AKTUALNOŚCI

Dalej Następny
Wydarzenia | 07 03 2014
NOWY DYREKTOR MARKI PEUGEOT W POLSCE

7 marca 2014 roku stanowisko Dyrektora Marki Peugeot w Polsce objął 45-letni Sylvain Vaudaine, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Peugeot Citroën w Japonii.

 

Sophie Passard pełniąca funkcję Dyrektora Marki Peugeot w Polsce od 2012 roku podjęła wyzwanie na nowym stanowisku w ramach Dyrekcji w Paryżu dla obu marek koncernu PSA.

 

Życiorys Sylvain’a Vaudaine:

Edukacja:

Absolwent:

EM Lyon Business School                                                           

ESC Nice

Uniwersytetu w Grenoble                                                           

 

Kariera zawodowa:

PSA - PEUGEOT CITROËN

2009-2014        Dyrektor Marketingu Peugeot Citroën, Japonia

2005-2009         Szef strefy exportu - Citroën – Francuskie terytoria zamorskie - Dywizja Międzynarodowa

2003-2005        Szef Marketingu - Citroën - Dywizja Międzynarodowa, Francja

2001-2003        Szef rozwoju sieci Citroën - Dywizja Sprzedaży, Francja

VOLKSWAGEN GROUP - Francja

1999-2001        Szef strefy sprzedaży samochodów nowych - Francja Północna

1997-1999        Szef strefy ds. części zamiennych i serwisu - regiony Normandia i Paryż

UNITED PARCEL SERVICE (UPS)

1995-1997        Key Account Manager - Roissy - Francja

 

Rodzina:

Żona, troje dzieci

 

Zainteresowania:

Narciarstwo, golf

 

Znajomość języków:

Biegła znajomość angielskiego, średnia rosyjskiego, poczatkująca japońskiego