/image/87/9/peugeot308gt.65879.png

PEUGEOT 308 GT

od 99 900 PLN z VAT *

Zarówno Peugeot 308 GT, jak i 308 SW GT mogą się pochwalić wieloma rozwiązaniami technologicznymi, które znacząco zwiększają komfort, przyjemność oraz bezpieczeństwo jazdy.

DYNAMICZNE OSIĄGI

/image/89/8/peugeot-308gt-dynamiczne-osiagi1.65898.jpg

Aby zagwarantować maksymalną przyjemność z jazdy, w modelu 308 GT zastosowano specjalne nastawy układu zawieszenia i podwozia. Ponadto pojazd jest wyposażony w dynamiczne jednostki napędowe, które spełniają rygorystyczne wymogi normy Euro 6.

Korzystając z bogatej wiedzy i doświadczenia marki Peugeot, konstruktorom udało się wypracować efektywny stosunek mocy do masy, a tym samym zagwarantować niepowtarzalne wrażenia z jazdy oraz pełną kontrolę nad pojazdem.

ROZSTAW OSI

/image/89/9/peugeot-308gt-rozstaw-osi.65899.jpg

Model 308 GT został zaprojektowany pod kątem najlepszych możliwych osiągów i największej dynamiki jazdy. Kluczowym elementem projektu jest odpowiednio dobrany rozstaw osi, dzięki któremu pojazd jest bardziej przewidywalny i prowadzi się go precyzyjniej. Właściwy dobór rozstawu osi modelu 308 GT umożliwia:

  • zastosowanie odpowiedniej geometrii elementów układu jezdnego dobranych pod kątem osiągów silnika i zgodnie z duchem serii GT,
  • precyzyjne i pewne prowadzenie na każdej nawierzchni,
  • przewidywalne zachowanie na drodze bez zjawiska pod- lub nadsterowności,
  • zastosowanie układu tłumienia pasywnego amortyzatorów z nowymi nastawami oraz hydraulicznymi zderzakami odbicia, które zapewniają wyjątkowo cichą i komfortową pracę całego układu,
  • usztywnienie elementów przedniego i tylnego układu jezdnego w zakresie od 10% do 20%, co znacznie poprawia precyzję prowadzenia,
  • wykorzystanie układu kierowniczego ze wspomaganiem elektrycznym o zmiennej sile, co pozwala w pełni wykorzystać znakomite właściwości sportowego ogumienia Michelin Pilot Sport 3.

SPORTOWY TRYB JAZDY

Przyjemność z jazdy wzrasta dodatkowo po uruchomieniu sportowego trybu jazdy (Driver Sport Pack), do czego służy przycisk Sport w konsoli środkowej. Po jego naciśnięciu, ku uciesze fanów dynamicznej jazdy, modyfikacji ulegają następujące parametry:

  • brzmienie silnika zostaje poddane cyfrowemu wzmocnieniu,
  • podświetlenie zespołu zegarów przybiera barwę czerwoną,
  • na panelu instrumentów są wyświetlane dane dotyczące mocy, momentu obrotowego, ciśnienia doładowania oraz przyspieszenia wzdłużnego i bocznego,
  • układ wspomagania kierownicy działa bardziej precyzyjnie, a pedał przyspieszenia reaguje szybciej.

DIODOWE REFLEKTORY PRZEDNIE

/image/90/3/peugeot-308gt-diodowe-reflektowy-przednie.65903.jpg

Reflektory LED składające się z 62 diod znakomicie podkreślają dynamiczną stylistykę chromowanego przedniego grilla i nadają Peugeot 308 GT bardziej drapieżny wygląd.

SZKLANE PANORAMICZNE OKNO DACHOWE

/image/90/4/dach-panoramiczny.65904.jpg

Szklane panoramiczne okno dachowe zapewnia lepsze doświetlenie wnętrza, co znacznie poprawia komfort jazdy oraz klimat panujący w kabinie. Jednocześnie szkło wykorzystane do jego produkcji zatrzymuje 99% promieniowania UV oraz 85% bezpośrednich promieni słonecznych. Aby w jeszcze większym stopniu poprawić komfort podróży, okno dachowe wyposażono w przyciemnianą osłonę przeciwsłoneczną w kolorze grafitowym, która powoduje zaciemnienie w 95%.

KOMUNIKACJA

/image/93/0/peugeot-308gt-komunikacja.65930.jpg

Dzięki wielofunkcyjnemu wyświetlaczowi dotykowemu o przekątnej ekranu 9,7 cala Peugeot 308 GT może zaoferować najlepszą funkcjonalność w zakresie łączności i technologii cyfrowych. Wysokiej rozdzielczości ekran pełni wiele funkcji komunikacyjnych, np. umożliwia obsługę pokładowego zestawu multimedialnego, nawigacji oraz telefonu. Ze względów bezpieczeństwa ekran powinien być obsługiwany jedynie podczas postoju.

NAWIGACJA

Aby ułatwić obsługę nawigacji, udostępniono system intuicyjnego wprowadzania danych, który znacznie upraszcza pracę z mapami wielkoformatowymi i pozwala szybko i sprawnie zaplanować trasę przejazdu. Ze względów bezpieczeństwa ekran powinien być obsługiwany jedynie podczas postoju.