AKTUALNOŚCI

Dalej Następny
Inne | 06 05 2014
Peugeot Polska i blog CzasGentlemanow.pl zadbają o kulturę i styl na polskich drogach

Czy Polacy są dżentelmenami na drogach? Wiele osób może uznać to pytanie za retoryczne.

 

A może nie jest tak źle? Łukasz Kielban, autor bloga CzasGentlemanow.pl i PEUGEOT POLSKA postanowili to sprawdzić i w ciągu najbliższych miesięcy zadbać o podniesienie poziomu jakości relacji między użytkownikami dróg. Czy to się uda?

 

 

 

Jazda z klasą

 

Wyobraźmy sobie: uprzejmi kierowcy, bez pośpiechu ruszający spod świateł, prawidłowo parkujący i zostawiający dane kontaktowe za wycieraczką zarysowanego (każdemu może się zdarzyć!) samochodu. Uśmiech, życzliwość i przestrzeganie nie tylko przepisów, ale i drogowego savoir-vivre’u to coś, co widzimy zdecydowanie zbyt rzadko.

 

„Gentleman na drodze”, akcja, na którą pomysł zrodził się w głowie Łukasza Kielbana i kilku osób z PEUGEOT POLSKA, stawia sobie za cel popularyzację i utrwalenie dobrych wzorców i manier na polskich ulicach.

 

„Jako kierowca wierzę, że zasada „skoro jest tu czysto, to nie będę śmiecił” dotyczy także dobrego stylu na drodze. Jeśli będziemy więcej wymagać od samych siebie, zauważymy poprawę także u innych.” – mówi Łukasz Kielban, autor bloga CzasGentlemanow.pl

 

Gentleman i Nowy Peugeot 308

 

„Gentleman na drodze” to także element promocji Nowego Peugeot 308. Skąd takie połączenie?   „Nowy Peugeot 308 to samochód wyróżniający się – tak, jak prawdziwy gentleman - dobrym stylem w najdrobniejszym elemencie. Takie rozwiązania, jak zmniejszona kierownica czy innowacyjny Peugeot i-Cockpit sprawiają, że styl jazdy kierowcy też może zmienić się na lepsze. Łukasz Kielban i tematyka jego bloga idealnie pasują do wizerunku tego modelu.” mówi Guillaume de Bienassis, Dyrektor Marketingu Peugeot Polska

 

 „Od dawna myślałem o połączeniu tematyki bloga, czyli męskiego stylu w najlepszym wydaniu z motoryzacją. W 2013 roku Peugeot Polska zaprosił mnie na testy Nowego 308 wspólnie z innymi blogerami. To była doskonała okazja na poznanie auta i historii marki Peugeot, a także podzielenie się moimi pomysłami. Po kilku rozmowach z Peugeot wyklarowała nam się idea wspólnej akcji.” – mówi Łukasz Kielban, autor bloga CzasGentlemanow.pl.

 

Akcja „Gentelman na drodze” będzie trwała od kwietnia do listopada 2014 roku. Zarówno bloger, jak i Peugeot Polska nie wykluczają jej przedłużenia lub rozwinięcia formuły w przyszłości.

 „Jestem pewien, że akcja przyniesie efekt w postaci wielu wartościowych treści, a także zainteresowania Nowym 308 i marką Peugeot.” – dodaje Guillaume de Bienassis .

Akcję można śledzić na blogu CzasGentlemanow.pl oraz na stronie GentlemanNaDrodze.pl.

 

Linki:

GentlemanNaDrodze.pl

CzasGentlemanow.pl

 

 

Nowy Peugeot 308

 

Nowy Peugeot 308 to czwarty modeli firmy PEUGEOT wyróżniony tytułem „Car of the Year”. Wcześniej nagrodę tę otrzymały modele 307 (2002), 405 (1988) oraz 504 (1969). Produkowany w legendarnych zakładach marki w Sochaux, nowy Peugeot 308 zadebiutował na europejskim rynku w ostatnich miesiącach 2013 roku.

Więcej o nowym Peugeot 308: http://bit.ly/New308_Showroom

 

 

Łukasz Kielban, CzasGentlemanow.pl

 

CzasGentlemanow.pl od trzech lat promuje bycie świadomym i eleganckim mężczyzną z klasą. Około 60 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie znajduje na blogu informacje z zakresu savoir-vivre’u, męskiej elegancji, dbania o siebie, historii czy męskich gadżetów. Jego autor, historyk z wykształcenia, a prywatnie mąż i ojciec, obrał sobie misję inspirowania mężczyzn do pracy nad sobą i relacjami z bliskimi. Łukasz Kielban jest zaliczany do grona najbardziej wpływowych blogerów w Polsce.