Peugeot liderem ASO

„Znikający punkt” zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2016. Wręczono także nagrody za najlepsze wyniki w tegorocznej edycji badania Wielki Test Salonów, realizowanego wspólnie z tygodnikiem Auto Świat.

TNS Garage Quality Check 2016 to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, realizowany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi. W tym roku Klucze Jakości zostały wręczone po raz czwarty, a po raz drugi została przyznana nagroda w kategorii marek premium.

Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska. Statuetkę odebrał Janusz Chodyła, Attache Prasowy Renault w Polsce. II miejsce w rankingu na najlepszą obsługę klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO otrzymał Peugeot, statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2016 odebrał Robert Jakubiec, Koordynator Szefów Stref ds. Części Zamiennych i Serwisu Peugeot.

„Serdecznie gratuluję wszystkim laureatom Kluczy Jakości 2016. Liczę na to, że jako lider badań w polskiej branży motoryzacyjnej będziemy nadal wskazywać najlepsze praktyki w zakresie obsługi posprzedażnej, aby wspierać biznes naszych klientów. Przecież to właśnie wyjątkowa obsługa w ASO jest jednym z głównym czynników wzmacniających lojalność na rynku samochodów nowych.” -powiedział Michał Roszkowski, Szef Działu Badań Rynku Motoryzacyjnegow TNS Polska.