PEUGEOT Polska partnerem prestiżowego wydarzenia French Touch

French Touch czyli święto Francji w Polsce to wspólna inicjatywa Ambasady Francji oraz agencji Cryptone promująca kulturę, kuchnię, modę, urodę oraz design, czyli wszystko to, co składa się na wyjątkowy francuski styl życia. Kampania edukacyjna, w ramach drugiej już edycji projektu ruszyła w czerwcu, a działania promocyjne we wrześniu br.

Projekt French Touch ma również na celu propagowanie francuskiego „know-how”, którego wspaniałym przykładem jest marka PEUGEOT szczycąca się ponad 200 letnią historią.

Na trwającym właśnie Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu PEUGEOT prezentuje trzy światowe premiery stanowiące dowód ofensywy SUV-ów marki w różnych obszarach: obok bardzo oczekiwanych nowych PEUGEOT 3008 i PEUGEOT 5008, publiczność może zobaczyć niesamowity model PEUGEOT 3008 DKR, który świadczy o ambicjach Peugeot Sport w Rajdzie Dakar 2017.

Modele Peugeot mogą poszczycić się znakiem „gwarancji francuskiego pochodzenia” (Origine France Garantie) przyznawanym przez Kapitułę Stowarzyszenia Pro France. Znak jest gwarancją dla konsumentów, że zakupiony towar pochodzi z Francji. Zgodnie z przyjętymi zasadami, produkty przechodzą montaż finalny we Francji, a ponad 50 proc. ich wartości musi zostać wytworzona w tym kraju. Potwierdza to instytucja kontrolna Bureau Veritas. Znak „gwarancji francuskiego pochodzenia” noszą następujące modele: Peugeot 208 GTi, Peugeot 2008, Peugeot 308, Peugeot 508, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot Expert oraz Peugeot Traveller.

Zwieńczeniem wydarzenia French Touch, któremu patronuje PEUGEOT będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie, która odbędzie się 7 października br. Galę uświetni pokaz jednego z największych projektantów mody- Jean-Charlesa de Castelbajac. Spektakl będzie transmitowany na żywo w TVP Rozrywka oraz retransmitowany w TVP2.

Więcej informacji na:

www.frenchtouch2016.pl

https://www.facebook.com/French-Touch-La-Belle-Vie-1454455174849827/?fref=ts

i