AKTUALNOŚCI

Dalej Następny
Inne | 22 11 2011
Lahouari Bennaoum mianowany Dyrektorem Generalnym Marek Peugeot i Citroën w Polsce

Z dniem 1 stycznia 2012 r. Lahouari Bennaoum zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Marek Peugeot i Citroën w Polsce.


Podlegał będzie bezpośrednio pod Jean-Philippe Imparato, kierującego nowo powstałą Dyrekcją Handlową Grupy na Europę, a odpowiedzialny będzie za:
-   realizację celów handlowych i finansowych obu Marek,
-   wdrożenie strategii rozwoju i podnoszenie konkurencyjności produktów Marek Peugeot i Citroën.


Dyrektorowi Generalnemu Marek Peugeot i Citroën w Polsce podlegać będą bezpośrednio Dyrektorowie Filii Peugeot i Citroën, odpowiadający za rozwój sprzedaży i sieci dealerskiej każdej z Marek.

Z dniem 1 stycznia 2012:
-   Guillaume Ducrest pozostaje Dyrektorem Peugeot Polska,
-   Jacek Trojanowski, dotychczasowy Dyrektor Marketingu Citroën Polska, zostaje powołany na stanowisko Dyrektora Citroën Polska.

Nominacje te są konsekwencją reorganizacji Dyrekcji Marek Grupy, która ma na celu przede wszystkim:
-   wzmocnienie zasięgu i wizerunku obu Marek w skali globalnej,
-   uproszczenie operacji handlowych w Europie przy jednoczesnym zwiększeniu ich skuteczności.

Lahouari Bennaoum, 39 lat, rozpoczął swoją przygodę zawodową z marką Citroën w Dyrekcji Regionalnej w Bordeaux, gdzie od 1998 roku sprawował funkcję Szefa Strefy ds. Części Zamiennych. Od września 2005 roku do września 2008 roku zajmował stanowisko Dyrektora ds. Części Zamiennych i Serwisu w Automobiles Citroën. Od października 2008 był szefem regionu i koordynował działania na rynkach Republiki Czeskiej, Słowacji, Rumunii, Węgier, a później także Polski, Danii, Szwecji oraz Norwegii.