AKTUALNOŚCI

Dalej Następny
Inne | 11 02 2013
Doskonały początek roku dla Peugeot w Polsce

Dzięki sukcesowi rynkowemu Peugeot 208 oraz efektywnym działaniom w zakresie sprzedaży do firm, Peugeot Polska rozpoczyna 2013 rok od rekordowego wyniku sprzedaży.

W styczniu br. Peugeot sprzedał w Polsce 1 953 sztuk samochodów, odnotowując 6,54 % udziału w rynku i tym samym zajął 4. pozycję w rankingu najlepiej sprzedających się marek w Polsce. W segmencie samochodów dostawczych marka uplasowała się na pozycji lidera z imponującym wynikiem 835 zarejestrowanych pojazdów i udziałem w rynku na poziomie 24,14 % To jeden z najlepszych wyników handlowych Peugeot w 20-letniej historii marki w Polsce!

Ten niewątpliwy sukces handlowy marki związany jest przede wszystkim z rosnącą popularnością wprowadzonego na rynek w maju Peugeot 208. W styczniu tego roku zostało zebranych 535 zamówień, co jest najlepszym wynikiem w historii tego modelu w Polsce. To najpopularniejszy obecnie przedstawiciel rodziny Peugeot wśród oferowanych na rynku samochodów osobowych.

Bardzo obiecująco zapowiada się również debiut rynkowy Peugeot 301. W styczniu, jeszcze przed rozpoczęciem kampanii promującej nowy model w mediach, zamówionych zostało aż 255 sztuk!

Kolejnym kluczowym elementem, który złożył się na rekordowy wynik sprzedaży w minionym miesiącu, była realizacja pierwszej dostawy samochodów dla Poczty Polskiej, w ramach kontraktu na łączną liczbę 1228 samochodów dostawczych (modeli Partner i Boxer). W styczniu zostało dostarczonych ponad 500 aut z tej puli.

Guillaume Ducrest, Dyrektor Peugeot Polska: „208 na dobre zadomowił się na polskim rynku i godnie kontynuuje tradycje swoich poprzedników z legendarnej linii „2”. W najbliższym czasie w sprzedaży pojawi się wyjątkowa odmiana tego modelu – sportowe GTi – co z pewnością przyciągnie zainteresowanie nowych klientów, lubiących bardziej dynamiczną jazdę. Jeśli chodzi o nowego przedstawiciela rodziny Peugeot – 301 – to produkt doskonale wpisujący się w polskie realia. Jesteśmy przekonani o jego wysokim potencjale handlowym, szczególnie że kampania promująca dopiero się rozpoczęła, więc zainteresowanie klientów tym modelem naturalnie wzrośnie.”