PPD Gama

PEUGEOT 308 GTi by Peugeot Sport

od 132 900 PLN

308 GTi by Peugeot Sport

Inżynierowie PEUGEOT SPORT to doświadczeni w sportowych bojach perfekcjoniści, którzy są także entuzjastami motoryzacji. To dzięki jej zaangażowaniu i pracy powstał rasowy, sportowy kompakt: Peugeot 308 GTi by PEUGEOT SPORT.

4 POWODY BY WYBRAĆ PEUGEOT 308 GTi

RASOWY DESIGN GTi

/image/40/6/1.84406.jpg

SYGNOWANY BY PEGEOT SPORT

/image/40/5/peugeot_308gti_2015_110_fr-960x460.84405.jpg

EKSTREMALNE DOZNANIA

/image/40/7/27.84407.jpg

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

/image/40/8/12-1920x1080.84408.jpg

RASOWY DESIGN GTi

/image/40/1/peugeot_308gti_2015_113_fr-960x460.84401.jpg

Peugeot 308 GTi by PEUGEOT SPORT od pierwszej chwili przyciąga wzrok swoją wyrazistą i rasową sylwetką. Ekspresyjny, sportowy styl samochodu jest szczególnie widoczny w dwukolorowej wersji Coupe Franche. Kierowca ma zapewnione wyjątkowo intensywne doznania z jazdy. Silnik benzynowy 1.6 e-THP S&S o mocy 270 KM, z samoblokującym mechanizmem różnicowym Torsen®, specjalnie zmodyfikowany układ zawieszenia, kubełkowe sportowe fotele i kabina z PEUGEOT i-Cockpit® to elementy potwierdzające niezwykłą wydajność i nietuzinkowy charakter tego samochodu.

/image/40/2/peugeot_308gti_2015_074_fr-690x310.84402.jpg

SYGNOWANY BY PEUGEOT SPORT

Projektując Peugeot 308 GTi by PEUGEOT SPORT, eksperci działu PEUGEOT SPORT opierali się na niezwykle precyzyjnych założeniach technicznych. Ich celem było stworzenie kompaktowego samochodu sportowego, dynamicznego i zarazem bezpiecznego, zapewniającego dużą przyjemność prowadzenia. Aby sprostać temu wyzwaniu, starannie dopracowano wszystkie podzespoły: układ jezdny i hamulcowy, silnik i elektroniczne systemy wspomagające prowadzenie.

/image/40/3/peugeot_essence_2015_021_fr-211x211.84403.jpg

Wysokociśnieniowy (200 barów) silnik z turbodoładowaniem, wydech o unikalnym brzmieniu, samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen®… wynik jest oszałamiający! Samochód przyspiesza od 0 do 100 km w ciągu zaledwie 6 sekund i pokonuje 1000 m ze startu zatrzymanego w 25,3 sekundy.

EKSTREMALNE DOZNANIA

Warto zwrócić uwagę na ergonomiczne stanowisko kierowcy PEUGEOT i-Cockpit®. Kompaktowa kierownica, zegary w polu widzenia drogi i duży multimedialny ekran dotykowy 9,7’’ zapewniają bezpieczne, intuicyjne prowadzenie, co jest kluczowe w przypadku samochodu o tak dużej mocy. Uruchomienie sportowego trybu jazdy (Pakiet Sport) dodatkowo wzmacnia przyjemność z jazdy i sportowe wrażenia.

Klienci ze strefy MyPeugeot zostali zaproszeni na tor wyścigowy w Castellet, gdzie odbył się Peugeot GTi Tour 2015.

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

/image/40/4/peugeot_308gti_2015_120_fr-960x460.84404.jpg

Konstruktorzy PEUGEOT SPORT zaprojektowali 308 GTi by PEUGEOT SPORT, inspirując się modelami Peugeot 208 GTi i Peugeot RCZ-R. Efektem jest samochód o bezkompromisowo sportowym wizerunku.

**34 MIĘDZYNARODOWE NAGRODY

Model

Kraj

Nagroda

Przyznana przez

308

Australia

„Good Design Award” (2015)

Jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych

Belgia

„Lease car of the year” (2014)

Firma leasingowa Alphabet

Korea

„Energy Tech Winner” dla silnika 1.6 BlueHDi 120-119 g/km (2015)

Consumers Korea

Chorwacja

„HR Auto 2014”

Jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych

Nagroda „Cro Auto” (2014)

„Jutarnji list” (drugi co do wielkości dziennik w kraju) i „Auto klub” (specjalistyczny tygodnik motoryzacyjny)

Hiszpania

Samochód Roku (2014)

„La Vanguardia” (jedno z najważniejszych mediów w Katalonii) i media z grupy Editorial Prensa Iberica

Francja

Nagroda w kategorii samochodów kompaktowych i rodzinnych (2013)

20. edycja Trophées de l’Argus

Nagroda na najpiękniejsze wnętrze (2014)

Międzynarodowy Festiwal Motoryzacyjny

Nagroda „Best Cars Magazynu l’Automobile” za najlepszy samochód kompaktowy (2014)

Magazyn „L'Automobile”

Samochód Roku dla firm w (2014)

jury złożone z 14 dziennikarzy i zarządców flot samochodowych

Ulubiony kompakt Francuzów (2015)

Magazyn „L'Automobile”

Samochód kompaktowy o najlepszym bilansie energetycznym (2015)

jury nagrody „Auto Environnement MAAF”

Irlandia

Nagroda Kontynentalna za najlepszy samochód kompaktowy w Irlandii (2015)

Stowarzyszenie dziennikarzy motoryzacyjnych

Izrael

Samochód Roku (2015)

Magazyn „Auto” i strona internetowa MAKO

Rodzinny Samochód Roku (2015)

Magazyn „Auto” i strona internetowa MAKO

Włochy

Nagroda „Auto Europe” (2015)

Jury złożone z dziennikarzy, członków Włoskiego Związku Dziennikarzy Samochodowych (UIGA). Nagrodzili elegancję, funkcjonalność i innowacyjność PEUGEOT 308

Malezja

Najlepszy Samochód Rodzinny (2015)

Samochód Roku NST-Maybank

Maroko

Samochód Roku (2015)

Jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych

Nowa Zelandia

Samochód Roku (2014)

„Magazyn NZ Autocar” i towarzystwo ubezpieczeniowe AMI

Słowacja

Samochód Roku (2014)

jury złożone z 16 dziennikarzy najważniejszych krajowych mediów

Szwajcaria

Samochód Roku w Szwajcarii (2014)

„Schweizer Illustrierte”

Turcja

Hatchback (2014)

Magazyn „TopGear”

308 oraz 308 SW

EUROPA

„Car of the year” (2014)

Członkowie jury COTY

Francja

Najbardziej popularny samochód kompaktowy (2016)

„L'Automobile Magazine”

308 GTi

Francja

„Reference Sports Car” (2016)

„La Revue Automobile”

„Readers and Editorial Board's „favorite” trophy” (2016)

„L'Automobile Magazine”

308 SW

Niemcy

„Red Dot Award” w kategorii „Product Design” (2014)

Jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych

Belgia

Samochód Rodzinny VAB (2014)

Automobilklub flamandzki VAB

Francja

Najlepsze Kombi (2015)

Redakcja „L’Officiel du Taxi”

Taksówka Roku (2014 i 2015)

„La Revue Automobile”

Japonia

Samochód Roku z rynku zagranicznego (2015 i 2016)

„Automotive Hall of Fame”

Norwegia

„Årets Firmabil” (2016)

„Dagens Næringsliv”

Słowacja

Nagroda za najlepszy design (2014)

Jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych

ILE WYNOSI ŚREDNIE ZUŻYCIE PALIWA TWOJEGO 308 GTi?

W trosce o rzetelną informację, Grupa PSA oferuje swoim klientom dostęp do niezależnych, opatrzonych certyfikatem testów badających rzeczywiste zużycie paliwa. 

Średnie zużycie paliwa oszacowane w odniesieniu do pojazdu poruszającego się w rzeczywistych warunkach drogowych, oparte na danych pochodzących z protokołu pomiarowego lub obliczone na podstawie tych danych. Wartość ta jest podawana orientacyjnie i może ulegać zmianom w zależności od rzeczywistych warunków eksploatacji. Nie należy należy utożsamiać jej z wartościami wskazywanymi w świadectwach homologacji UE (jedynych uznanych za oficjalne), pamiętając również, że wynik zależy od założeń i warunków protokołu. Nie ma więc charakteru ogólnie obowiązującego. Protokół pomiarowy jest dostępny na stronie internetowej Grupy PSA, www.groupe-psa.com.

ZNAJDŹ DEALERA

Wystąpił problem z załadowaniem strony. Spróbuj później. Jeżeli problem nie ustąpi, skontaktuj się z nami.