/image/25/7/11.72257.jpg

PEUGEOT Boxer Furgon

od 112 238 PLN z VAT *

Nowy Peugeot Boxer może być napędzany jednym z 6 silników Diesla najnowszej generacji z filtrem cząstek stałych FAP i zgodnych z normą Euro 5.

Silnik 2.2 l HDi FAP 110 o mocy 81 kW i momencie obrotowym 250 Nm przy 1750 obr./min. Ten 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik posiada żeliwny kadłub, aluminiową głowicę, 16 zaworów i dwa wałki rozrządu w głowicy. Odznacza się dobrą dynamiką i niewielkim zużyciem paliwa  dwoma cennymi atutami przy użytkowaniu w mieście.

 

Silniki 2.2 l HDi FAP 130 i 2.2 l HDi FAP 150 o mocy i momencie obrotowym wynoszącym odpowiednio 96 kW i 320 Nm przy 1800 obr./min oraz 110 kW i 350 Nm przy 1750 obr./min. W porównaniu z wersją o mocy 110 KM wyróżniają się one odmiennym chłodzeniem tłoków i mapą wtrysków. Dzięki temu idealnie spełniają oczekiwania użytkowników, zarówno w mieście, jak i na drodze, nawet na najdłuższych trasach. Te dwa silniki mogą być wyposażone w technologię Stop & Start.

3.0 l HDi FAP 180 o mocy 130 kW i wyjątkowo wysokim jak na tę kategorię, sięgającym 400 Nm przy 1400 obr./min momencie obrotowym. Jego układ wtrysku typu Common Rail umożliwia regulację ciśnienia paliwa w granicach od 450 do 1800 barów w zależności od potrzeb. Technologia ta zapewnia wysokie osiągi niezbędne na dalekich, wielogodzinnych trasach oraz w przypadku dużych obciążeń.

/image/26/7/silnik1.72267.jpg

W przypadku wersji L3H2 2.2 HDi 130 napędzany silnikami 2.2 HDi nowy Peugeot Boxer wyróżnia się obniżonym nawet o 1,3 l/100 km zużyciem paliwa, czyli niższą o 34 g/km emisją CO2 w porównaniu z poprzednią generacją, umacniając już i tak bardzo korzystną pozycję modelu w tym segmencie pod względem zużycia paliwa.

Wprowadzenie technologii Stop & Start w silnikach 2.2 l HDi 130 i 150 pozwoliło obniżyć zużycie paliwa do jednego z najniższych poziomów w tym segmencie i pozwalając zaoszczędzić dodatkowe 0,5 l/100 km w cyklu miejskim, jak również obniżyć emisję  CO2 średnio o 5 g/km w cyklu mieszanym.

Przeglądy

/image/26/8/przeglady.72268.jpg

Koszty przeglądów nowego Peugeot Boxera są jednymi z najniższych na rynku dzięki:

  • silnikom wyposażonym w niewymagający żadnej wymiany łańcuch rozrządu, w przypadku którego okresy międzyprzeglądowe zostały wydłużone do 48 000 km lub 2 lat,
  • mocniejszemu układowi hamulcowemu, skuteczniejszemu i odporniejszemu na zużycie,
  • lepszemu rozkładowi masy oraz napędowi na przednie koła umożliwiającemu montaż najbardziej ekonomicznych na rynku standardowych, 15-calowych opon.