WYMIARY

  • /image/47/9/peugeot-3008-wymiary-dlugosc.80479.jpg

    DŁUGOŚĆ

  • /image/48/1/peugeot-3008-wymiary-szerokosc-wysokosc.80481.jpg

    SZEROKOŚĆ / WYSOKOŚĆ

  • /image/48/3/peugeot-3008-wnetrze.80483.jpg

    WNĘTRZE

  • /image/48/5/peugeot-3008-wymiar-bagaznik.80485.jpg

    BAGAŻNIK

AERODYNAMIKA

/image/48/7/peugeot-3008-aerodynamika.80487.jpg

Uzyskanie możliwie najbardziej korzystnych parametrów w zakresie ochrony środowiska, było jednym z głównych założeń projektowych nowego Peugeot 3008. Liczne testy nadwozia przeprowadzone w tunelu aerodynamicznym, miały na celu optymalizację współczynnika oporu powietrza (Cx), który w efekcie osiągnął wartość 0,296i, umożlwiając znaczącą redukcję zużycia paliwa oraz emisji CO2.

OPONY

Nowoczesne opony o niskim oporze toczenia na 16 lub 17" felgach, w które może być wyposażony Peugeot 3008, nie tylko wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa,ale także zwiększają przyczepność samochodu. Poprzez zredukowany niemal o 20% współczynnik oporu toczenia, opony te pozwalają ograniczyć ilość energii niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania samochodu.

FILTR CZĄSTEK STAŁYCH

/image/48/8/peugeot-3008-filtr-czasteczek-stalych.80488.jpg

Silniki wysokoprężne HDi, wyposażone są w bardzo wydajny system oczyszczania spalin, zawierający Filtr Cząstek Stałych (FAP). Jest to urządzenie samoczyszczące, odpowiedzialne za usuwanie spalin powstałych w procesie spalania oleju napędowego w silniku. Efektem jego działania, jest ograniczenie poziomu emisji cząstek stałych do progu mierzalności. Dzięki tej technologii, silnik diesla stał się bardziej przyjazny dla środowiska naturalnego.