2008

Nowy SUV Peugeot 2008

od 54 900 PLN z VAT *

SKRZYNIA BIEGÓW EAT6

/image/53/5/peugeot_suv2008_layout1-6.52535.jpg

Nowy SUV PEUGEOT 2008 oferowany jest z silnikiem 1.2 PureTech 110 S&S w połączeniu z sześciobiegową skrzynią automatyczną EAT6 − to rozwiązanie sprzyja optymalizacji zużycia paliwa i intensyfikuje doznania za kierownicą. Skrzynia EAT6 ma technologię Quickshift, która zapewnia szybką i płynną zmianę biegów.

Co warto podkreślić, efektywność energetyczna skrzyni EAT6 odpowiada skrzyni manualnej dzięki redukcji wewnętrznego tarcia i wyposażeniu jej w konwertery, które blokują się ograniczając uślizg.

Dzięki tym zabiegom, różnica w emisji dwutlenku węgla pomiędzy samochodem ze skrzynią EAT6 i samochodem ze skrzynią manualną została zredukowana do zaledwie 7 g CO²/km (przy oponach o standardowych wymiarach). Wersja EAT6 zapewnia radość z jazdy na doskonałym poziomie, zachowując niskie spalanie.

Silniki PureTech

/image/53/6/peugeot_suv2008_layout4-7.52536.jpg

Trzycylindrowe silniki PureTech, dzięki ultranowoczesnej technologii, łączą doskonałą jakość z wyjątkowymi osiągami i efektywnością. Przyjemność z jazdy, którą zapewniają nawet przy niskich obrotach, jest na najwyższym poziomie. Silniki PureTech to idealny balans pomiędzy niskim momentem obrotowym a dużą mocą. Silnik tego typu pozwala zredukować emisję CO² i spalanie nawet o 25%, bez szkody dla mocy i przyjemności z jazdy.

Turbodoładowany silnik 1.2 PureTech 110 S&S ze skrzynią automatyczną EAT6 emituje zaledwie 110 g CO² /km, będąc wzorem w swojej klasie dla silników benzynowych.

Silniki BlueHDi

/image/53/7/peugeot_suv2008_layout4-6.52537.jpg

Dostępne w nowym SUV PEUGEOT 2008 silniki 1.6 BlueHDi są wyjątkowe dzięki połączeniu technologii SCR (selektywnej redukcji katalitycznej) z systemem FAP (filtrem cząstek stałych). Wszystkie są zgodne z normą EURO 6, łącząc doskonałe osiągi z ograniczonym zużyciem paliwa i emisją CO² (poniżej 97 g/km, 3,7 l/km) i . To sprawia, że rodzina silników BlueHDi to najbardziej ekonomiczna i oszczędna propozycja na rynku.

Filtr cząstek stałych i SCR

/image/53/8/peugeot_suv2008_layout1-7.52538.jpg

Technologia BlueHDi zapewnia zoptymalizowane zużycie paliwa i dzięki technologiom SCR i FAPi

Instalacja SCR powyżej FAP (filtra cząstek stałych) pozwoliła:
- zredukować NOx (tlenki azotu) o nawet 90%,
- zoptymalizować emisję CO² i spalanie (redukcja nawet o 4% w porównaniu z odpowiednimi silnikami spełniającymi normę Euro 5),
- osiągnąć szybszą gotowość do pracy po uruchomieniu, dzięki możliwości pracy w niższej temperaturze.

Stop & Start

/image/53/9/peugeot_suv2008_layout4-5.52539.jpg

Szybka, efektywna i cicha technologia Stop & Start pozwala silnikowi pozostawać w trybie uśpienia tuż przed i zaraz po zatrzymaniu samochodu. System pozwala redukować zużycie paliwa i emisję CO2.
 
Gdy pedał hamulca zostanie zwolniony, silnik ponownie się uruchomi, bez zbędnego hałasu i wibracji.

WYMIARY

  • /image/54/0/peugeot_suv2008_layout14-2.52540.jpg

    DŁUGOŚĆ

  • /image/54/2/peugeot_suv2008_layout14-4.52542.jpg

    WNĘTRZE

  • /image/54/4/peugeot_suv2008_layout14-6.52544.jpg

    BAGAŻNIK