Monumentalny lew – nowy ambasador marki Peugeot

Peugeot

Duma, siła i codzienne dążenie do doskonałości to najważniejsza dewiza marki Peugeot, która każdego dnia znajduje odzwierciedlenie w bezpiecznych samochodach poruszających się po naszych drogach. Wszystkie te cechy znalazły odzwierciedlenie w nowym ambasadorze marki – monumentalnej rzeźbie lwa.

Blisko 160 lat temu Peugeot zyskał nowe logo, dynamiczną sylwetkę lwa, która oznacza sprężystość, wytrzymałość zębów oraz szybkość cięcia – zalety pił zębatych, najważniejszego ówczesnego produktu marki. Dziś to powszechnie znany symbol, który zdobi ponad 2 mln samochodów na całym świecie.

Obecnie słynny znak zyskuje nową interpretację. Monumentalna rzeźba o długości 12,5 m i wysokości 4,8 m prezentuje rozmach i ambicje marki. Wyraziste linie przywodzą na myśl doskonałość formy, a zachwycający poler rodzi wrażenie luksusu. Lekko pochylona sylwetka symbolizuje nieustanny ruch do przodu i spojrzenie w przyszłość – maksymę, która towarzyszy projektantom Peugeot każdego dnia.

Lew został stworzony przez studio projektowe Peugeot Design Lab, pracujące nad projektami koncepcyjnymi i usługami spoza branży motoryzacyjnej. Prace obejmujące rysunki, modelowanie 3D i ostateczną budowę trwały 6 miesięcy. Gilles Vidal, dyrektor ds. stylu PEUGEOT zauważa:

„Nasi styliści nadali ponadczasowy styl monumentalnej rzeźbie lwa z jego płynnymi i muskularnymi liniami nawiązującymi do logo marki. Jej spektakularne wymiary podkreślają mocną budowę i siłę lwa”.

Rzeźba zostanie zaprezentowana 8 marca podczas Salonu Samochodowego w Genewie. Zapraszamy.

i