AKTUALNOŚCI

Dalej Następny
Nowości w gamie | 20 02 2012
Nowy Peugeot Partner Tepee: nowoczesność i technologia robią wrażenie

Nowy Peugeot Partner Tepee został poddany ewolucji stylistycznej, otrzymując nowe akcenty wspólne dla całej gamy Peugeot. Jednocześnie w modelu tym wprowadzono najnowsze rozwiązania techniczne, dotyczące zarówno silników, jak i wyposażenia. Działania te pozwolą umocnić pozycję rynkową Peugeot Partnera.

Najważniejsze cechy nowego modelu Peugeot Partner Tepee:

Ø  wyjątkowa osobowość wynikająca z nowoczesnej stylizacji,

Ø  silniki e-HDi (z systemem Stop & Start nowej generacji),

Ø  najniższa w klasie kombivanów emisja CO2: 125 g/km,

Ø  wyposażenie techniczne niespotykane wcześniej w tym segmencie rynkowym,

Ø  wzorcowa przestrzeń dla pasażerów, modułowość i wygoda użytkowania.

Peugeot – wynalazca kombivanów

W roku 1996 Peugeot zaprezentował Partnera, który został pierwszym przedstawicielem nowego gatunku pojazdów rodzinnych – kombivanów. Powodzenie Partnera Tepee, wyjątkowo praktycznego, wielofunkcyjnego samochodu z ogromną przestrzenią pasażerską, stale rosło, co w konsekwencji zaowocowało sprzedażą 45 tysięcy egzemplarzy w Europie w 2011 roku. Zadaniem nowego Partnera Tepee, który na rynku pojawi się wiosną tego roku, będzie kontynuacja fali sukcesów swoich poprzedników.

Charakter i nowoczesność w najlepszym stylu

Nowy Partner Tepee ma jeszcze silniejszą osobowość, wyższą jakość wykonania i bardziej nowoczesny styl, dzięki zmianom ewolucyjnym, jakim poddane zostają kolejne modele marki Peugeot: nowy przód samochodu, nowe lusterka, a na masce firmowy lew w nowym wcieleniu. Nowoczesny charakter samochodu podkreślony jest także poprzez światła do jazdy dziennej, które po raz pierwszy w segmencie kombivanów dostępne są w wersji LED. Światła przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania kierunkowego, a także liczne elementy pokryte chromem, nowe tylne lampy z czarnymi wkładami – wszystko to powoduje, że zalety Partnera stają się jeszcze bardziej przekonujące. Partner Tepee w nowym stylu, zgodnym z innymi modelami marki Peugeot, może być ciekawą alternatywą dla nabywców tradycyjnych, komfortowych sedanów.

Zmiany dotyczyły także wnętrza samochodu, które między innymi dzięki nowym materiałom wykończeniowym zyskało jeszcze bardziej przyjazne oblicze.

Nowemu stylowi towarzyszą nowe rozwiązania techniczne, niemniej nie należy zapominać o wszystkich dotychczasowych zaletach, które przyczyniły się do sukcesu Partnera Tepee: wyjątkowej przestrzeni, modularnym wnętrzu, wzorowym zachowaniu na drodze oraz o wersji Outdoor, przeznaczonej szczególnie dla osób prowadzących aktywny tryb życia.

Pojemne wnętrze o unikalnej, modułowej koncepcji

Przestrzeń pasażerska jest ogromna, a jej modułowa aranżacja wciąż stanowi wzór dla konkurencji. Wystarczy wspomnieć, że Partner Tepee oferuje do siedmiu osobnych foteli, które można pochylać, składać, a także łatwo wyjmować z samochodu. Wygodę podróżowania zapewniają pasażerom komfortowe fotele, duża ilość miejsca (od siedziska do dachu: 1,02 m, między przednimi oparciami a tylną kanapą: 245 mm), a także możliwość korzystania z licznych schowków (otwartych i zamykanych) o łącznej pojemności 76 litrów.

Obszerny bagażnik ma pojemność 505 dm3 (wg normy VDA, mierzoną do wysokości półki). Po wyjęciu tylnych foteli rośnie ona do 3 000 litrów.

Komfort i wygodę podróżowania Partnerem Tepee podkreślają również elementy wyposażenia dodatkowego: dwustrefowa klimatyzacja, tylne czujniki parkowania, automatyczne wycieraczki, automatyczne sterowanie włączaniem i wyłączaniem świateł, zestaw BluetoothTM do bezdotykowej obsługi telefonu, zestaw multimedialny z nawigacją WIP Nav i wiele innych.

Dach Zenith robi różnicę

Oferowany jako wyposażenie dodatkowe dach Zenith zapewnia lepsze doświetlenie wnętrza oraz dostępność większej liczby schowków: 4 duże okna dachowe i prawie 80 litrów dodatkowej przestrzeni na drobiazgi na poddachowej półce poprzecznej oraz w poddachowym schowku nad powierzchnią bagażnika, do którego dostęp jest możliwy zarówno z wnętrza, jak i z zewnątrz, po otwarciu klapy bagażnika. W poddachowej półce znajdują się 3 dodatkowe wyloty powietrza skierowane na miejsca zajmowane przez osoby podróżujące z tyłu, co dodatkowo poprawia komfort termiczny.

Przewaga technologiczna

Do napędu nowego Partnera przeznaczonych jest siedem nowoczesnych silników zgodnych z normą Euro 5 (w tym 5 silników Diesla). Wprowadzenie do oferty jednostki e-HDi z technologią mikrohybrydową (z systemem Stop & Start nowej generacji) pozwoliło Partnerowi uzyskać rekordowo niskie wyniki, jeśli chodzi emisję CO2*:

Ø  1,6 l VTi 72 kW (98 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 164 g/km,

Ø  1,6 l VTi 88 kW (120 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 169 g/km,

Ø  1,6 l HDi 55 kW (75 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 135 g/km,

Ø  1,6 l HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 135 g/km,

Ø  1,6 l e-HDi 68 kW (92 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 129 g/km,

Ø  1,6 l e-HDi 68 kW (92 KM) ze zautomatyzowaną 6-biegową mechaniczną skrzynią biegów;

     emisja CO2: 125 g/km (rekordowy wynik w segmencie); średnie zużycie paliwa: 4,8 l/100 km*,

Ø  1,6 l HDi 84 kW (115 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 139g/km. 

*: w cyklu mieszanym

Technologia e-HDi z systemem Stop & Start nowej generacji, dzięki szybkiej, cichej i skutecznej pracy, pozwala wydłużyć fazy uśpienia silnika w czasie, gdy samochód się zatrzymuje, i w ten sposób nie tylko ograniczyć emisję spalin, ale także zapewnić ciszę we wnętrzu samochodu.

Przyjemność bezpiecznej jazdy

Dzięki świetnemu zachowaniu na drodze oraz systemom dbającym o bezpieczeństwo, jazda Peugeot Partnerem Tepee daje kierującemu dużo przyjemności.

Zawieszenie samochodu (kolumny pseudo-McPherson z przodu, belka skrętna z tyłu) jest bardzo skuteczne, dzięki wysokiej sztywności nadwozia Partnera Tepee. Zapewnieniu bezpieczeństwa biernego służą trzy kierunkowe rozprowadzania sił zderzenia w nadwoziu, a we wnętrzu – do 6 poduszek powietrznych. Wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego zapewnia między innymi system ESP. Standardowym wyposażeniem jest z kolei system ABS współpracujący z tarczami hamulcowymi o dużej średnicy: z przodu zamontowano wentylowane tarcze o wymiarach 283 × 26 mm, a z tyłu – tarcze pełne o wymiarach 268 × 12 mm.

Lepsza przyczepność kół dzięki systemowi Grip Control

Poruszanie się po nawierzchniach o obniżonej przyczepności będzie dużo łatwiejsze przy wsparciu systemu Grip Control, poprawiającego trakcję napędzanych kół. Za pomocą umieszczonego na desce rozdzielczej pokrętła kierowca wybiera jeden z czterech trybów w zależności od warunków jazdy: piasek, śnieg, błoto lub standard. W zestawie są również opony błotno-śniegowe. Grip Control daje kierowcy nowego Partnera Tepee więcej swobody w każdych warunkach drogowych, pozwalając niejednokrotnie dojechać tam, gdzie samochodem z tradycyjnym napędem na jedną oś byłoby to niemożliwe.

Wersja Outdoor dla tych, którzy lubią przygody

Dla entuzjastów jazdy poza utartymi szklakami opracowano wersję Partner Tepee Outdoor, która oprócz stylu podkreślającego takie przeznaczenie auta, oferuje specjalnie dostrojone zawieszenie i koła nadające się do jazdy nie tylko po zwykłych drogach.

Samochód łatwo odróżnić po elementach zewnętrznych, takich jak osłona wlotu powietrza z czterema poprzeczkami w kolorze szarego aluminium, czarne listwy boczne, a także osłony progów i inne malowane na czarno elementy dolnej partii nadwozia, wszystkie podkreślające charakter wersji Outdoor. Nadwozie pozostało nowoczesne i eleganckie, gdyż zachowano chromowane elementy wokół wlotu powietrza oraz chromowane gniazda świateł przeciwmgielnych, a także dzięki nowym światłom do jazdy dziennej wykonanym w technice LED, które w wersji Partner Tepee Outdoor są wyposażeniem standardowym.

Jeśli chodzi o własności terenowe, to służyć im będzie podniesienie prześwitu o 10 mm i zmieniony rozmiar opon (205/65 R15). W terenie przyda się także osłona podsilnikowa chroniąca najwrażliwszą część podwozia przed niewielkimi uderzeniami oraz zapobiegająca uszkodzeniom powodowanym przez kamienie w czasie jazdy po nieutwardzonej nawierzchni.

Sprzedaż

Nowy Partner Tepee będzie produkowany w Vigo w Hiszpanii. Jego światowa premiera odbędzie się na najbliższym Genewskim Salonie Samochodowym, a sprzedaż rozpocznie się wiosną tego roku.

 

e-HDi: technologia idealnie dopasowana

do Peugeot Partnera i Partnera Tepee

 

Najniższa w klasie emisja CO2 wśród kombivanów

Technologia e-HDi, pozwalająca na zaoszczędzenie do 15% paliwa w czasie jazdy po mieście, dostępna jest w samochodzie Partner Tepee w postaci silnika 1,6 l e-HDi 92KM. Ta nowa jednostka napędowa oferowana jest, w zależności od rynku, z mechaniczną skrzynią biegów i/lub ze sterowaną elektronicznie mechaniczną skrzynią biegów. Samochód z takim napędem ustanawia nowe wzorce zużycia paliwa i emisji CO2 w segmencie kombivanów:

Ø  Partner Tepee 1,6 l e-HDi FAP 92 KM z 6-biegową sterowaną elektronicznie mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 125g/km w cyklu mieszanym.

Szybki, cichy i skuteczny system Stop & Start

System Stop & Start najnowszej generacji to nie tylko ekologia, ale też znacznie przyjemniejsza jazda:

Ø  cisza w samochodzie, gdy silnik jest wyłączony,

Ø  komfort dzięki cichemu działaniu i wyeliminowaniu drgań,

Ø  skuteczność ponownego szybkiego uruchomienia (400ms).

Silnik e-HDi w naturalny sposób skłania do oszczędnej jazdy, dzięki zastosowaniu wskaźnika Eco, mierzącego łączny czas, kiedy silnik był wyłączony w ramach jednej podróży. Silnik wyłącza się automatycznie, gdy prędkość jazdy spada poniżej 20 km/h w wersji z mechaniczną skrzynią biegów lub poniżej 8 km/h w wersji z mechaniczną skrzynią biegów sterowaną elektronicznie. Kierowca szybko uczy się wykorzystywania systemu w sposób pozwalający maksymalizować czas, w którym silnik pozostaje w uśpieniu, dzięki czemu spada zużycie paliwa, a we wnętrzu częściej panuje cisza.

Uzyskanie rekordowo niskiej emisji CO2 wymagało od konstruktorów Partnera Tepee e-HDi wykonania paru dodatkowych poprawek w aerodynamice pojazdu, jak dodanie zaślepki wlotu powietrza w pasie przednim, zastosowania deflektorów wygładzających przepływ strugi powietrza pod samochodem czy też opon o obniżonych oporach toczenia (w wersji z mechaniczną skrzynią biegów sterowaną elektronicznie).

Rekordowo niska emisja CO2 w segmencie samochodów dostawczych

Technologia e-HDi będzie dostępna także dla nabywców Partnera furgon – wyposażony w mechaniczną skrzynią biegów lub mechaniczną skrzynią biegów sterowaną elektronicznie będzie w swoim segmencie rekordzistą pod względem niskiej emisji CO2:

Ø  Partner 1,6 l e-HDi FAP 90 KM z 6-biegową mechaniczną skrzynią biegów sterowaną elektronicznie; emisja CO2: 123g/km w cyklu mieszanym.

Więcej miejsca dla pasażerów dzięki technologii e-HDi

Partner z silnikiem e-HDi (Tepee oraz furgon) w połączeniu ze sterowaną elektronicznie mechaniczną skrzynią biegów ma jeszcze jedną ważną zaletę: brak dźwigni zmiany biegów. Zastąpiono ją pokrętłem umieszczonym na desce rozdzielczej oraz łopatkami zmiany biegów umieszczonymi za kołem kierownicy. Zwiększyło to ilość miejsca dla pasażerów podróżujących z przodu, szczególnie w wersji dostawczej posiadającej dodatkowy środkowy fotel. Usunięcie konsoli środkowej z dźwignią zmiany biegów zdecydowanie poprawia komfort podróży pasażerowi na środkowym miejscu.


Nowy Peugeot Partner furgon:

odmieniony styl i nowe technologie

Nowy Partner furgon, dostępny w dwóch wersjach długości nadwozia, z odnowionym stylem odpowiadającym liniom stylistycznym całej marki i z wyjątkowymi silnikami e-HDi, stanowi wyjątkową, zaawansowaną technologicznie propozycję w segmencie małych samochodów dostawczych.

Najważniejsze cechy nowego modelu Peugeot Partner furgon:

Ø  unowocześniony wygląd,

Ø  silniki e-HDi (z systemem Stop & Start nowej generacji),

Ø  najniższa w segmencie lekkich samochodów dostawczych emisja CO2: 123 g/km.

Powyższe zmiany umacniają zalety Partnera, które przyczyniły się do jego sukcesu:

Ø  wzorcową modułowość i praktyczność wnętrza (wersja z 3 fotelami z przodu),

Ø  maksymalną przestrzeń ładunkową (3,7 lub 4,1m3), która należy do największych w klasie.

Nowy styl w świecie profesjonalistów

Partner w wersji dostawczej jest pierwszym samochodem użytkowym Peugeot, który został poddany ewolucji stylistycznej, zgodnej z nowymi wytycznymi dla marki. To, co dotychczas wprowadzano w samochodach osobowych, teraz pojawi się również w samochodach użytkowych, podkreślając nowoczesność i jakość nowego dostawczego Partnera.

Zmiany łatwo dostrzec patrząc na nowy przód samochodu, przeprojektowane, bardziej wyraziste reflektory, nowe lusterka oraz nowego firmowego lwa na masce. Światła przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania przy manewrowaniu ułatwiają jazdę i dodają nowoczesności wizerunkowi samochodu, a użycie czarnych elementów w przedniej części pojazdu, oprócz aspektów czysto praktycznych, podkreśla charakter samochodu służącego do pracy. Z tyłu samochodu, w wersji wyposażonej w otwieraną do góry klapę, tylne światła są przyciemniane celem podkreślenia estetyki i jakości samochodu.

W podobnym duchu zmodernizowane zostało wnętrze dostawczego Partnera.

e-HDi – przewaga technologiczna

Do napędu nowego Partnera furgonu przeznaczonych jest pięć nowoczesnych silników zgodnych z normą Euro 5 (w tym 4 silniki Diesla). Wprowadzenie do oferty jednostki e-HDi z technologią mikrohybrydową (z systemem Stop & Start nowej generacji) pozwoliło Partnerowi uzyskać rekordowo niskie wyniki, jeśli chodzi emisję CO2 (wersja L1 w cyklu mieszanym):

Ø  1,6 l VTi 72 kW (98 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 164g/km,

Ø  1,6 l HDi 55 kW (75 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 136g/km,

Ø  1,6 l HDi 66 kW (90 KM) z 5-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 138g/km,

Ø  1,6 l e-HDi 66 kW (90 KM) z 5-biegową przekładnią manualną; emisja CO2: 129g/km,

Ø  1,6 l e-HDi 66 kW (90 KM) ze zautomatyzowaną 6-biegową mechaniczną skrzynią biegów; emisja CO2: 123 g/km (rekordowy wynik w segmencie); średnie zużycie paliwa: 4,7 l/100 km.

Należy podkreślić, że Partner furgon, osiągający rekordowo niskie spalanie, jest standardową wersją przeznaczoną do normalnej wielkoseryjnej produkcji.

Technologia e-HDi z systemem Stop & Start nowej generacji, dzięki szybkiej, cichej i skutecznej pracy, pozwala wydłużyć fazy wyłączenia silnika w czasie, gdy samochód się zatrzymuje, i w ten sposób nie tylko ograniczyć emisję spalin, ale także zapewnić ciszę we wnętrzu samochodu.

Styl i technologia oferowane przez nowego Partnera umacniają jego zalety i cechy, za które już wcześniej był ceniony przez klientów: wzorcową modułowość wnętrza, dostępność wersji z trzema fotelami z przodu, ogromną przestrzeń ładunkową oraz bezpieczne i przewidywalne zachowanie się na drodze.

Dwie długości nadwozia ułatwiają optymalny wybór

Partner dostępny jest w dwóch wersjach długości nadwozia (L1: 4,38 m oraz L2: 4,63 m), a objętości jego przestrzeni ładunkowej należą do najlepszych w segmencie małych samochodów dostawczych.

Wersja L1 zapewnia objętość przestrzeni ładunkowej wynoszącą 3,3 m3 i ładowność 625 lub 850 kg, przy długości przestrzeni ładunkowej 1,80 m. W dłuższej wersji L2 objętość wynosi 3,7 m3, ładowność 750 kg, a długość przestrzeni ładunkowej 2,05 m.

W obu wersjach szerokość przestrzeni ładunkowej pomiędzy wnękami kół wynosi 1,23 m, co pozwala na załadunek dwóch europalet (1,20 m × 0,80 m). Dostęp do przestrzeni ładunkowej zapewniają, do wyboru, drzwi boczne przesuwne 91 lub) i drzwi tylne dwuskrzydłowe lub unoszona do góry klapa. Dla podróżujących samochodem przewidziano schowki we wnętrzu o łącznej pojemności 58 litrów.

Samochód zaprojektowano z myślą o profesjonalistach z bardzo różnych branż, przewidując adaptację wnętrza Partnera zależnie od szczególnych potrzeb użytkowników (dzięki modułowości wnętrza), co czyni ten pojazd wyjątkowo atrakcyjnym dla klientów.

Fotele Multi-Flex: 3 miejsca i dodatkowe 400 litrów przestrzeni ładunkowej

Rozwiązanie pozwalające na podróżowanie z przodu trzem osobom jest unikalne w segmencie małych samochodów dostawczych. Jest ono szczególnie cenione przez tych, którzy mogą przewozić wielu pracowników wraz z materiałami i narzędziami z jednej lokalizacji do innej naraz, bez konieczności pokonywania tej samej trasy dwukrotnie.

Fotele Multi-Flex są też częściowo składane, co umożliwia przewóz dłuższych przedmiotów. Odpowiednio w wersjach nadwozia L1 i L2 maksymalne długości ładunku wynoszą wtedy 3 m lub 3,25 m. Przestrzeń możliwa do wykorzystania w takiej sytuacji sięga od tylnych drzwi przedziału ładunkowego, aż do przegrody przedniej pod deską rozdzielczą. Przekładając to na objętości przestrzeni ładunkowej, uzyskano jej powiększenie o 400 litrów, zapewniając wersji nadwoziowej L1 objętość 3,7 m3, a wersji L2 odpowiednio 4,1 m3.

Bezpieczne i przewidywalne zachowanie samochodu

W zakresie systemów bezpieczeństwa, Partner korzysta z najnowszych dostępnych technologii. Bezpieczeństwu biernemu służą trzy kierunkowe rozprowadzania sił zderzenia w nadwoziu, a we wnętrzu – do 4 poduszek powietrznych. Wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego zapewnia między innymi system ESP.

Oprócz regulowanego tempomatu/ogranicznika prędkości, w samochodach z silnikami HDi oferowany jest także, jako opcja, stały ogranicznik prędkości. Może być on ustawiony zgodnie z życzeniem właściciela na jedną z 4 prędkości przewidzianych przez producenta (90, 100, 110 lub 130 km/h), ale musi się to odbyć w autoryzowanym serwisie.

Zachowanie samochodu na drodze jest bardzo stabilne, dzięki właściwej konfiguracji zawieszenia (kolumny pseudo-McPherson z przodu, belka skrętna z tyłu), co potwierdza doświadczenie i osiągnięcia marki Peugeot w tym zakresie.

Lepsza przyczepność kół dzięki systemowi antypoślizgowemu Grip Control

Poruszanie się po nawierzchniach o obniżonej przyczepności będzie dużo łatwiejsze przy wsparciu systemu Grip Control, poprawiającego trakcję napędzanych kół. Za pomocą umieszczonego na desce rozdzielczej pokrętła kierowca wybiera jeden z czterech trybów w zależności od warunków jazdy: piasek, śnieg, błoto lub standard. W zestawie są również opony błotno-śniegowe. Grip Control daje kierowcy nowego Partnera Tepee więcej swobody w każdych warunkach drogowych, pozwalając niejednokrotnie dojechać tam, gdzie samochodem z tradycyjnym napędem na jedną oś byłoby to niemożliwe.

Pakiet do jazdy w złych warunkach drogowych

Przewidując możliwą eksploatację samochodu w złych warunkach drogowych, nie licząc opcjonalnego systemu Grip Control, samochód można dodatkowo wyposażyć w pakiet do jazdy w takich okolicznościach. Obejmuje on prześwit powiększony o 10 mm oraz opony o rozmiarze dostosowanym do gorszych dróg – 195/70 R15. W skład pakietu wchodzi także osłona pod silnikiem chroniąca najwrażliwszą część podwozia.

Wyposażenie dla profesjonalisty

Małe samochody dostawcze są dla wielu użytkowników jednym z podstawowych narzędzi codziennej pracy i jako takie powinny ułatwiać życie i spełniać wszystkie stawiane im wymagania. W tym celu Partner może być wyposażony między innymi w system bezdotykowej obsługi telefonu z łączem BluetoothTM, a także zestaw multimedialny z nawigacją WIP Nav. Dostępne są też zaawansowane systemy telematyczne, jak Peugeot Connect SOS, Peugeot Connect Assistance, a także oprogramowanie do zarządzania flotą samochodów.

Oferowanych jest również wiele systemów ułatwiających prowadzenie samochodu, jak tylne czujniki parkowania, automatyczne sterowanie pracą wycieraczek, automatyczne włączanie i wyłączanie świateł czy elektrycznie składane i podgrzewane lusterka zewnętrzne.

Dostępne są także nowe opcje wyposażenia, pozwalające dostosować samochód do potrzeb konkretnego nabywcy: haki holownicze i drewniane antypoślizgowe wykładziny przestrzeni ładunkowej, chroniące blachy nadwozia przed uszkodzeniem.

Wersje dostosowane do różnych zadań

Dostawczy Partner oferowany jest w rozmaitych wersjach nadwozia, pozwalających zaproponować profesjonalistom samochody dostosowane do indywidualnych potrzeb w różnych branżach. Oprócz dwóch długości nadwozia dostępna jest wersja z powiększoną kabiną ze składaną prostą kanapą umieszczoną za przednimi fotelami i systemem mocowania ładunku, a także wersja podłoga z kabiną przewidziana pod zabudowy specjalistyczne wykonywane przez firmy nadwoziowe.

Sprzedaż

Nowy Partner Tepee będzie produkowany w Vigo w Hiszpanii. Jego sprzedaż rozpocznie się wiosną tego roku.

 

 

Kontakt Peugeot Polska

Magdalena Klatka

Tel. +48 22 444 21 11, kom. +48 507 008 150

mailto:magdalena.klatka@peugeot.com

http://www.press-room.peugeot.pl

http://www.peugeot-pressepro.com