przedłużona odpowiednio o ten okres. Części wymienione w ramach gwarancji stają się własnością producenta.

Gwarancja umowna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

ZNAJDŹ DEALERA

Wystąpił problem z załadowaniem strony. Spróbuj później. Jeżeli problem nie ustąpi, skontaktuj się z nami.