b2b

PEUGEOT 308 SW

od 72 000 PLN

PEUGEOT 308 SW

Peugeot 308 SW może się pochwalić licznymi, nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, które zwiększają wygodę podróżowania oraz wspomagają kierowcę, jednocześnie potęgując przyjemność z jazdy.

PRZEKŁADNIA EAT6

/image/72/2/peugeot-308sw-przekladnia-eat6.53722.jpg

Automatyczna, 6-stopniowa przekładnia EAT6 (ang. Efficient Automatic Transmission 6) z układem zmiany przełożeń Quickshift umożliwia szybszą i bardziej płynną zmianę biegów, a w rezultacie większy komfort i przyjemność z jazdy.

Zaprojektowana z myślą o maksymalnym ograniczeniu emisji CO2 nowa wersja przekładni zapewnia idealny kompromis między oczekiwaniami użytkownika a wygodą obsługi, zmniejszając różnicę w poziomie emisji między skrzynią manualną a automatyczną do zaledwie 5 g/km (testy na oponach z certyfikatem ISO).

 

 

PAKIET SPORT

i

Sportowy 308 SW stanowi idealną ofertę dla kierowców ze sportowym zacięciem, bowiem w ofercie modelu dostępny jest teraz również pakiet Sport. Naciśnięcie przycisku Sport na konsoli środkowej powoduje aktywację systemu i zmianę niektórych parametrów pojazdu, aby w jeszcze większym stopniu uatrakcyjnić jazdę i prowadzenie.

Zwiększa się czułość reakcji układu kierowniczego i przepustnicy, odgłos pracy silnika staje się bardziej rasowy, podświetlenie panelu instrumentów zmienia się z białego na czerwone, a na wyświetlaczach zaczynają się pojawiać informacje dotyczące parametrów dynamiki jazdy: mocy, nadbiegu, przyspieszenia.

/image/72/4/peugeot-308sw-elektryczne-wpomaganie.53724.jpg

Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego

Elektrohydrauliczny układ wspomagania zastąpiono nowym, w pełni elektrycznym systemem, co przyczyniło się do dalszego ograniczania emisji CO2. Ponadto zwiększyła się precyzja działania całego układu, jakość prowadzenia oraz łatwość manewrowania w ruchu miejskim.

/image/72/5/peugeot-308sw-innowacyjny-system-uruchamiania.53725.jpg

Innowacyjny system uruchamiania silnika

Tradycyjny kluczyk może zostać zastąpiony zdalnym, elektronicznym systemem dostępu ADML, który umożliwia ryglowanie zamków drzwi oraz rozruch i zatrzymanie silnika przy pomocy przycisku Start/Stop. Delikatne dotknięcie zamków w klamkach przednich drzwi powoduje zaryglowanie wszystkich drzwi.

/image/72/6/peugeot-308sw-elektryczny-hamulec-postojowy.53726.jpg

Elektryczny hamulec postojowy

Elektryczny hamulec postojowy, który załączany jest automatycznie po wyłączeniu silnika i rozłączany po ponownym uruchomieniu jednostki napędowej, należy do podstawowego wyposażenia wersji Allure.

SYSTEM UŁATWIAJĄCY PARKOWANIE (PARK ASSIST)

i

Układ wspomagający parkowanie (Park Assist) wykorzystuje zestaw czujników do precyzyjnego pomiaru dostępnych miejsc postojowych, co znacznie ułatwia wszelkie manewry związane z parkowaniem pojazdu (nawet parkowanie równoległe na niewielkiej przestrzeni).

System Park Assist przejmuje kontrolę nad układem kierowniczym pojazdu i wysyła sygnały informacyjno-ostrzegawcze dotyczące pracy pedału przyspieszenia, hamulca, zmiany przełożeń przekładni automatycznej oraz pedału sprzęgła (w wersjach z przekładnią manualną). Jednocześnie kierowca może w każdej chwili przejść w tryb manualnego sterowania układem kierowniczym.

SYSTEM UŁATWIAJĄCY RUSZANIE NA WZNIESIENIU (HILL ASSIST)

i

System wspomagania ruszania na wzniesieniu (Hill Assist) współpracuje z elektrycznym hamulcem postojowym, unieruchamiając pojazd na około 2 sekundy, dzięki czemu kierowca może spokojnie przenieść stopę z pedału hamulca na pedał przyspieszenia.

NAJLEPSZA WYDAJNOŚĆ

/image/72/9/peugeot-308sw-najlepsza-wydajnosc.53729.jpg

Podobnie jak wersja hatchback Peugeot 308 SW jest równie dynamiczny i wyróżnia się obniżoną masą własną (140 kg mniej w porównaniu z poprzednią generacją modelu) i stanowi obecnie najlżejszy pojazd wśród bezpośredniej konkurencji . Obniżenie masy pojazdu możliwe było dzięki zastosowaniu m.in. podzespołów z aluminium, kompozytów oraz technologii lutowania laserowego.

Modyfikacjom odchudzającym poddano nawet układ hamulcowy, co przyczyniło się do zwiększenia wydajności paliwowej i ograniczenia poziomu emisji CO2 przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej skuteczności i poziomu bezpieczeństwa.