/image/25/7/11.72257.jpg

PEUGEOT Boxer Furgon

od 112 238 PLN z VAT *

Pod względem możliwości załadunku nowy Peugeot Boxer nie pozostaje w tyle. Dysponuje największą objętością użyteczną przy zaledwie 6,36 m długości, czyli o 50 cm do 1 m mniejszą od pojazdów konkurencji.  

/image/26/9/zaladunek1.72269.jpg

Dysponuje on również jedną z największych rozpiętości dopuszczalnej masy całkowitej, od 2,8 do 4 ton, z 6 różnymi wersjami:

  • gama standardowa: 328 (2,8 tony) / 330 (3 tony) / 333 (3,3 tony) / 335 (3,5 tony),
  • gama wzmocniona: 435 (3,5 tony) / 440 (4 tony).

Gama ta zapewnia większą ładowność niż pojazdy z tylnym napędem, niekorzystnym ze względu na masę wału napędowego.

Wyjątkowa łatwość załadunku

/image/27/0/20.72270.jpg
/image/27/1/211.72271.jpg

Nowy Peugeot Boxer wyróżnia się również wyjątkową łatwością załadunku dzięki:

  • rekordowej szerokości użytecznej wynoszącej od 1,42 do 1,87 m między nadkolami,
  • nisko umieszczonemu progowi załadunku — od 403 do 602 mm,
  • kątowi otwarcia tylnych drzwi wynoszącemu 96°, dającemu się zwiększyć do 180° dzięki możliwości odpięcia ogranicznika, a w opcji nawet do 270°,
  • jednym lub dwóm bocznym drzwiom przesuwanym.

Próg załadunku może być obniżony o 60 do 70 mm, zależnie od rozstawu osi, dzięki tylnemu zawieszeniu pneumatycznemu. Umożliwia ono również utrzymywanie stałego położenia nadwozia niezależnie od stopnia obciążenia oraz zwiększa komfort jazdy. Sterowanie układem umieszczone jest na desce rozdzielczej, samochód wraca do standardowego ustawienia z chwilą przekroczenia prędkości 20 km/h.

Haki holownicze

/image/27/2/hak.72272.jpg

Ponadto w opcji dostępna jest nowa oferta stałych lub demontowalnych haków holowniczych ze stałą lub zdejmowaną główką w odpowiedzi na potrzeby przedstawicieli rzemiosła i firm z branży budowlanej.