DANE TECHNICZNE

Showroom

Na bazie 3 rozstawów osi (3 m, 3,45 m i 4,04 m) tworzone są wersje nieprzeszklonych i przeszklonych furgonów, dostępne w 4 długościach (L1, L2, L3 i L4) i 3 wysokościach (H1, H2 i H3), dając łącznie 8 konfiguracji o objętości od 8 do 17 m3.

WYMIARY

  • /image/89/4/peugeot-box-2014-222-fr-v2.267894.jpg

  • /image/89/6/peugeot-box-2014-224-fr-v2.267896.jpg

  • /image/89/5/peugeot-box-2014-223-fr-v2.267895.jpg

/image/89/7/peugeot-box-2014-225-fr.267897.jpg
/image/89/8/peugeot-box-2014-226-fr.267898.jpg

OBJĘTOŚĆ UŻYTKOWA

DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA

SILNIKI

/image/89/9/peugeot-diesel-2015-107-fr.267899.jpg

2,0 BlueHDi

Niezawodność nowego silnika 2,0 BlueHDi sprawdzano w ramach specjalistycznych pomiarów przeprowadzonych na hamowni silników (10 000 godzin) i w ramach prób drogowych (1 300 000 km). Silnik wyposażony został w filtr cząstek stałych FAP. Od 2001 roku koncern PSA wdrożył tę technologię w 10 milionach sztuk jednostek napędowych. Układ wtrysku silnika umożliwia ponadto regulację ciśnienia paliwa w granicach do 1800 barów.

/image/90/0/peugeot-308-2015-012-fr.267900.jpg

TECHNOLOGIA BlueHDi

Silniki wysokoprężne Marki opierają się na efektywnej i ekonomicznej technologii BlueHDi, stosującej się do wymagań normy Euro 6. Technologia BlueHDi pozwala obniżyć emisję NOx w silnikach wysokoprężnych nawet o 90% i znacząco zmniejszyć ilość CO2 trafiającego do atmosfery.

FAP

Wszystkie silniki wysokoprężne Peugeot BOXER wyposażone są w filtr cząstek stałych (FAP). System ten pozwala znacząco zredukować ilość emitowanych cząstek stałych, przy czym silniki Diesla zachowują dynamikę i komfort jazdy.