/image/73/6/peugeot-301.73736.jpg

PEUGEOT 301 Sedan

od 41 900 PLN z VAT *

Wyposażenie Peugeot 301 gwarantuje bezpieczeństwo czynne i bierne, co pozwala podróżującym poczuć się w aucie naprawdę pewnie. Nie zwalnia to jednak kierowcy z obowiązku zachowania uwagi podczas jazdy.

WŁAŚCIWOŚCI JEZDNE

/image/77/5/peugeot-301-wlasciwosci-jezdne2.73775.jpg
/image/77/6/peugeot-301-wlasciwosci-jezdne3.73776.jpg

Bogate doświadczenie inżynierów Peugeot w zakresie tworzenia układów jezdnych pozwoliło uzyskać w modelu 301 doskonałe właściwości jezdne, tak typowe dla wszystkich produktów tej marki. Zawieszenie auta doskonale się spisuje zarówno podczas jazdy po krętych drogach, jak i po autostradach. 301 kocha również miasto! Precyzyjne i czułe elektryczne wspomaganie kierownicy ułatwia parkowanie i manewrowanie na miejskich uliczkach.

PODUSZKI POWIETRZNE

Model 301 jest wyposażony w cztery poduszki powietrzne: kierowcy, pasażera oraz boczne przy przednich fotelach, chroniące głowę i tułów podróżujących.

PASY BEZPIECZEŃSTWA

Przednie pasy bezpieczeństwa w Peugeot 301 są wyposażone w system pirotechnicznych napinaczy. W przypadku zderzenia dociskają one pasażerów do fotela. Działanie napinaczy następuje w wyniku aktywowania niewielkiego ładunku pirotechnicznego. Oferowana jest również funkcja ostrzegania o niezapięciu pasa bezpieczeństwa kierowcy.

BEZPIECZEŃSTWO PRZEWOŻONYCH DZIECI

Peugeot 301 jest wyposażony w system mocowania fotelików ISOFIX z dwoma punktami kotwiczenia na każdym ze skrajnych foteli z tyłu.

ESP

/image/77/7/peugeot-301-esp.73777.jpg
/image/77/8/peugeot-301-esp1.73778.jpg

Model 301 został wyposażony w układ stabilizacji toru jazdy ESP. Ta zaawansowana technologia dbająca o bezpieczeństwo jazdy obejmuje takie funkcje jak ABS, EBA, EBFD, TCS i DSC.

Układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) kontroluje tor jazdy samochodu podczas awaryjnego hamowania. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia system wspomagający awaryjne hamowanie (EBA), który zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym, skracając tym samym drogę hamowania auta do minimum.

Elektroniczny system rozdziału siły hamowania (EBFD) dostosowuje siłę hamowania przy każdym kole w celu zapewnienia maksymalnej wydajności hamowania, szczególnie podczas pokonywania zakrętów.

System kontroli trakcji (TCS) ogranicza uślizg kół napędowych w momencie utraty przyczepności. Z kolei układ dynamicznej stabilizacji toru jazdy (DSC) wykrywa tendencje auta do nadsterownych i podsterownych zachowań i przeciwdziała im, utrzymując samochód na torze jazdy obranym przez kierowcę.  

AUTOMATYCZNIE WŁĄCZAJĄCE SIĘ ŚWIATŁA AWARYJNE

W przypadku gwałtownego hamowania automatycznie włączają się światła awaryjnei, aby ostrzec kierowców pojazdów jadących z tyłu o niebezpieczeństwie i w ten sposób zminimalizować ryzyko kolizji. Światła awaryjne wyłączą się po naciśnięciu przez kierowcę pedału gazu.