/image/47/3/50084.51473.jpg

PEUGEOT 5008

od 94 300 PLN z VAT *

WYMIARY

  • /image/53/2/peugeot-5008-dlugosc.51532.jpg

    DŁUGOŚĆ

  • /image/53/4/peugeot-5008-szerokosc-wysokosc.51534.jpg

    SZEROKOŚĆ / WYSOKOŚĆ

  • /image/53/6/peugeot-5008-wnetrze.51536.jpg

    WNĘTRZE

  • /image/53/8/peugeot-5008-bagaznik1.51538.jpg

    BAGAŻNIK

AERODYNAMIKA

/image/54/0/peugeot-5008-aerodynamika.51540.jpg

Aerodynamiczne linie nadwozia i podwozia Peugeot 5008 zoptymalizowano pod kątem zużycia paliwa. W rezultacie model może się pochwalić imponująco niskim współczynnikiem oporu powietrza o wartości 0,29.

NORMA EURO 5

Oprogramowanie silników 1.6 VTi 120 KM M5, 1.6 THP 155 KM M6, 1.6 THP 155 KM A6, 1.6 HDi 115 KM FAP M6, 2.0 HDi 150 KM FAP M6 oraz 2.0 HDi 160 KM FAP A6 zostało zmodyfikowane pod kątem wymogów normy Euro 5.

EMISJA CO2

W cyklu mieszanym model 5008 z silnikiem 1.6 HDi FAP 115 KM M6 zużywa jedynie 4,7- 4,9 litra paliwa na 100 kilometrów, co oznacza emisję na poziomie 124-128 g CO² na kilometr.

WSKAŹNIK ZMIANY BIEGU

Funkcja ta sygnalizuje kierowcy optymalny moment zmiany biegu na wyższy, co pozwala obniżyć zużycie paliwa w wersjach z manualną skrzynią biegów.

FILTR CZĄSTEK STAŁYCH

/image/54/1/peugeot-5008-filtr-czastek-stalych.51541.jpg

Silniki wykorzystujące technologię HDi współpracują z filtrem cząstek stałych (DPF), który skutecznie ogranicza zanieczyszczanie środowiska naturalnego. Urządzenie to posiada mechanizm samooczyszczający i ma za zadanie neutralizować gazy w układzie wydechowym silnika wysokoprężnego, ograniczając emisję cząstek stałych do dającej się zmierzyć wartości (0,004 g/km). Dzięki temu jednostka napędowa staje się bardziej przyjazna środowisku.